Strona 39 z 69

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 15 lut 2011, 20:37
autor: kazikboy
dodatkowy przeglad i oplaty w wydziale komunikacjji a ze byl gaz to czemu juz go nie ma ?? wtedy by byly koszta takie jak w dieslu i mogl bys sobie depnac;)

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 16 lut 2011, 8:15
autor: lukaszszczepan
[quote=""kazikboy""]dodatkowy przeglad i oplaty w wydziale komunikacjji a ze byl gaz to czemu juz go nie ma ?? wtedy by byly koszta takie jak w dieslu i mogl bys sobie depnac;)[/quote]


gaz był tylko nie chciał chodzić , poniżej 3 tys obrotów auto się nie uciągło , a palił jakieś 17 na setkę nawet gaziarze go nie mogli ustawić :) Na benzynie miał kopa ale też swoje palił

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 16 lut 2011, 10:27
autor: kazikboy
ta polwa gazu wylatywala za auto zapewne no tak przy kopniaku to tak z 10 trzeba liczyc jesli silnik masz za darmo to jeszcze mozna pomyzlec a jesli placiles to ja juz bym wolal zmienic mieszalnik i osprzet przy silniku od gazu na nowy i by jezdzil zapewne

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 16 lut 2011, 14:16
autor: lukaszszczepan
dizelka mam za darmo bo kolega rozbił swoje polo tak że nie było sensu klepać silnik wyciągnoł a buda na złom :)

Właśnie mam problem z dizelkiem próbuję odpowietrzyć pompę wtryskową i z dwóch dolnich jeci paliwo a z górnich nie na przewodach żadnych bąbelków nie ma , więc sam nie wiem co robić....

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 16 lut 2011, 23:15
autor: qboslavo
czemu zmieniasz 1.0? jeśli musisz to nie lepiej już na 1.3 i większa moc? 1.1 to stary typ. chłodnica i zbiorniczek może zostać.

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 20 lut 2011, 12:01
autor: Exodos
Miałem 1.1 do niego więc wrzuciłem, silnik ze skrzynią siedzą już, magistrala wodna zmieniona z 1.0, bo jest trochę inna, chłodnica została, zbiorniczek został, teraz mam problem z elektryką, bo nigdzie nie ma schematów, co i gdzie podpiąć.

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 23 lut 2011, 23:56
autor: qboslavo
a co Ci zostało do podpięcia? dużej filozofii i dużo elektryki nie ma

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 24 lut 2011, 10:01
autor: Exodos
[quote=""qboslavo""]a co Ci zostało do podpięcia? dużej filozofii i dużo elektryki nie ma[/quote]

Zapłon, gaźnik, ciśnienie oleju mam, kontrolkę ładowania też mam, rozrusznik też.
Został zapłon, gaźnik, czujnik wstecznego, termowyłącznik chłodnicy i chyba tyle.

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 27 lut 2011, 18:02
autor: lukaszszczepan
Silnik 3f sprzedany

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 02 mar 2011, 15:49
autor: kolunio21
Siemka Panowie mam pytanko brakuję mi przekaźników(te przy kompie) do silnika 3F jeden jest 4piny, drugi 5 pinów, ma ktoś może numery tych przekaźników??
Ewentualnie poprosil bym o podpowiedź z których pinów zrobić mostek żeby działo to na przekaźnikach z 1.0 mono bo wiem że można, ale nie wiem które piny zmostkować :bow:
ObrazekGdzie podpiąć drugi koniec przewodu??
I jeszcze jedno pytanko czy będzie to chodzić bez problemu na jednym czujniku oleju? bo w wiązcę którą kupiłem jest tylko wtyczka na jeden czujnik:/

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 02 mar 2011, 17:38
autor: Brzeziak_
Wie moze ktoś ile waży 1.4D, oczywiscie z całym osprzętem, pompą, altkiem i rozrusznikiem?
I to samo o 1.6TD?

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 02 mar 2011, 18:30
autor: Exodos
:bye: :bye:

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 02 mar 2011, 21:42
autor: czeresnia
Panowie jako, ze czeka mnie remont silnika w moim derby, a mam w nim silnik 1.1 HB to chcialbym sie was poradzic jak przy okazji remontu mozna mu podniesc moc, nie chodzi mi tu o zmiane silnika tylko co mozna wycisnac z HB ? Myslalem nad zmiana glowicy z silnika 1.3 na gazniku i moze o innym walkulub gazniku. Chociaz nie wiem czy to cos da oprocz pojemnosci , jezeli ktos wie jak podniesc moc to bardzo prosze o sugestie i porady. Z gory dzieki

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 02 mar 2011, 21:57
autor: michall
I jeszcze jedno pytanko czy będzie to chodzić bez problemu na jednym czujniku oleju? bo w wiązcę którą kupiłem jest tylko wtyczka na jeden czujnik:/
Dobre pytanie... Tez chcialbym sie cos o tym dowiedziec. W 1.0 aau byl tylko jeden czujnik oleju niebieski od chyba zbyt niskiego cisnienia oleju. W 1.6 abu sa dwa i tylko jeden jest podpiety ten niebieski (wiazka od 1.0 aau). Czy mozna to jakos przerobic czy nie ma to sensu i mozna tak jezdzic bez zadnych konsekwencji?

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 02 mar 2011, 23:31
autor: Crazy
[quote=""michall""]W 1.0 aau byl tylko jeden czujnik oleju niebieski[/quote]
a to jest co najmniej dziwne jeżeli chodzi o aau od 2f
nigdy w to nie uwierzę, bo mam jeden silnik w aucie, i jeden w garażu, i są tam po 2 czujniki na tej samej wysokości
poglądowe z allegro:
http://img16.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1477778422