Strona 5 z 11
Re: 6n2 by zxxck
: 04 mar 2015, 12:45
autor: JuStIcE
[quote=""zxxck""]myślałem na Japan Racing Jr3[/quote]
Załóż to i bank rozbity

Jak ładnie opuścisz gwint, to zrobi konkretną robotę

A helperów nie montuj tak czy tak, nie ma sensu. Jak na JRach będziesz chciał glebić, to będzie ciężko z helperami

Oszczędź sobie roboty

Re: 6n2 by zxxck
: 04 mar 2015, 14:42
autor: zxxck
Tylko co do JR3 mam małe obawy bo wychodzi najmniej w 8j z tego co się orientowałem i może być ciężko spasować ;/ Ale jeszcze poszperam i doczytam coś na ten temat

Re: 6n2 by zxxck
: 04 mar 2015, 15:11
autor: JuStIcE
Zależy czy mówimy o 15 czy 16 calach

Ale w obu przypadkach sa i 7 i 8J

Re: 6n2 by zxxck
: 24 mar 2015, 12:01
autor: zxxck
Re: 6n2 by zxxck
: 24 mar 2015, 13:36
autor: Anonymous
to teraz nowe koło i kręć gwintem!
tylko pamiętaj o zbieżności
Re: 6n2 by zxxck
: 24 mar 2015, 15:10
autor: przemo92
Super

Czekam na foty z lotką bo jestem ciekaw jak będzie wyglądać, tez mam lotkę i się zastanawiam czy założyć.
Jak się jeździ na tak wysoko skręconym gwincie? bardzo twardo jest?
Re: 6n2 by zxxck
: 24 mar 2015, 15:21
autor: KoKo
Jaki to gwint?
Re: 6n2 by zxxck
: 24 mar 2015, 16:43
autor: daro87
ładny kolor polóweczki, jakie koło będzie na sezon, przydało by się zniwelować to przerwę między kołem a nadkolem

Re: 6n2 by zxxck
: 24 mar 2015, 16:50
autor: przemo92
[quote=""KoKo""]Jaki to gwint?[/quote]
Chyba ta technix albo mts patrząc po nakrętkach ale mogę się mylić.
Ile dokładnie Ci gwintu zostało bo widać że sporo?
Re: 6n2 by zxxck
: 24 mar 2015, 20:42
autor: zxxck
[quote=""Marcin86c""]to teraz nowe koło i kręć gwintem!
tylko pamiętaj o zbieżności[/quote]
Zbieżność już zrobiona zaraz po założeniu

Jest zrobiona książkowo, nie chciałem bawić się w negatyw.
Jak się jeździ na tak wysoko skręconym gwincie? bardzo twardo jest?
Nie jest wcale tak hardkorowo bo zrobiłem mała modyfikacje tego zawiasu

skręcone jest 5cm niżej jak seria. Ile zostało jeszcze do końca to w sumie nie sprawdziłem ;/
Jaki to gwint?
Niskobudżetowy TA
ładny kolor polóweczki, jakie koło będzie na sezon, przydało by się zniwelować to przerwę między kołem a nadkolem
Tak jak pisałem wcześniej niżej będzie dopiero z nowym kołem

Na chwilę obecna z przodem nie jestem w stanie zejść niżej bo mam baloniastą opone na przodzie i już będzie mi obcierać przy max skręcie...
Re: 6n2 by zxxck
: 25 mar 2015, 7:48
autor: przemo92
Co tam modyfikowałes przy tym zawiasie jeśli można wiedzieć

Re: 6n2 by zxxck
: 25 mar 2015, 8:13
autor: zxxck
W zaznaczonym miejscu na obrazku zastosowałem podkładkę aluminiowa grubości 1 cm co spowodowało że samochód podniósł się o 1 cm ale za to mogłem sobie skręcić dół 1 cm niżej przez co rozluźniło mi sprężyny i zawias stał się mniej betonowaty a wysokość została ta sama

Wiadomo im niżej tym większy komfort ale oczywiście do pewnej granicy

Re: 6n2 by zxxck
: 25 mar 2015, 8:22
autor: przemo92
Stosując taką podkładkę w tym miejscu zostało Ci wystarczająco gwintu aby skręcić poduszki amortyzatorów od wewnątrz auta w kielichu? Tylko z tyłem tak zrobiłeś?
Re: 6n2 by zxxck
: 25 mar 2015, 8:47
autor: zxxck
[quote=""przemo92""]Stosując taką podkładkę w tym miejscu zostało Ci wystarczająco gwintu aby skręcić poduszki amortyzatorów od wewnątrz auta w kielichu? Tylko z tyłem tak zrobiłeś?[/quote]
Właśnie tak sobie mierzyłem żeby było na styk

Potem moge wrzucić zdjęcie

Gwintu aby skręcić poduszki oryginalnie wystaje 1,2cm więc bezpiecznie zrobiłem na 1 i podniosłem wszystko i 1

Re: 6n2 by zxxck
: 25 mar 2015, 21:25
autor: zxxck
Przepraszam za post pod postem ale jakoś tak wyszło

Wpadła pierwsza z trzech paczuszek ;p W sumie niewiele ale już mnie cieszy !
