Ile wytrzymują elekryczne pompy paliwa?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

no właśnie też mi się tak wydaje...bo ilość wtryskiwanego paliwa i tak zależy od ciśnienia i czasu otwarcia wtryskiwacza, a przy wydajniejszej pompie ciśnienie powinno lepiej się utrzymywać nawet na "długim" wtrysku...tak przynajmniej ja to widze :szefu:

a ktoś już próbował sztuczek z jedną pompą zamiast dwóch? w manualach jest jak to zrobić, ale dodatkowych opinii nie slyszalem...
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

lukas
Jedno jest pewne że to działa .
Zakładałem z kolegą do poliny pompkę podobno była od mondeo wymiarowo była podobna do tej wewnętrznej oryginalnej od polo jedynie smok nie był okrągły lecz w kształcie litery L ale da się wcisnąć pozostaje wyrzucenie zasobnika i zewnętrznej pompki i właściwe podpięcie przewodów paliwowych i heja .
Zwróć uwagę na prawidłowe podpięcie zasilania elektrycznego pompki co by tłoczyła paliwo do wtrysku a nie wysysała je z powrotem do baku .
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Panowie mam pytanie od jakiego auta podpasować pompę paliwa żeby miała 2.5 bara potrzebuje ją do silnika 3F.
Edit:
Pany a pompa z 1.3 NZ jakie ciśnienie daje? i czy z np. golfa II z silnikiem NZ da radę??
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

da radę
Obrazek
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

mógłby ktoś padać mi jakie są wymiary seryjnej pompy w baku? głównie długość z króćcami włącznie...
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Pany oriętuję się ktoś ile ciśnienia daje zewnętrzna pompa paliwa z silnika NZ??pilnie potrzebna odpowiedź
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

3bary
k
kaczor13134
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:45

Post autor: kaczor13134 »

Witajcie, mam polo 1,3 75KM wersja Coupe i mam problem ponieważ po zatankowaniu paliwa okolo 10l, było okolo 10l czyli w sumie 20l powinno być w zbiorniku i tyle na początku było. Później polo przestał odpalać na benzynie a z baku ulatuje benzyna bo na wskaźniku jest mniej ale zatrzymało się na 10l. Czuć paliwem i jak byłem na kanale to rurka od wlewu jest zdrowa i cała. Nie odpala na benzynie ale na gazie za to normalnie odpala i jeździ choć (czasami zdażają mu sie falujące obroty na luzie - kable WN były wyminione na NGK nowe). Teraz mam pytanie gdzie znajdę pompkę paliwa w moim autku?? Wszędzie są inne wersje (pod spodem koło baku jej nie ma) po siedzeniem jest dekielek ale wydaje mi się że to jest tylko czujnik poziomu paliwa bo nie widzę żadnych wężyków które od niego by odchodziły, jest tylko zasilanie. Przeglądam książkę sam naprawiam i nie widze :(... Ktoś mnie poratuje ??
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

pompy paliwa sa 2 jedna jest w zborniku(objętościowa) druga ciśnieniowa powinna być w prawym nadkolu, wężyki paliwowe idą po prawej stronie auta, pewnie masz nieszczelność w wężykach dla tego nie chce palić na benzynie.
k
kaczor13134
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:45

Post autor: kaczor13134 »

a gdzie konkretnie w prawym nadkolu ? a przy silniku też jest pompa mechaniczna czy coś takiego bo pod pokrywą silnika mam przed metalowym przedmiotem dochodzącym do silnika filtr paliwa który jest cały czas pełen paliwa. mam jeszcze pytanie , bo jak wjechałem na kanał to pod spodem mam jakies weżyki z jakimiś kapturkami gumowymi. jutro postaram się wszystkiego zrobić fotki i pokazać o co mi konkretnie chodzi.
k
kaczor13134
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:45

Post autor: kaczor13134 »

Witam, nie udało mi się zlokalizować pompy w nadkolu ale mam pytanie czy przy silniku zaraz za filterkiem paliwa jest pompa mechaniczna ? bo w nadkolu patrzyłem to tylko jest niestety ale rurka od wlewu paliwa. Pod samochodem natomiast wisi mi takie coś co widać na foto i nie wiem co to jest. Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

[quote=""kaczor13134""]Witajcie, mam polo 1,3 75KM wersja Coupe [/quote]
i tu cie ktoś w maliny poprowadził ;) z tego drugiego zdjęcia wynika, że masz mechaniczną pompę paliwa więc pod "patelnią" (pokrywą filtra powietrza) siedzi gaźniczek :blush2: i twoja polówka posiada nie 75KM tylko 45/50KM
bak do gaźnikowca jest troszkę inaczej zbudowany niż do wtrysku mono/full
bak z gaźnika: http://allegro.pl/nowy-zbiornik-paliwa- ... 00555.html
bak z mono/full: http://allegro.pl/nowy-zbiornik-paliwa- ... 00539.html
co do problemu to możliwe, że pompa jest na wykończeniu...niech się wypowie ktoś bliżej zaznajomiony z gaźnikowcami
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

a jak odpalasz na benie to widać żeby przepływała przez filtr? w ogóle jakiś taki zasyfiony się wydaje. najprawdopodobniej elektrozawór od paliwa się nie otwiera i nie podaje dalej paliwa do gaźnika albo pompa padła.
Obrazek
k
kaczor13134
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:45

Post autor: kaczor13134 »

Filtr jest czysty tylko tak zdjęcie dziwnie wyszło bo niedawno był wymieniony. Mam jeszcze pytanie odnośnie elektrozaworu , ponieważ na zdjęciu widać niebieski (chyba elektrozawór) i jest odłączony od niego jeden kabelek i z tego co oglądałem to chyba jest od gazu ale na gazie jeździ bez problemu...


W dowodzie wbite mam poj 1272 i moc 55kW więc z tego wnioskowałem moje poprzednie słowa. Jeżeli jest inaczej, to kto pomoże mi zidentyfikować moją polówkę i znaleźć pompę paliwa ? zauwazyłem taka zależność że czasami podczas jazdy czuć paliwo czego wcześniej nie było. Czyżby przewody mogłyby przeciekać ? I czy może ktoś wie do czego służą te rurki spod samochodu?
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

To niebieskie to elektrozawór benzyny obok niego leży biały konektorek załóż go a autko zacznie chodzić na benzynie .
Te wężyki to albo odpowietrzenie zbiornika paliwa albo spust syfów z komory(gumy) wlewu paliwa .
Moc ma raczej 55KM a 1kW =1,36 KM zresztą poszukaj typu silnika .
Przecieków paliwka szukałbym pod maską przewody , opaski zaciskowe albo pompka też lubi ciec sprawdź od dołu pompki .
U mnie też capiło paliwem nie wiedziałem skąd dopiero jakoś ręką przejechałem pod pompką a tam mokro pompkę wymieniłem i przestało capić .
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”