Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant
: 18 lut 2013, 15:32
Chyba po 246tys. AFT zaczyna mi odmawiać posłuszeństwa :closedeyes: jest jakaś możliwość P&P? 1.6 16V 120KM? 

Polskie Forum miłośników Volkswagena Polo
https://www.vwpoloklub.pl/forum/
Kod: Zaznacz cały
[Select]
[25 - Immobilizer] or in vehicles with Immobilizer included in Instrument Cluster
[17 - Instruments] W pierwszym polu "Extra" powinno widnieć coś takiego: Immo-ID VWZ7Z0W0648696.
[Close Controller, Go Back - 06]
Kod: Zaznacz cały
[Select]
[25 - Immobilizer] or in vehicles with Immobilizer included in Instrument Cluster
[17 - Instruments]
[Login - 11]
Wprowadzamy 4-cyfrowy PIN
Wpisujemy zero przed 4 cyfrowym kodem PIN. Np. jeżeli PIN jest 1234, wprowadź 01234.
[Do it!]
[Adaptation - 10]
Channel 000
[Read]
[Save]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Wyłącz zapłon na 5 sekund i ponownie załącz.
Nie załączać silnika przez następne 2 minuty. Po tym czasie spróbuj uruchomić silnik.
Kod: Zaznacz cały
[Select]
[25 - Immobilizer] or in vehicles with Immobilizer included in Instrument Cluster
[17 - Instruments] W pierwszym polu "Extra" powinno widnieć coś takiego: Immo-ID VWZ7Z0W0648696.
[Close Controller, Go Back - 06]
Kod: Zaznacz cały
[Select]
[25 - Immobilizer] or in vehicles with Immobilizer included in Instrument Cluster
[17 - Instruments]
[Login - 11]
Wprowadzamy 4-cyfrowy PIN
Wpisujemy zero przed 4 cyfrowym kodem PIN. Np. jeżeli PIN jest 1234, wprowadź 01234.
[Do it!]
[Adaptation - 10]
Channel 000
[Read]
[Save]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Wyłącz zapłon na 5 sekund i ponownie załącz.
Nie załączać silnika przez następne 2 minuty. Po tym czasie spróbuj uruchomić silnik.