Strona 5 z 20
Re: Obrotomierz
: 05 gru 2009, 16:06
autor: Ralph
W opcji kup teraz ten licznik wyceniono na 75 zł.
Re: Obrotomierz
: 05 gru 2009, 17:56
autor: VAGfan
[quote="adam"]VAGfan
Ile taki dales, bo widze ze aukcja to jest ?[/quote]
80 zł bo kupowałem wersję do diesla, do benzyniaków są tańsze
Re: Obrotomierz
: 06 gru 2009, 23:34
autor: filuś
a może ktoś przerabiał zegarek z licznika na obrotomierz. Widziałem, że ktoś wrzucił coś takiego w manualach, ale temta jest raczej słabo opisany. może ktoś mogłby powiedzieć coś więcej, co po kolei zrobić jak podłączyć obrotomierz, od jakiego licznika obrotomierz pojejdzie do tej przeróbki itd.
Re: Obrotomierz
: 07 gru 2009, 14:05
autor: adam
filuś
Bylo cos takiego lub jest, sam nie wiem czy w manualach, ale o ile pamiec mnie nie myli to ten obrotek zamiast zegarka byl montowany w 86c, a sam obrotek byl chyba z poloneza

Zegary masz tam a'la golf mk1 czyli kwadratowe
Re: Obrotomierz
: 07 gru 2009, 22:04
autor: leszek
Re: Obrotomierz
: 16 gru 2009, 11:26
autor: donat2000
[quote="VAGfan"]Ja polecam ten:
http://www.allegro.pl/item842010463_ea_ ... _gwar.html
mam zamontowany w swoim Polo i jestem zadowolony (3 w 1)

[/quote]
A czy ktoś montował to cudo do silnika z lpg i czy działa to dobrze z taką kombinacją, ewentualnie co możecie polecić, żeby zamontować obrotomierz do silnika z lpg?
Re: Obrotomierz
: 16 gru 2009, 11:39
autor: alienek
kup licznik z obrotkiem i podepnij i nic wiecej ,szkoda kombinowac ,pozatym masz 2f w bezynie, wiec po co kombinowac ? w kazdym polo jest pociagnieta wiazka do obrotka !
Re: Obrotomierz
: 16 gru 2009, 12:45
autor: VAGfan
Re: Obrotomierz
: 17 gru 2009, 15:22
autor: Radeknavi
Czy ten licznik będzie pasował pod 1.0 AAU?:)
Re: Obrotomierz
: 17 gru 2009, 15:39
autor: dany G40
To licznik 1990-1994 [2f-3f] jeżeli masz takie polo to bierz go puki jest
Re: Obrotomierz
: 17 gru 2009, 15:41
autor: Radeknavi
Dziękuję kolego:)
Zmiana zegarów
: 29 gru 2009, 1:08
autor: filuś
Chce zmienić licznik w swojej polówce na taki z obrotomierzem, obecnie mam bez obrotomierza i w miejscu obrotomierza jest zegarek analogowy, silnik to 1.3 AAV. I teraz pytanie. Czy wymiana licznika tak aby był całkowicie funkcjonalny czyli działał obrotek zakończy się na odłączeniu starych zegarów i podpięciu nowych (jak to się mówi plug and play) czy może trzeba będzie coś rzeźbić aby ten obrotomierz działał?
Re: Zmiana zegarów
: 29 gru 2009, 5:40
autor: jackdaniel1125
Tak wszystko jest plug&play
Re: Zmiana zegarów
: 29 gru 2009, 8:39
autor: Remekremek
pasuje bez przeróbek tylko trzeba zwrócić uwage na index predkości ja przełożyłem u siebie i zawyża o jakie 20km
Re: Zmiana zegarów
: 29 gru 2009, 10:14
autor: Masterton
jak masz chudą rękę to nie będzie problemu z przekładką

ja musiałem się napocić żeby rozpiąć licznik, chyba że tylko u mnie te przewody takie krótkie. Wszystko powinno działać bez problemu.