Strona 37 z 38

Re: Polo 6n by Pawellini / letni setup

: 01 kwie 2014, 22:40
autor: pawellini
Zgadza się :crazy:

Re: Polo 6n by Pawellini / letni setup

: 19 kwie 2014, 20:45
autor: pawellini
19.04.2014r. - 183 650 km
Kolejny etap układanki z cyklu - mechanika :)
- Nowe tarcze hamulcowe TRW
- Nowe klocki ATE
- Nowy cylinderek TRW

W następnej kolejności olej + filtry.

Obrazek

25.04.2014r. - 183 955 km
- olej Mobil 1 5w50
- filtr oleju Mann
- sworzeń wahacza prawy przód


Obrazek

Re: Polo 6n by Pawellini / mechanika cd.

: 19 kwie 2014, 20:58
autor: Bielo
Paweł, ile przebiegu robisz na jednym zestawie hampli? :grin: bo wydawało mi się, że jeszcze nie tak dawno wymieniane miałeś :crazy:

Re: Polo 6n by Pawellini / mechanika cd.

: 19 kwie 2014, 21:01
autor: krzyDOLAR
podoba mi się że tu nigdy, na niczym nie jest oszczędzane! :oki:

Re: Polo 6n by Pawellini / mechanika cd.

: 19 kwie 2014, 21:22
autor: pawellini
Bielo tarcze zrobiły dokładnie 2 komplety klocków,stosunkowo mało,ale i jakoś ATE też nie jest taka jak dawniej. Przebieg koło 45-50tys.
krzyDOLAR To fakt :piwo:

Re: Polo 6n by Pawellini / mechanika cd.

: 19 kwie 2014, 21:24
autor: Bielo
aaa no to przy takim przebiegu to normalka, szczególnie w mieście gdzie nie zawsze biegami wyhamujesz i musisz przed światłami deptać po hamplach :)

Re: Polo 6n by Pawellini / mechanika cd.

: 25 kwie 2014, 1:10
autor: pawellini
W dniu dzisiejszym wymieniony został olej wraz z filtrem. Filtr powietrza został dokładnie wymyty i nasączony. :) Aktualizacja wyżej.
W pon wymiana sworznia i szykujemy auto na zlot :crazy:

Re: Polo 6n by Pawellini

: 18 sie 2014, 1:20
autor: pawellini
Temat dawno ucichł więc jakiś mały oddech zawsze się przyda.
Jak wiadomo Polo było na zlocie,w pierwszą stronę spisało się bez problemu,w drodze powrotnej padła cewka i Polo wracało na lawecie.
Następnego dnia od razu nowa cewka firmy BREMI :)

W ostatnim czasie cały czas pracuje nad detalami:
- wyrzucenie wszelkich oznaczeń z klapy,wlep klubowych,tylko skromny napis
- poprawa całej instalacji oświetlenia wnętrza + włącznik/wyłącznik w razie co
- założone wkładki do klamek pod szeroki kluczyk
- stożek K&N

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Wizualnie wiele się nie zmieniło szczerze mówiąc,ale mam nadzieję że już niedługo się to zmieni :)

Czas na to co miało być tutaj od dawna... :yahoo:

ObrazekObrazekObrazek

Zderzak jest już rozebrany,poszukuje tylnego wąskiego aby wyciąć przetłoczenie i zaspawujemy przód :)
Na dniach będzie lądował u plastikarza a potem u lakiernika.
W między czasie halogeny zostaną odświeżone i nabiorą kolorowego blasku,to samo należy są plastikom.

Tak więc na daną chwilę to tyle :)

Re: Polo 6n by Pawellini / str.28

: 18 sie 2014, 1:49
autor: Kuba
Dlaczego decydujesz się na szerokie ? Taki fajny klimat ma to polo na czarnych i wąskim

Re: Polo 6n by Pawellini / str.28

: 18 sie 2014, 7:54
autor: Anonymous
popieram Kubę, czarne blaszki i wąski zderzak bardzo dobrze wyglądają

Re: Polo 6n by Pawellini / str.28

: 18 sie 2014, 8:48
autor: Matti 6n
Ja bym nie zmieniał zderzaków :)

Zobacz sobie w necie ,,czerwone polo na gotti ''

Re: Polo 6n by Pawellini / str.28

: 18 sie 2014, 12:25
autor: Borek
Szerokie ok, ale nie przerabiaj przodu. Auto ma klimat "perfect daily" i tego typu tuningi mi tu zupełnie nie pasują. No chyba, że masz jakiś niecny kompleksowy plan ;)

Re: Polo 6n by Pawellini / str.28

: 18 sie 2014, 20:01
autor: pawellini
Szeroki będzie na pewno tylko właśnie pytanie czy na 100% na gładko.. jeszcze się zastanawiam

Re: Polo 6n by Pawellini / str.28

: 18 sie 2014, 20:10
autor: vwmaro
Pawelili a może ori zderzak wąski i bez miejsca na rejke? :grin:

Re: Polo 6n by Pawellini / str.28

: 18 sie 2014, 20:35
autor: patyczak0r
Na szerokich bedzie :oki: