Strona 5 z 12
Re: Cyprys - 6n
: 08 maja 2009, 12:05
autor: Cyprys
mi głownie chodziło aby wydłuzyc dwa pierwsze biegi żeby w sprincie do 100kmh była tylko jedna zmiana biegu oraz przy krótkich biegach był problem z trakcją. Teraz uwazam ze pierwsze 3 biegi bedą akurat, czwórka i piątka trochę za długa ale na to zawsze jest lekarstwo

wiecej KM

Lecz majac w pamięci fakt iż przy rolowanym starcie z 60kmh ja na 5 biegu i kolega 110kmdiesel w ibizie na 4 biegu to łoiłem go bez problemu

Sądze że będzie git

A i może jak się kolega Olo postara to wskoczą nowe zegary skromnie wyskalowane do 350kmh:)
Re: Cyprys - 6n
: 08 maja 2009, 14:15
autor: balcarek_xxl
Cyprys nie szalej aż tak bardzo bo Wojtek będzie musiał wkońcu ze stanów sprowadzić jakieś ferrari :yahoo: :yahoo:
Re: Cyprys - 6n
: 11 maja 2009, 16:55
autor: limpek
Czy wy poszaleliście :eek: 320km/h w POLO!!! :crazy: nie zasysa ci szyb do środka

hehe Wariaci... Jak polka się buja po zakretach z takim motorem na froncie??
Re: Cyprys - 6n
: 11 maja 2009, 18:19
autor: Cyprys
[quote="limpek"]Czy wy poszaleliście :eek: 320km/h w POLO!!! :crazy: nie zasysa ci szyb do środka

hehe Wariaci... Jak polka się buja po zakretach z takim motorem na froncie??[/quote]
320 to tylko obliczenia teoretyczne

w rzeczywistości silnik wydoli 270-280 max

Ale i tak nie wiem czy odważę się na tyle
1.8 jest niewiele cięższy od 1.6 więc nie ma dużej różnicy, to nie to co VR6

dobry zawias dobre oponki i stabilizator na przód i autko śmiga jak szalone jeszcze tylko brakuje szpery żeby w zakrętach się pewniej czuć
pozdro
Re: Cyprys - 6n
: 14 maja 2009, 17:56
autor: suff
Re: Cyprys - 6n
: 14 maja 2009, 18:24
autor: vwkas18
Cyprys tobie spokojnie 250-260 styknie
poszukaj szpery do tego wszystkiego co polepszy bądź co bądź trakcje
Re: Cyprys - 6n
: 15 maja 2009, 9:52
autor: Wojciechu
250 w Polo?
chyba nikt cie nie kocha... ze nie masz do kogo wracac... lecialem ponad 240 swoim, fabryka odcina przy 255 i braklo mi odwagi, mimo ze ciezsze, nizsze, szersze i dluzsze auto na 17", dodatkowo ten spojler jednak do czegos sluzy. Polo nawet GTi jest przystosowane do jezdzenia po bulki, jechalem 6N2 170 na gwincie i 195/45 i pewnie sie nie czulem... zeby nie powiedziec ze lekki wiatr z boku i robilem pod siebie...
na pewno bedzie mial mega przyspieszenie od 100-200, na pewno niezle 0-100 [brak trakcji] ale predkosci rzedu 250 to sa dobre dla aut wazacych co najmniej 1600 kilo, typu A6, A8, Phaeton, M5 itd.. owszem wieloma sie da, kwestia tylko jak sie zachowuja przy tej predkosci... nie zmienia to faktu ze szacun za ten samochod i czekam na pojedynek, moje bedzie na koniec czerwca troszke szybsze ;P
Re: Cyprys - 6n
: 15 maja 2009, 14:17
autor: Cyprys
Masz racje Wojtek ale tu na szybko przykład: 150-240 polo 6n 1.8T na 5 biegu
http://www.youtube.com/watch?v=EXbOt6f0 ... re=channel
mój pójdzie szybciej bo mogę to zrobić na 4 biegu

Poza tym plany mocowe się trochę zmieniły teraz celuje w 3 na początku mam nadzieje że się uda

Później będzie walka z stabilizatorami itd a szpera dopiero przyszły sezon bo kurs dolara nie sprzyja jej zakupowi.
Powiem ci ze leciałem 210 swoim i czułem się bardzo pewnie nawet pozwoliłem sobie na ruchy kierownicą więc sądzę ze nie bedzie tak źle, albo po prostu moja ocena sytuacji szwankuje

Co nie zmienia faktu ze nadal chce zamknąć licznik

(a mam na nim 260) Wiem ze tej mocy nie wykorzystam do 100kmh ale to nie o to chodziło

Będzie dobrze i sadzę że niebawem będę mógł się pochwalić czymś
W moim przypadku akurat staram się robić auto dość fachowo to każdy kilka koni mocy wiąże się z kosztami bo nie sztuka wysilic silnik do 300KM jak po tygodniu poleci mi całe przeniesienie napędu. Stąd powzmacniane łapy silnika stad buda obspawana i powzmacniana, stad półośki robione na zamówienie, sprzęgło u radzikowskiego, jednomasowe koło zamachowe, i mnóstwo innych dupereli których nie widać a jednak trzeba je zrobic.
Pozdro
Re: Cyprys - 6n
: 15 maja 2009, 16:01
autor: vwkas18
rozwodzicie się nad tematem
nie da się, nie można nie ma sensu
to poco zrobili SRT po to żeby jechac po świeżą gazetę??
przyjemność ma być, dostarczać adrenaliny, czasem przycisnąć
trakcja rzecz względna na początku ciężko opanować później idzie się nauczyć
trakcja to nie tylko moc ale i opony
jak Pol ma 1,8T w czerwonej 86c ale jego auto ze względów wielkości silnika do komory i innych kombinacji nie nadaje się na zakręty choć jeździ spokojnie to trakcja jest po zastosowaniu szpery i po dłuższym przyzwyczajeniu się
komfortu niestety nie ma
moc jest dla startu potrzebna, bo myślący człowiek nie potrzebuje kupe koni żeby jechąć 200 czy pięćset :crazy:
Re: Cyprys - 6n
: 18 maja 2009, 12:24
autor: Wojciechu
[quote="Cyprys"]Masz racje Wojtek ale tu na szybko przykład: 150-240 polo 6n 1.8T na 5 biegu[/quote]
godnie =)
[quote="Cyprys"]sprzęgło u radzikowskiego,[/quote]
o to bede miec pytanie jak dorzne swoje...
ja nadal pisze sie na przejazdzke, to musi byc gigantyczna frajda jechac takim malym zapier**latorem
i nie wazne czy srt, czy RS4 czy STI czy 1.8 T szybsze, we wszystkich chodzi o jedno... PURE FUN a wszystkie to dają
Re: Cyprys - 6n
: 19 maja 2009, 20:20
autor: suff
nic tylko dolozyc skrzydelek i poleciec ;-D przy 180km/h potrafi wystartowac Boeing 737 ;-)
Re: Cyprys - 6n
: 19 maja 2009, 22:23
autor: DonRogu
Cyprys rzut beretem od Ciebie mieszkam i jeszcze nie widziałem potwora......kutwa odezwij się kiedyś
Re: Cyprys - 6n
: 20 maja 2009, 12:29
autor: Cyprys
[quote="DonRogu"]Cyprys rzut beretem od Ciebie mieszkam i jeszcze nie widziałem potwora......kutwa odezwij się kiedyś[/quote]
Bo Polo jest takie szybkie że jak pędzi to go nie widać

W niedziele wieczorem powinno być u mnie na garażu wiec jak co to zadzwonię i sie zgadamy
Poozdro
Re: Cyprys - 6n
: 23 maja 2009, 16:49
autor: Cyprys
No to pochwalę się że wczoraj wróciłem autkiem z warszawy

Teraz jest już dużo lepiej dopracowane niż wcześniej. Wszystko ładnie pięknie tylko muszę zestroić to dobrze bo przy starych wtryskach większej turbinie seryjnym programie itd różne dziwne rzeczy się dzieją ale to normalka trzeba to wysterować
Przełożenia biegów wydaje mi sie że są idealne dla mnie

Dwójka kończy sie na 110 a trójka na 160 natomiast czwórka i piątka są dłuższe do spokojnej jazdy żeby to nie wyrywało jak dzik i można było tym spokojnie pojechać po bułeczki

Bede musiał powrócic do orginalnego zderzaka z bocznymi wlotami zeby poprawić chłodzenie i chyba wywale akusia do bagaznika

Takżę duzo pracy jeszcze jest żeby doprowadzić auto do igiełki ale pomału dojde do celu
Pozdro
Re: Cyprys - 6n
: 24 maja 2009, 13:11
autor: turzol
W koncu odebrales parcha od krisa

Słyszałem o przygodach w drodze powrotnej z W-wy
cyprys na strojenie uderzymy do GTO