Strona 5 z 13

Odp: Re: 6N2 GTi by piter

: 31 paź 2012, 2:21
autor: bicker83
[quote=""PiterVR6""]dokladnie nawet na ostatniej fotce widac dwie sondy[/quote]
Wiem wiem znowu pomylilem oznaczenia :P też mam ARC przecież :)

Wyslane z mojego ZX Spectrum

Re: 6N2 GTi by piter

: 31 paź 2012, 16:57
autor: PiterVR6
jeszcze taka ciekawostka same silniki sa identyczne ale w avy byly montowane skrzynie ffw troche krotsze przelozenia niz ma w seri skrzynia etg ktora jest przewaznie z silnikiem arc, i odziwo zawsze w gti na nalepce pisze etg a pod maska jest fww moze ktos wie czemu tak jest ?

Re: 6N2 GTi by piter

: 31 paź 2012, 17:43
autor: TOFIK_6n2
Na gwarncjach wymieniali masowo ? U mnie w 1.4 z ETD na nalepce wsadzili na gwarancji przy 23 tys FFR :p

Re: 6N2 GTi by piter

: 05 lis 2012, 16:16
autor: PiterVR6
dzis dostalem paczke od kolegi z forum i jest bmc :)

Obrazek

Obrazek

Re: 6N2 GTi by piter

: 05 lis 2012, 20:18
autor: kondiii
Gratuluje udanego zakupu :oki:
Teraz przed tobą przyjemne doznania głosowe :)

Re: 6N2 GTi by piter

: 07 lis 2012, 11:21
autor: Skfarek
Możliw,e że nie tylko głosowe bo sprzęt profi, w końcu bycie dostawca do F1 zobowiązuje :grin:

Re: 6N2 GTi by piter

: 07 lis 2012, 11:31
autor: Borek
bujaj sie na hamownię jak zamontujesz :D
BMC + wydech co masz myślę, że ~140KM może być

Odp: 6N2 GTi by piter

: 07 lis 2012, 11:48
autor: bicker83
Mozesz bez hamowni zrobić logi momentu obrotowego vagiem w silniku na 120 bloku przed i po filtrze :) ja tak zrobilem i przed mialem idealnie serie a po poakzalo 168Nm :) wiadomo ze zbyt dokladny ten odczyt nie jest ale dane jako taki pogląd na to ile mniej więcej tego momentu przybylo :)

Wyslane z mojego ZX Spectrum

Re: 6N2 GTi by piter

: 07 lis 2012, 18:54
autor: PiterVR6
dzis zamontowalem filtra i powiem masakra!! drze sie okropnie mocy przyby 2x tyle co po kolektorze i katach

Re: 6N2 GTi by piter

: 07 lis 2012, 21:28
autor: wojtasllb
pokazuj fote jak to wygląda pod macha! btw jak odmę puściłeś?

Re: 6N2 GTi by piter

: 07 lis 2012, 21:45
autor: suff
gdzie kupowałeś dolot? ja się zastanawiam czy nie przeszczepić systemu z mojej 6N. tam miałem dedykowany K&N tylko nie jestem pewien czy się zmieści z boku bloku silnika.

Re: 6N2 GTi by piter

: 08 lis 2012, 18:04
autor: bicker83
[quote=""PiterVR6""]i powiem masakra!! drze sie okropnie[/quote]

Hehe no to sie akurat zgadza :P mam to samo u siebie :) znajomi sie smieja ze jak mnie najpierw slychac a potem widac to lekkie zdziwienie jest bo po ryku silnika spodziewaja sie czegos konkretnego :P

Re: 6N2 GTi by piter

: 09 lis 2012, 18:00
autor: PiterVR6
tak to wyglada starsznie duzy ten bydlak maska sie na styk zamyka o rozpórce moge zapomniec :closedeyes:

Obrazek



[quote=""suff""]gdzie kupowałeś dolot? ja się zastanawiam czy nie przeszczepić systemu z mojej 6N. tam miałem dedykowany K&N tylko nie jestem pewien czy się zmieści z boku bloku silnika.[/quote]

te gole stozki wg mnie nic nie daja a nawet pogarszaja, tylko box z zimnym dolotem cos poprawi

Re: 6N2 GTi by piter

: 09 lis 2012, 21:37
autor: kondiii
Strasznie duży :-D Może to jest ten pow. 1.6???
U mnie jest CDA do 1.6 i wszystko mieści się idealnie łącznie z rozpórką

Re: 6N2 GTi by piter

: 09 lis 2012, 21:45
autor: PiterVR6
no to jest 150/85, kondi jak masz odme podpieta ? i ten wlot zimnego powietrza w pasie przednim wycinales ? podeslij jakies foto na pw :)