Strona 5 z 5
Re: TurboPolo 6N OpenAir
: 25 lut 2013, 18:02
autor: klocek
BBSki 14" juz sa u mnie,teraz tylko czekam na wiosne i kupuje opony 185/55 r14
No i w planach jakas lekka gleba, jak nisko moge dac ? 60/40 czy tam dwrotnie. moze 40/40 ?
Chyba na tył dystanse jakies bede musial załozyc bo koło bardzo sie chowa do srodka przy ET38
Re: TurboPolo 6N OpenAir
: 25 lut 2013, 23:00
autor: wozy
ladne fotele z gti sam na takie poluje,ciesze sie ze podchodza bez przerobek do polo 6N

Re: TurboPolo 6N OpenAir
: 26 lut 2013, 17:47
autor: klocek
gorzej z tylem, oczywiscie podchodzi ale trzeba troche przerabiac, u mnie bez przerabiania siedziała kanapa wraz z oparciem jednak troche nie ladnie to wygladało
Re: TurboPolo 6N OpenAir
: 26 lut 2013, 18:03
autor: Tajg3r
Powiem Ci, że zdrowiutko się to wszystko komponuje. :oki: Moim zdaniem lepiej będzie jak dasz ori kiere GTI, co prawda do odnowienia jest, tak jak pisałeś, no ale z całą resztą będzie fajnie pasowało.

Wnętrze wypierzesz jak ciepełko się zrobi i będzie malina.

Re: TurboPolo 6N OpenAir
: 26 lut 2013, 19:37
autor: klocek
No to ja moge swoją ori obszyc skórą z czerwona nicią i bedzie podobnie

Jeszcze tylko gałke zmiany biegów jakos musze dopasowac dobrze chociaz teraz jest juz dobrze.
Z tego co tak patrzylem to sama gałka zmiany biegów i ręczny z gofla gti 20jahre to niezły rarytasik

Re: TurboPolo 6N OpenAir
: 26 lut 2013, 19:49
autor: Tajg3r
Na gałkę też zwróciłem uwagę właśnie.

Machnij ją jakimś preparatem do regenerowania materiału, powinno dać radę. :piwo:
Re: TurboPolo 6N OpenAir
: 26 lut 2013, 21:18
autor: klocek
dopasowac to chodzilo mi konkretnie o to aby jakos ją przymocowac jak trzeba bo w golwie ta gałka na gwint jest przykrecana, a ja nawinąłem tasmy i wcisnąłem ją. Co do wygladu to niczym nie bede tego naprawiał bo tylko na zdjeciu widac ze cos nie tak

Re: TurboPolo 6N OpenAir
: 26 lut 2013, 21:45
autor: Tajg3r
Myślałem, że jeszcze jakieś kwestie stylistyczne chcesz tu modzić, właśnie coś typu odnawianie mieszka itp.

Z tymi taśmami możesz mieć utrapienie trochę, bo po czasie zaczną się "wyrabiać" i będzie Ci się kręcić, ewentualnie będzie też luźniejsza, także jakiś inny patens trza by było wykminić.
Re: TurboPolo 6N OpenAir
: 26 lut 2013, 22:22
autor: klocek
obciąc kawałek tej dzwigienki od biegów i dospawac cos w podobie śruby aby gwint miało taki sam, nic innego mi do glowy nie przychodzi, mogl bym zrobic gwint ale w gałce jest wiekszy otwór. tasma to tylko tak aby było narazie, a denerwuje mnie to ze czesto gałka sie obkręca.
Re: TurboPolo 6N OpenAir
: 26 lut 2013, 22:34
autor: Tajg3r
No właśnie o tym obkręcaniu też wyżej pisałem, niby nic, ale denerwuje. Z samym spawaniem miałbyś trochę zachodu zapewne, a nie myślałeś żeby to jakoś przykleić po prostu? Może jakimś klejem na gorąco? O ile nie będziesz chciał już tego wyciągać oczywiście.

Re: TurboPolo 6N OpenAir
: 26 lut 2013, 22:49
autor: klocek
No nie wiem nic innego mi nie przychodzi do głowy zeby to jakos zamontowac dobrze
Re: TurboPolo 6N OpenAir
: 17 kwie 2013, 13:38
autor: klocek
Dodaje 3 zdjecia zrobione kilka minut. Tak moja polówka wyglada aktualnie,
Foty robione kalkulatorem, nic innego nie mialem pod ręką.
Gwint ktory kupilem za grosze na przód, sprzedalem bo i tak zakładał nie bede teraz.
Na dniach chce kupic kit jakis. Jest duzo opcji do wyboru 60/40, 40/40 i jeszcze nizej. Jaka opcje wybrac? w ciagu 2 tyg musze kupic.
Napisze jeszcze raz parametry felg i opon
14 6.5J et38 opony 185/55 i nie chce miec problemów z ocieraniem itp.
Re: TurboPolo 6N OpenAir
: 27 lis 2013, 13:25
autor: klocek
Temat mozna skasowac. Polo sprzedane

Za 3 tyg bedzie 9N3
