Strona 5 z 7
Re: GTI by Emi & Christopherek
: 30 mar 2011, 23:30
autor: christopherek
[quote="wojtasllb"]łatwiej by było zmienić zawias jak by cały przód postawić na balikach, bo jak robiłeś jedna stronę to stab Ci do góry ciągnął, wiec taka rada na przyszłość
[quote="christopherek"]
.ogólnie dużo nie jechałem po zmianie ale już widzę że bardzo sztywno nie jest,na pewno lepiej w sensie bardziej komfortowo niż na gwincie co mojej żonce będzie odpowiadało[/quote]
a skąd wiesz że na gwincie było by sztywniej i co ma gwint do sztywności ? :crazy:[/quote]
miałem 2 vw na gwincie więc coś o tym wiem,sztywno w sensie twardo bo to był też jakiś shit w jednym supersport,w drugim gt cupline,dodatkowo dorzuciłem poliuretany i rozpórkę i po warszawskich drogach była kicha z jazdą.inna sprawa gdybym założył jakiś kw zawias,inna bajka.nie chcę aż tak inwestować w gitiaj bo w planie jest już następny vw tym razem bardzo męski new beetle. :lol: :lol: :lol:
Re: GTI by Emi & Christopherek
: 30 mar 2011, 23:32
autor: wojtasllb
to chyba miałeś gwint skręcony tak że siadło auto na odbojach i dlatego było twardo
Re: GTI by Emi & Christopherek
: 30 mar 2011, 23:59
autor: xdavvex
czyli tak jak mowilem;) nie jest zle co do komfortu jazdy. Ladnie sie bedzie prezencic;)
Re: GTI by Emi & Christopherek
: 31 mar 2011, 0:10
autor: vwkas18
[quote="christopherek"]miałem 2 vw na gwincie więc coś o tym wiem,sztywno w sensie twardo bo to był też jakiś shit w jednym supersport,w drugim gt cupline,dodatkowo dorzuciłem poliuretany i rozpórkę i po warszawskich drogach była kicha z jazdą.inna sprawa gdybym założył jakiś kw zawias,inna bajka.nie chcę aż tak inwestować w gitiaj bo w planie jest już następny vw tym razem bardzo męski new beetle.[/quote]
mówisz że supersort o shit a to co kupiłeś to dopiero gówno
amory się wylewają średnio po 8 miesiącach a spręężyny się rozzchartowują i nie trzymają parametrów trzymaj papiery i stare zawieszenie może być ci potrzebne, bo w końcu 2 lata gwarancji

Re: GTI by Emi & Christopherek
: 31 mar 2011, 0:17
autor: christopherek
[quote="vwkas18"][quote="christopherek"]miałem 2 vw na gwincie więc coś o tym wiem,sztywno w sensie twardo bo to był też jakiś shit w jednym supersport,w drugim gt cupline,dodatkowo dorzuciłem poliuretany i rozpórkę i po warszawskich drogach była kicha z jazdą.inna sprawa gdybym założył jakiś kw zawias,inna bajka.nie chcę aż tak inwestować w gitiaj bo w planie jest już następny vw tym razem bardzo męski new beetle.[/quote]
mówisz że supersort o shit a to co kupiłeś to dopiero gówno
amory się wylewają średnio po 8 miesiącach a spręężyny się rozzchartowują i nie trzymają parametrów[/quote]
a gdzie ja napisałem że super ekstra zawias kupiłem?wszystko tzn ta ss gt i inne to najniższa pólka zawiasów więc żaden z nich wypasem nie jest.
kolega w 200ps golf 3 tdi lata na takim i uwierz mi że nie zwraca uwagi na dziury,studzienki i trzyma jakoś.to że komuś gdzieś nie pykło i się zawias zepsuł nie znaczy że wszystkim tak się stanie
Re: GTI by Emi & Christopherek
: 31 mar 2011, 0:22
autor: wojtasllb
co do wytrzymałosci amorów MTS co jest dokładnie tym samym co TA to po 11 miesiącach i niecałych 12tys km są cale i działają elegancko nadal, także z tym to raczej loteria, a co do sprężyn to mogę powiedzieć że są na pewno sporo miększe od ori z gti wiec nie wiem czy ich wymiana to dobry wybór :niewiem:
Re: GTI by Emi & Christopherek
: 31 mar 2011, 0:23
autor: shao
[quote="TONY"]to jutro pokazesz sie na spocie?
supersport kit jest dla mnie git.jezdze pół roku i jestem bardzo zadowolony :crazy:[/quote]
Nie pokaze, pisal o tym w Nocnych.
Krzysiek myj furacza i robimy sesjozeeeeeeee za tydzien!
Re: GTI by Emi & Christopherek
: 31 mar 2011, 0:26
autor: christopherek
w piątek w kolejności geometria,założenie kól i pucu pucu i dopiero można pojeździć,aha jeszcze pod korek trza zalać bo dziś się do rezerwy zbliżyłem ale ok 500km na zbiorniku się zrobiło
Re: GTI by Emi & Christopherek
: 01 kwie 2011, 19:08
autor: christopherek
dziś nadszedł czas zmiany kół tu jeszcze ostatni rzut okiem na zimowe brudne pordzewiałem brrr kółko

tu jedno już założone

a tu już cała strona

wstępne mycie

po myciu

a tu jak widać nie przysiadła zbytnio na tym zawieszeniu,ogólnie z zawiasu jestem zadowolony,nie jest twardo prowadzi się fajnie

Autko wstępnie wyczyszczone w środku,pozostało odkurzyć,wyprać tapicerkę i pobawić się woskami z lakierem.Geometrii dziś nie ogarnąłęm bo duże kolejki i we wtorek dopiero
Re: GTI by Emi & Christopherek
: 01 kwie 2011, 19:14
autor: wojtasllb
myślałem że na tej feldze bedzie kupa, ale całkiem fajnie to jednak pasuje do budy 6n, nie razi że tak powiem

co do zawiasu to ja bym tył podniósł na talerzyku trochę bo sporo wyzej przod stoi na fotkach
Re: GTI by Emi & Christopherek
: 05 kwie 2011, 8:48
autor: Skfarek
wojtasllb mariaż jdmu i gstyla ;-) Choć tak naprawdę oba są do siebie baaaardzo zbliżone ;-)
christopherek ja to bym je w bieli zdecydowanie widział

Re: GTI by Emi & Christopherek
: 06 kwie 2011, 15:47
autor: christopherek
taki wynik pojawił się ostatnio na wyświetlaczu :mrgreen:

wczoraj w ciągu tygodnia umyłem trzeci raz auto i stwierdziłem że trzeba się wziąc trochę za czyszczenie bo bez wosku to na tym myciu z torbami pójde

.przy okazji wstępnie odkurzyłem środek,dywaniki letnie wytrzepane i już w środku,do tego wziąłem się za lakier i pucu pucu i woskowanie
to pomocnicy bez których auto nie nabrałoby takiego blasku :shock:

a tu efekt

Re: GTI by Emi & Christopherek
: 06 kwie 2011, 21:18
autor: Speede_ZGL
co i w jakiej kolejności używałeś z tych środków na fotce powyżej?
Re: GTI by Emi & Christopherek
: 06 kwie 2011, 22:09
autor: vwkas18
christopherek market obrobiłeś
wygląda fajnie
japoński styl i lampki w tym samym stylu
Re: GTI by Emi & Christopherek
: 04 cze 2011, 15:44
autor: christopherek
Jak część z Was już wie moje gti odmówiło w końcu posłuszeństwa,kiedyś ta chwila musiała nastąpić ale myślę że przy przebiegu 263tys km to ma prawo czasem coś zrobić papa.Pojechałem na majóvwkę do Ułęży i tam zaczęło się.po wjechaniu na plac nie mogłem niestety na właczonym silniku wrzucić żadnego biegu,zgasiłem silnik wrzuciłem 1 odpaliłem i tak doczłapałem się na miejsce obok kolegów z Grochowa i pół dnia minęło.w międzyczasie podeszło kilku kolegów z forum vwgolf.pl i zaczęli grzebać pod maską.padło że albo linka sprzęgła z samoregulatorem zrobiła papa albo docisk sprzęgła.obok stało kolegi gti 3d więc pod maskę i u niego linka sprzęgła była sztywniejsza,pokręciłem samoregulatorem i o dziwo biegi się znalazły i tak dojechałem do Warszawy.w niedziele zrobiłem jeszcze trochę km po 100licy z żonką ale koło północy do domu wracaliśmy już czułem że biegi wchodzą cięzko aż znów zero nic nie chciało wejśc.pomyślałem że ta linka,myślę kupię zmienie będzie z głowy.we wtorek odpaliłem autko pochodziło,zgasiłem wrzuciłem 1 odpaliłem i tak jechałem aż po drodze wrzuciłem 2 bez sprzęgła i tak doejchałem 2 km do kolegi na warsztat.kupiliśmy linkę TRW,szybka zmiana i co się okazało biegów dalej nie można wrzucić.lipa na maxa,linka jakaś taka dziwnie luźna moło sama nie wyjdzie z tego haczyka gdzie zamocowana jest na skrzyni,pedał sprzęgła strasznie luźny i strzela jakby się linka zerwała.autko unieruchomione stoi od wtroku i czeka na swoją kolej żeby zdjąc skrzynię i prawdopodobnie sprzęgło do wymiany.upatrzyłem komplet SACHS więc wskoczy nowy komplecik i mam nadzieję że już będzie gitara,wkurza mnie to że złożylo się iż koledzy mają dużo roboty i w kolejce muszę czekać prawie 2 tygodnie bez autka.no cóż mam nadzieję że to sprzęglo padło,biegi normalnie na zgaszonym silniku chodzą bez żadnych oporów,olej w skrzyni był zmieniany przy okazji wymiany uszczelki wybieraka i po jakimś czasie dolany do pełnego stanu,poza tym skrzynia nigdy nie wyła,nie zgrzytała więc skrzynię wykluczam.szkoda bo generalnie myślałem o sprzedaniu gti bo mogę przesiąść sę na coś większego i tdi które możnaby zmodzić na jakieś 160ps bo polo już za mało mocy ma jak dla mnie-po prostu noga się przyzwyczaiła.ale po tum jak zrobię kompletne sprzęgło chyba polatam jeszcze polóweczką.póki co czekam na zdjęcie skrzyni i werdykt czy to na pewno sprzęgło.zastanawia mnie to że nie dawało mi żadnego znaku że sprzęgło się kończy,tarcza nie ślizgała się w ogóle,no chyba że to rzeczywiście docisk i po prostu nie wysprzęgla.dodam że od niedawna miałem tak że jak zostawiłem auto na 1 biegu i odpalałem ze wcisniętym sprzęgłem to auto potrafiło ruszyć do przodu trochę więc tak jakby jednak sprzęgło do końca nie wysprzeglało.no coz nie będę gdybał trzeba poczekać może po weekendzie już jakoś autko będzie miało wyjęta skrzynie.póki co zdjęcie linki ktora jednach chyba była dobra.stara linka którą zdjąłem ma jeszzce fabryczne oznaczenie z numerami seryjnymi.czyżby jeszcze od fabryki śmigała?linka TRW ma jakiś inny samoregulator.
