Strona 5 z 14

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 12 lut 2013, 23:33
autor: klocek
Kupując cały kit -40/60 mm musze zwracac uwage czy jest do diesla czy benzyny ? bo nigdzie w aukcjach nie ma takiej informacji a wyczytalem ze do diesla powinny byc twardsze springi

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 12 lut 2013, 23:52
autor: yoker1988
[quote=""klocek""]Kupując cały kit -40/60 mm musze zwracac uwage czy jest do diesla czy benzyny ? bo nigdzie w aukcjach nie ma takiej informacji a wyczytalem ze do diesla powinny byc twardsze springi[/quote]

jak już to 60/40 ale z tego co się orientuje to tak diesel jest cięższy niż benzyna i były przypadki ze diesle schodziły niżej niż powinny co utrudniało ludziom życie:P teoretycznie

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 13 lut 2013, 0:06
autor: klocek
to lepiej dac po 40mm

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 13 lut 2013, 0:11
autor: yoker1988
patrzylem ceny na alledrogo kitow do 6N i nasuwa sie pytanie czy ci sie to oplaca , kit okolo 650zl a za 800 masz gwint i sam sobie wyregulujesz wysokosc . nie lepiej sie zastanowic nad czyms takim ?

http://allegro.pl/vw-polo-6n-zawieszeni ... 81447.html

http://allegro.pl/vw-polo-6n-seat-ibiza ... 72638.html

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 13 lut 2013, 0:26
autor: klocek
ale gwint jest chyba sporo twardszy jesli bedzie ustawiony na pomiedzy 40 a 60mm , jesli gadam głupoty to poprawcie, pozatym bede polowal na używke :)

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 13 lut 2013, 10:24
autor: yoker1988
[quote=""klocek""]ale gwint jest chyba sporo twardszy jesli bedzie ustawiony na pomiedzy 40 a 60mm , jesli gadam głupoty to poprawcie, pozatym bede polowal na używke :)[/quote]

no jest twardszy ale na moje to duzo lepsze rozwiazanie a i mozesz tez kupic uzywke w dobrym stanie tu na forum czesto do 6N jest uzywka w dobrej kasie jak i jakosci

pierwszy lepszy z brzegu prosze
viewtopic.php?f=6&t=48764

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 13 lut 2013, 10:33
autor: klocek
samochod u mnie to dupowóz na codzien ktory macha 30-35kkm rocznie wiec troche komfortu by sie przydało a nie chce go mocno obnizac zeby kaleki nie robic gwint fajny bo sie reguluje ale jak mi ta regulacja nie jest potrzebna to lepiej moze nad komfortem pomyslec
No wlasnie czy jest mocno duza roznica w komforcie miedzy kitem a gwintem? jest jest to znikoma roznica to fakt lepiej gwint i jak to wyglada wzgledem serii :)

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 13 lut 2013, 10:41
autor: P3C1U
odradzam gwint MTS-a, 5 miesiac walcze ze swoim gwintem puki stuki, sprezyny miekkie przy skrecie sie lamia, chroboczą... to zawieszenie jedno wielkie nieporozumienie

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 13 lut 2013, 10:43
autor: yoker1988
sluchaj ja tez jezdze na codzien i miesiecznie robie kolo 6K km po malej irlandii gdzie nie sa tez drogi tak wspaniale jak wiekszosc sadzi. Ale wkladam gwint bo dla mnie to duzo lepsze rozwiazanie.

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 13 lut 2013, 11:16
autor: fajgi
[quote=""P3C1U""]odradzam gwint MTS-a, 5 miesiac walcze ze swoim gwintem puki stuki, sprezyny miekkie przy skrecie sie lamia, chroboczą... to zawieszenie jedno wielkie nieporozumienie[/quote]
to chyba źle trafiłeś..gwint nowy czy używany ? , 2 auta i dwa gwinty MTS'a od nowości.....zero problemów, w polo rok śmigam, nic nie stuka puka - twardo aż miło, drugie auto już 2 lata śmiga na gwincie mtsa....zero problemów....coś masz nie tak z tym zawieszeniem...

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 17 lut 2013, 4:17
autor: kwasny20
Witam ;) Mam pytanie odnosnie gleby a kół . Mając alu 15' 195/50 lub 185/50 i do tego wkładając zawias 60/40 moge byc pewien ze bedzie mega tarło ?

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 17 lut 2013, 20:31
autor: pakokula
to samo pytanie mam koło 14" jaka wejdzie max opona (wysokośc) na skręconym najniżej gwincie? czy 50 wejdzie?

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 17 lut 2013, 21:01
autor: P3C1U
[quote=""fajgi""][quote=""P3C1U""]odradzam gwint MTS-a, 5 miesiac walcze ze swoim gwintem puki stuki, sprezyny miekkie przy skrecie sie lamia, chroboczą... to zawieszenie jedno wielkie nieporozumienie[/quote]
to chyba źle trafiłeś..gwint nowy czy używany ? , 2 auta i dwa gwinty MTS'a od nowości.....zero problemów, w polo rok śmigam, nic nie stuka puka - twardo aż miło, drugie auto już 2 lata śmiga na gwincie mtsa....zero problemów....coś masz nie tak z tym zawieszeniem...[/quote]


ok ale masz jeszcze gwint przed zmiana sprężyn, teraz sa zupełnie inne i one sa do d...
dlatego ostrzegam innych żeby nie brali mtsa bo będą mieć problem


Obrazek nowe


Obrazek stare

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 24 lut 2013, 22:55
autor: stalker5
Witam. Zamierzam obniżyć auto o 30 do max. 40 mm. Z tego co wyczytałem to na gwincie będzie twardo ustawiając np. na -35 mm? Czytając też inne tematy kilka osób pisało, że auto będzie pływać na krótszych sprężynach? To prawda? Czy po prostu po wymianie nie ustawili zbieżności? Chciałbym też aby autko troszkę lepiej trzymało się w zakrętach ponieważ w najbliższym czasie będę swapował swojego 6n2 1.4 60 km na 1.6 16v GTI 125 km i to jednaj jest dość spory przyrost mocy. Co wy o tym sądzicie? Jesli będę kupował to raczej zawieszenie jakiejś dobrej znanej marki. Sprężyny które chodzą mi po głowie to Eibach Pro Kit 30/30. Natomiast na gwint mógłbym przeznaczyć max. 2000 zł. Może istnieje jakiś gwint, który po ustawieniu na 40/40 byłby w miarę komfortowy? Oponki jakie posiadam to 195/45/15.

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 27 lut 2013, 23:12
autor: yoker1988
[quote=""stalker5""]Witam. Zamierzam obniżyć auto o 30 do max. 40 mm. Z tego co wyczytałem to na gwincie będzie twardo ustawiając np. na -35 mm? Czytając też inne tematy kilka osób pisało, że auto będzie pływać na krótszych sprężynach? To prawda? Czy po prostu po wymianie nie ustawili zbieżności? Chciałbym też aby autko troszkę lepiej trzymało się w zakrętach ponieważ w najbliższym czasie będę swapował swojego 6n2 1.4 60 km na 1.6 16v GTI 125 km i to jednaj jest dość spory przyrost mocy. Co wy o tym sądzicie? Jesli będę kupował to raczej zawieszenie jakiejś dobrej znanej marki. Sprężyny które chodzą mi po głowie to Eibach Pro Kit 30/30. Natomiast na gwint mógłbym przeznaczyć max. 2000 zł. Może istnieje jakiś gwint, który po ustawieniu na 40/40 byłby w miarę komfortowy? Oponki jakie posiadam to 195/45/15.[/quote]


za 2 kola kupisz gwint z regulacja twardosci itd. wiec wystarczy tylko dobrze poszukac. Ale niech ktos jeszcze sie wypowie na ten temat. co do sprezyn to -30/30 to nawet tego nie zauważysz i raczej nie odczujesz zeby samochod stal sie delikatnie sztywniejszy.