Strona 5 z 6

Re: Polo 6N by b_kamill

: 03 lip 2013, 14:34
autor: b_kamill
Chwilę nic nie pisałem, potem coś forum nie działało chwile...a w Polo nastąpiły małe zmiany ;)
A dokładniej Postert'y poszły w świat na inne Polo a do mnie trafiły Dare RS ;) mimo że nie jest to ori to prezentuje się ogólnie wg mnie bardzo przyjemnie, zrobił się taki klasyczny oem.
Parametry kół:
DARE RS 15x7J ET 20 z dystansem z tyłu, opona nankang as1 165/45

I foto całości jak to siadło ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Do szczęścia brakuje mi tylko projektorów - szkoda tylko że ceny osiągają dość nie małe.. Ale bez nich też mi się auto podoba, chyba nawet bardziej niż na poprzednim kole :oki: a jak Wy to widzicie to chętnie też poczytam :)

Re: Polo 6N by b_kamill - classic oem on rs.

: 04 lip 2013, 7:33
autor: Anonymous
Nieźle wygląda, chodź szkoda że z tyłu nie jest więcej niż 7j

Re: Polo 6N by b_kamill - classic oem on rs.

: 04 lip 2013, 7:37
autor: JuStIcE
[quote="Marcin86c"]Nieźle wygląda, chodź szkoda że z tyłu nie jest więcej niż 7j[/quote]
Uwierz mi, że na co dzień nie rzuca się to w oczy, bo koło jest ładnie zgrane z linią nadkola i gleba jest spora :)
Kamil, jest klasa, jak zawsze :piwo: Ale kurna uspokój się z tymi kołami wreszcie, to już trzeci komplet w tym roku :P

Re: Polo 6N by b_kamill - classic oem on rs.

: 04 lip 2013, 20:39
autor: krzyDOLAR
oem czy dare, hmm.. ważne że syci oko :oki:

Re: Polo 6N by b_kamill - classic oem on rs.

: 04 lip 2013, 21:20
autor: b_kamill
[quote="JuStIcE"][quote="Marcin86c"]Nieźle wygląda, chodź szkoda że z tyłu nie jest więcej niż 7j[/quote]
Uwierz mi, że na co dzień nie rzuca się to w oczy, bo koło jest ładnie zgrane z linią nadkola i gleba jest spora :)
Kamil, jest klasa, jak zawsze :piwo: Ale kurna uspokój się z tymi kołami wreszcie, to już trzeci komplet w tym roku :P[/quote]

No 7J tylko, fakt taka 8J fajnie wygląda z tyłu, bo dupka robi się szeroka..ale są takie a nie inne, i wygląda też w miarę fajnie :D
Heh ale widzisz Bartku, przynajmniej coś się dzieje - a jak trafia się dobra okazja, to trzeba brać i działać :grin: ale chyba te już zostaną do końca sezonu :)

[quote="krzyDOLAR"]oem czy dare, hmm.. ważne że syci oko [/quote]
i miło to czytać :piwo: że nie tylko mi się podoba :D jeszcze musze jakąś sesyje ogarnąć lepszą tylko czasu mi brakuje..

Re: Polo 6N by b_kamill - classic oem on rs.

: 04 lip 2013, 21:25
autor: Filipovic
Teraz jest moda na dare dajcie spokój.. ;d

Na rs'ie robi przeciąg niesamowity ..;)

Re: Polo 6N by b_kamill - classic oem on rs.

: 08 lip 2013, 17:50
autor: qK.
Dużo lepiej auto sie prezentuje na tym kole!
LAmpy zostaw w spokoju bo jest super naprawde, jedyne co bym zmienił to ori znaczek chrom.. Spróbuj, uwierz że będzie 100x lepiej!

Re: Polo 6N by b_kamill - classic oem on rs.

: 22 lip 2013, 1:10
autor: Kuba
Cieszy oko,pstryknij jeszcze jakieś zdjęcie tyłu zobzczymy te 7ki .

Re: Polo 6N by b_kamill - classic oem on rs.

: 22 lip 2013, 22:23
autor: b_kamill
[quote="qK."] jedyne co bym zmienił to ori znaczek chrom.. Spróbuj, uwierz że będzie 100x lepiej![/quote]

a ja mam właśnie dlatego czarny że większość ma chrom ;) miałem chrom jak go kupiłem i mi nie pasowało :)

[quote="Kuba"]pstryknij jeszcze jakieś zdjęcie tyłu zobzczymy te 7ki .[/quote]
może w tym tygodniu/weekendzie ogarnę jakieś zdjęcia, bo ostatnio czasu mi brak żeby coś w zdjęcia polo się pobawić.

Z nowości to tylko tyle że dystans z tyłu został przytoczony z 10mm na 5mm - z racji że na 'hopach' ocierało nadkole po oponie..już przy dwóch osobach w samochodzie.

Re: Polo 6N by b_kamill - classic oem on rs.

: 22 lip 2013, 22:38
autor: qK.
[quote="b_kamill"]Z nowości to tylko tyle że dystans z tyłu został przytoczony z 10mm na 5mm - z racji że na 'hopach' ocierało nadkole po oponie..już przy dwóch osobach w samochodzie.[/quote]
To sie nie toczy dystansów tylko odboje twarde wsadza ;)

Re: Polo 6N by b_kamill - classic oem on rs.

: 22 lip 2013, 22:50
autor: b_kamill
[quote="qK."]To sie nie toczy dystansów tylko odboje twarde wsadza [/quote]

są wsadzone, ale też nie siedzi na odbojach bo wtedy nie jazda jest...na betonie, wiec zawieszenie coś tam trochę pracuje. A dwa - 5 mm do niego to tak idealnie, bo też sensu nie ma co by wąskie koło wypychać na zewnątrz bo bezsensu to wygląda od tyłu. Także spokojnie, wiem co robię :oki:

Re: Polo 6N by b_kamill - classic oem on rs.

: 22 lip 2013, 22:58
autor: qK.
[quote="b_kamill"][quote="qK."]To sie nie toczy dystansów tylko odboje twarde wsadza [/quote]

są wsadzone, ale też nie siedzi na odbojach bo wtedy nie jazda jest...na betonie, wiec zawieszenie coś tam trochę pracuje. A dwa - 5 mm do niego to tak idealnie, bo też sensu nie ma co by wąskie koło wypychać na zewnątrz bo bezsensu to wygląda od tyłu. Także spokojnie, wiem co robię :oki:[/quote]

Ale nie musi siedzieć na odbojach, ważne żeby blokowały w odpowiednim momencie :) A spasu idealnego i tak nie masz, więc i tak zawias by pracował :)
Ja bym walczył ;d

Re: Polo 6N by b_kamill - classic oem on rs.

: 23 lip 2013, 21:02
autor: b_kamill
[quote="qK."]Ale nie musi siedzieć na odbojach, ważne żeby blokowały w odpowiednim momencie :) A spasu idealnego i tak nie masz, więc i tak zawias by pracował :)
Ja bym walczył ;d[/quote]

Pamiętajcie o fakcie takim że ja tym samochodem jeżdżę na co dzień, typowy daily car. Nie będzie tu idealnego spasu, bo do tego musiałby samochód zejść niżej a już mam ledwo 4cm do mocowania tłumnika - bo tu u mnie jest najniższy punkt. W benzynie ostatnio za to widziałem że tłumnik jest inaczej poprowadzony - i tu mnie zastanawia fakt czy u siebie mógłby z tym coś pokombinować żeby to przerobić..i byłby wtedy wyżej.

Re: Polo 6N by b_kamill - classic oem on rs.

: 23 lip 2013, 21:04
autor: qK.
[quote="b_kamill"][quote="qK."]Ale nie musi siedzieć na odbojach, ważne żeby blokowały w odpowiednim momencie :) A spasu idealnego i tak nie masz, więc i tak zawias by pracował :)
Ja bym walczył ;d[/quote]

Pamiętajcie o fakcie takim że ja tym samochodem jeżdżę na co dzień, typowy daily car. Nie będzie tu idealnego spasu, bo do tego musiałby samochód zejść niżej a już mam ledwo 4cm do mocowania tłumnika - bo tu u mnie jest najniższy punkt. W benzynie ostatnio za to widziałem że tłumnik jest inaczej poprowadzony - i tu mnie zastanawia fakt czy u siebie mógłby z tym coś pokombinować żeby to przerobić..i byłby wtedy wyżej.[/quote]

Ale ja to biorę pod uwagę bo sam mam auto na codzień ;)
A jeśli chodzi o silniki to rzeczywiście mając diesla na pewno masz niżej to wszystko niz ja w benzynie. To samo ma Osa.
Rozmawiałem juz z nim o tym...

Re: Polo 6N by b_kamill - classic oem on rs.

: 23 lip 2013, 21:06
autor: krzychu20
b_kamill zaraz Cie bedą ryć że dramatyzujesz i rzucać hasłami "albo grubo albo wcale" :crazy:
Każde koło co miałeś mi sie podobało ;)
Frontu na Twoim miejscu bym nie ruszał, bo fajnie wygląda tak jak jest z pomarańczowym kierunkiem