Strona 5 z 5

Re: Historia zielonej coupe'jki by Fresh'u

: 16 cze 2015, 21:21
autor: garbatymarcin
Rotor felgi Tramont, ale mam wrażenie, że jest jakiś taki mały. Dość mały, wielkości złotówki, jeśli miałbym strzelać.

Re: Historia zielonej coupe'jki by Fresh'u

: 16 cze 2015, 21:30
autor: Fresh1972
[quote="garbatymarcin"]Rotor felgi Tramont, ale mam wrażenie, że jest jakiś taki mały. Dość mały, wielkości złotówki, jeśli miałbym strzelać.[/quote]

I mamy Winnera :D

Zgadza się Marcinie - rotor Tramont w skali 1:18 ... jestem w trakcie budowania modelu "zielonki" w skali 1:18 ... niestety jeszcze na Tramontach :/

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Właśnie skończyłem kryć rotory metalizerem ... w tle widać deskę rozdzielczą i kierę już "w skórze" ;)

Re: Historia zielonej coupe'jki by Fresh'u

: 16 cze 2015, 21:38
autor: garbatymarcin
Heh, ale numer, udało mi się nawet rozmiar mniej więcej zgadnąć :D I chyba o niego właśnie chodziło, zwłaszcza, że felgi same w sobie nie są trudne do zgadnięcia, skoro tak się nawet nazywa plik ;)

Z ciekawości, budujesz od zera cały model, czy udało ci się dorwać model do modyfikacji?

Re: Historia zielonej coupe'jki by Fresh'u

: 16 cze 2015, 21:45
autor: Fresh1972
Kupiłem model firmy ottomobile z numerem 1484 (1500 modeli wyprodukowano) ... udało mi się jeszcze go ściągnąć z terenu Francji. Model jest w wersji Genesis, czyli całość do modyfikacji - ale będą nawet białe dywaniki (tymczasem poważnie utknąłem na bagażniku :( ) . Tramonty wykonał mi gość z Niemiec (na fotkach tylko rotory ale mam całe wraz z oponami w niskim profilu).

Re: Historia zielonej coupe'jki by Fresh'u

: 06 sty 2016, 14:41
autor: vwkas18
good job

Re: Historia zielonej coupe'jki by Fresh'u

: 03 kwie 2016, 7:28
autor: Kamaz
Jakieś aktualności?

Re: Historia zielonej coupe'jki by Fresh'u

: 02 cze 2016, 18:16
autor: Fresh1972
[quote="vwkas18"]good job[/quote]

Thx Kacper :piwo: - od Ciebie takie słowa znaczą więcej :)

A co do modów od zeszłego roku (które oczywiście mało co widać):

- z racji że negatyw przedni źle wyglądał wyłącznie na tej osi, tył także dostał cambery 3 stopnie (pociągneło to za sobą poszerzenie tylnej belki, jej korektę położenia w osi poprzecznej i wzdłużnej tzn belka powędrowała do tyłu by koło symetrycznie wypełniały nadkola przy obniżeniu i została umieszczona centralnie prawo-lewo)
- zaprojektowałem i wykonałem gwinty do hybrydowego zawieszenia przedniego, gwint jest także na tylnej osi która została osadzona na twardych sprężynach customowych
- tyłna belka została połączona z budą na poliuretanowych tulejach w kolorze red
- operacje te pociągnęły za sobą modyfikację układu wydechowego bo już nie zgrywał się z belką i w ten sposób zielonka dostała nierdzewkę (kilka osób miało okazję słuchać tego wydechu pytając się zarazem co siedzi pod maską)
- z tylnej klapy zniknął zamek w listwie nad tablicą (zaspawany i listwa pomalowana) - klapa otwierana z przycisku w kabinie (etap rozwojowy bo mam wolne kanały w pilocie - tylko trzeba to sprzęgnąć)
- podświetlenie tablicy dostało nowe klosze i zostało zamontowane oświetlenie ledowe
- przebudowany został dolot w silniku
- wymienione okablowanie IC w torze przednim na QED Reference Audio 1

... tylko tyle ;)

Zdjęcia z prac wkrótce :)

Odp: Historia zielonej coupe'jki by Fresh'u

: 16 sty 2017, 7:35
autor: vwkas18
Freshu dzialaj tam cos.
Jestem ciekaw nowego zawieszenia

Odp: Historia zielonej coupe'jki by Fresh'u

: 20 cze 2017, 22:59
autor: balcarek_xxl
freshu co tam :)

Odp: Historia zielonej coupe'jki by Fresh'u

: 30 cze 2017, 19:49
autor: Fresh1972
balcarek_xxl pisze: freshu co tam :)
Czyżby Michał taka to Twoja prowokacja  ;) ? Przecież widzieliśmy się i rozmawialiśmy kilka dni temu na zlocie, a Ty już pytasz w tym temacie "co tam".
Jak było widać, zielonki na zlocie nie było widać  ;) - ale jest ciągle w moich rękach, ma się tak dobrze jak ja, a mnie czasem, tu albo tam zaboli, bo taki to specyficzny wiek. Fakt, że mało nie doszło do zdrady na rzecz R32 ... i ciągle mam wrażenie, że to tylko kwestia czasu.

Co do modelu, to musiałem kupić drugi ... bo ten pierwotny upuściłem przy malowaniu ... i odpadł kawałek dachu ... a konkretniej cały  :-\ - dlatego zacząłem robić także i model Tresera :D (jak się bawić, to się bawić - dach roz....ć i Tresera na półce postawić)
vwkas18 pisze: ... Jestem ciekaw nowego zawieszenia
I tu jest największa dla mnie zagadka ... skąd Kacper masz przecieki o nowym zawieszeniu  :o ?? Ja dopiero zbieram graty ...