Strona 5 z 5
Re: Wszystko o: lpg
: 27 kwie 2013, 21:06
autor: dany G40
Wali delikatnie oparami gazu przechodząc koło auta można sie po zapachu zorientować że ma lpg czy to norma opinie posiadaczy lpg proszę.
Re: Wszystko o: lpg
: 28 kwie 2013, 10:27
autor: rat4
ja już drugie autko na LPG, chwalę sobię bo taniej niż dizlem.
Silnik 1,4 8V instalacja STAG III isa2, autko pali 7,4 w lecie 8 L w zimie.
Butla w koło, wchodzi do niej 26 L, na tym robię 360-380 km.
Co do odpalania na zimnym, to nie polecam bo wcześniej zużyje się parownik.
Jak nas stać na wymianę parownika to odpalajmy od razu na LPG z samego rana....
Na sekwencji autko śmiga naprawdę super trudno zauważyć spadek mocy przy tych symbolicznych 60 koniach. Czasem się zdaje, że lepiej hula na LPG.
Różnica w LPG od różnych dostawców czyt.stacji benzynowych jest odczuwalna.
Żeby nie było reklamy który lepszy to zostawiam to do własnych testów.
U mnie automat LPG przełącza przy 30 stopniach na LPG, czyli w lecie oznacza to jakieś 100-500 m jak się załączy a w zimie to do 1-3 km trzeba zrobić na benzynie a potem już LPG.
Z eksploatacyjnych rzeczy to filtr fazy ciekłej i lotnej, lotnej wymieniamy co 10-15 tyś.
A ten fazy ciekłej co 60-80 tyś (filtr ten zbiera opiłki żelaza z gazu)
Póki co na gwarancji serwis robi takie wymiany, ale sam kiedyś takie wymiany robiłem i bułka z masłem taka wymiana, koszty filtrów to od 5-25 zł max.
Następne auto też będzie w LPG no chyba, że zacznę zarabiać normanle pieniądze i nie będę się w to bawił.
Ale z tego co wiem to większość przeciwników LPG to osoby które nie miały nigdy takowej instalacji podkreślam porządnej i dobrze wyregulowanej.
pozdrawiam
rat4
Re: Wszystko o: lpg
: 17 lip 2014, 20:08
autor: szcz3pan
Panowie pochwalcie się jaki macie mikser (średnica palnika) w silniku 1.0 aau bo przymierzam się do zagazowania mojego szerszenia
Re: Wszystko o: lpg
: 26 gru 2014, 13:43
autor: Kamazowa
BRC Tecno do 100KM
Sterownik Stag2w
Bogata mieszanka gazu - co zmniejszy ryzyko wypalaniu uszczelki pod głowicą jak w przypadku ubogich mieszanek a auto spali 0,5-1l więcej gazu ale mniejsze ryzyko i nie utracona moc
Re: Wszystko o: lpg
: 29 gru 2014, 21:35
autor: Puszkin
Ja kupiłem najmniejszy mikser jaki był, i wytłukłem z niego młotkiem palnik, została tylko ta gruba metalowa część. Dopiero wtedy auto zaczęło jeździć, czyli średnica miksera wynosi u mnie 49mm. dopiero teraz jeździ to tak jak powinno.
przy bardzo ciężkiej nodze, ciągnięciu do odcinki na kazdym biegu, i poruszaniu się z maksymalną prędkością pojazdu ( czyli 120) auto pali mi 8-9 litrow gazu. Mieszanka jest nadal za bogata, ale to przez za duzy parownik.
Re: Wszystko o: lpg
: 07 sty 2015, 17:06
autor: Kamazowa
ori śruby z monowtrysku wystarczą pod mikser a jak nie to jakie długie są potrzebne?
Re: Wszystko o: lpg
: 07 sty 2015, 19:42
autor: Puszkin
Nie wystarczą. Zalezy jaką grubą podkładkę sie da, bo ona tez jest potrzebna zeby oddalić wtryskiwacz od miksera, inaczej auto nie jadzie.
Ja kupowałem chyba 120mm i musiałem obciąć kawałek, bo 110 nie było. Skończyło się i tak prętem gwintowanym i jakąś totalną rzeźbą z podkładaniem nakrętek, aby tylko to pojechało, miała być prowizorka, i tak już od 2 miesiecy nie sprawia problemów

Re: Wszystko o: lpg
: 08 sty 2015, 11:35
autor: Kamazowa
czyli szukać M6 110mm i będzie ok?
Re: Wszystko o: lpg
: 08 sty 2015, 20:11
autor: Puszkin
Tak, ja nie zapasują u Ciebie, to ja chętnie przygarne
Pamiętaj ze muszą być na imbus, takich zwyklych na kluczyk 10'tke nie da sie tam wkręcić.
Re: Wszystko o: lpg
: 08 sty 2015, 21:05
autor: Kamazowa
jak to przecież tam takie są
Re: Wszystko o: lpg
: 08 sty 2015, 22:15
autor: Puszkin
To ja mam jakiś inny monowtrysk

Re: Wszystko o: lpg
: 09 sty 2015, 17:34
autor: Kamazowa
albo ja

Re: Wszystko o: lpg
: 09 sty 2015, 20:35
autor: Puszkin
Biorąc pod uwage ze mamy zupełnie inne samochody to jest to możliwe
