Strona 41 z 69
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 05 mar 2011, 18:20
autor: Brzeziak_
[quote=""bruczyk""]Brzeziak_
no i pytanie czy to auto bedzie skrecac:)
doluz do przodu samochodu 50kg a sie przekonamy:)[/quote]
Widziałem jak upchali VR6 do polo i jakoś jeździło :]
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 06 mar 2011, 15:39
autor: Bruczyk
owszem na wprost:)
kefir mial vr6 w 6n i skrecac nie chcialo
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 06 mar 2011, 19:16
autor: Brzeziak_
Ale ja mam na myśli 86c2f

Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 06 mar 2011, 19:45
autor: Dyluś
Brzeziak_
1.9T
DI wsadź, zamiast tylniej kanapy

[quote=""bruczyk""]
Brzeziak_
dokladnej wagi ci nie podam ale mozna to obliczyc pobierznie.
zrodla podaja ze waga polo wacha sie 770-830 kg przyjmijmy ze 830 to bedzie diesel na dobrym wypasie czyli na wypas damy 10 kg a 40 wiecej na silnik
golf 2 1,6 TD wazy 960kg a 1.6 benzyna 870 co daje nam 90kg roznicy
do golfa mamy podane dane fabryczne wiec przyjmujemy ze doposarzenie nie bylo wazone.
tak wiec z takich obliczen wynika ze silnik 1.6 TD wazy 50 kg wiecej[/quote]
Będzie jeszcze więcej bo silnik 1.6b golfa, będzie cięższy od silnika 1.0 w poli

Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 06 mar 2011, 22:55
autor: Brzeziak_
rdylus nie ma sie co nabijać. Z parchem nie chce sie rozstawać a chciałbym coś troszke mocniejszego więc kombinuje

Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 08 mar 2011, 12:12
autor: qboslavo
dorzuć kompresor do klekota ;]
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 09 mar 2011, 7:21
autor: kolunio21
Panowie szybka podpowiedź potrzebna, jakie są przekaźniki(numery) te przy kompie od pomp paliwa silniku 3F??Dodam że umnie powinny być jeden 4piny, drugi 5 pinów. najbardzej zależy mi na tym 5 pinów.
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 14 mar 2011, 10:14
autor: Mateo91
Czy da rade upchnąć 1.6 od peugeota 205 gti do polo 86c2f? Chodzi o to żeby było bez cięcia. Być może w najbliższym czasie udało by mi się dorwać taki silnik po b.niskiej cenie. Silnik jest trochę podkręcony, czy skrzynie od g40 dało by się jakoś spasować i czy wytrzyma 150km? Od czego włożyć hamulce?
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 14 mar 2011, 14:00
autor: kazikboy
ciec to nie wiem ale przerabiania lapy silnika napewno co do skrzyni to tez wielkie zapytanie...
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 14 mar 2011, 20:52
autor: Mateo91
Łapy to pewne... z tym nie problem.... interesuje mnie cała reszta . Od czego adaptacja hamulców? I wielkie pytanie z skrzynią...
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 15 mar 2011, 0:25
autor: qboslavo
to nie takie proste, swap to nie klocki lego, że sie przyczepi i jakoś poskłada, zwłaszcza od innej marki, także daruj sobie od razu bo widać, że raczej nie wiesz na co się porywasz.
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 15 mar 2011, 19:22
autor: Mateo91
Dlatego pytam tutaj. Największy problem to skrzynia i miejsce. Ew będzie Peugeot zamiast polo.
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 16 mar 2011, 13:26
autor: qboslavo
to już lepiej zostań przy peżocie dla silnika, przy swapie stracisz cierpliwość, czas, majątek, dostaniesz nerwicy i wyrwiesz sobie wszystkie włosy

Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 16 mar 2011, 15:35
autor: Mateo91
Właśnie miałby to robić zemną znajomy który robił już swapy i jest w posiadaniu tego silnika

Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 24 mar 2011, 1:01
autor: Katoo
A ja mam koledzy inne pytanie, posiadam 1.0 AEV na mono wtrysku , wiem że wychodziły wersje 1.4 aev tez na mono wtrysku.Czy ktoś może wie w jakim stopniu różnią się te silniki? Czy wystarczy rozwiercić blok z 1.0 do 1.4 ? Chodzi mi oto że chciałbym zastosować jak najwięcej podzespołów z 1.o .Czy jak bym wymienił tylko blok to ma on większy skok od 1.o czy skok jest ten sam tłoka ale tłok jest większy. Bo jak by był skok ten sam to wystarczyło by kupić blok , tłoki i pierścienie , przy większym skoku dochodzi wymiana wału. Teraz pytanie z nieco innej beczki czy opłaca się wymienić mono wtrysk na wtrysk wielopunktowy z polo ale innej jednostki tak żeby był przypływ mocy? Czy jest to opłacalne?