Strona 5 z 12
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 22 maja 2010, 10:14
autor: JuStIcE
PR23M3K
Jest gicior

Nie mogę się doczekać kiedy oblookam autko na żywo

P.S.
Zapraszam na spota, więcej info tutaj:
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 5&start=20
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 22 maja 2010, 16:16
autor: PR23M3K
Skfarek nie wiem, jak sie udam na hamownie to wkleje wykres
Rozpoczalem wkoncu sezon, felgi na aucie
Z pomiarow wyszlo ze przod ma szerokosc 8,25 cala ET 6, a tyl 9,25j ET 6, opony 175/50 Conti
Renowacja felg obejmowala:
- polerke rantow
- polerke srodkow
- chromowanie srubek
- polerke dystanow pod srubki
- montaz ukrytych wentyli
Felgi zostaly skrecone na oryginalnych uszczelkach, zero silikonu
Kilka pogladowych fot:

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 22 maja 2010, 16:19
autor: JuStIcE
Hehe, coś mi się zdaje że będzie poszerzanie nadkoli

Ale Polo rwie jaja, tak 3maj

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 01 wrz 2010, 19:08
autor: PR23M3K
maly aktual, dzisiaj zawital do mnie listonosz z paczka a w niej zestaw kolek na pasek zebaty
W zestawie sa 2 kolka na kompresor: 22 (60 mm) oraz 28 zebow (75 mm). Poki co bede jezdzil na 28 :-D
Pare miesiecy temu rowniez na ebay.de zakupilem specjalne mocowanie kompresora dla G60 w Polo. Dzieki niemu kompresor nie opiera sie o kolektor wydechowy i jest lepszy zakres naciagu paska.
Jeszcze tylko ostry walek, kolektor wydechowy i wydech 2,5 cala.
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 01 wrz 2010, 19:17
autor: vwkas18
no ładne zabawki
widzę standardowo w kółkach kompresora nie robą miejsca na klin
a dystansik pod kółko dali??
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 01 wrz 2010, 19:37
autor: PR23M3K
zestaw jest uzywany i podkladki i paska nie ma, ale to nie problem

ps. Pasek w niemczech kosztuje 30 euro, a u nas tylko 60 PLN

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 01 wrz 2010, 22:33
autor: Dyziowaty
Ładnie kolego lecisz z modami :butcher: powodzenia i wytrwalosci

:yahoo:
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 02 wrz 2010, 3:30
autor: Anonymous
nie masz jakiejś fotki z tyłu jak wystaje tam koło?
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 02 wrz 2010, 20:08
autor: PR23M3K
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 02 wrz 2010, 21:00
autor: krolmacius24
Ja pitole jakie koło :shock:
Ten wóz robi wrazenie :oki:
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 02 wrz 2010, 21:52
autor: suff
ano. na żywo jest jeszcze lepiej

świetny wozidupek
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 02 wrz 2010, 22:01
autor: Anonymous
zawija asfalt razem z pasami jak rozumiem
świetny widok ;]
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 06 wrz 2010, 10:24
autor: Parówa
dobrze wiedzieć że da się wsadzić 9" na tył

super wozidło

pozazdrościć tylko

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 19 wrz 2010, 15:18
autor: Mac_Abra
Łoho ale kółeczka, zaszalałeś! :oki:
Fajnie wyszły te chromowe paski na zderzakach, nie wiem czemu ale mam wrażenie że w porównaniu z poprzednimi czerwonymi wyglądają o niebo lepiej. A może by tak pociągnąć je po całości?
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 02 paź 2010, 22:01
autor: PR23M3K
Autko jezdzi i to nawet przyzwoicie (jak nie ma awarii :-P). Na kompresorze założone mam teraz kolko 28 zębów czyli 75 mm. Ciśnienie doładowania oscyluje w granicach 1.3-1.4 bara

, niestety weze tego nie wytrzymuja i spadaja. Musze to ogarnac jeszcze. Poza tym, pewnie przydala by sie korekta programu.
Dodatkowo zrobilem sobie nowy wylot z G, w planach mam wrzucenie IC na nadkole aby uniknac kolanek 90* (teraz mam ich 5 :glare: ).

[/b]