Strona 34 z 37

Re: barmaz91- Polo 86c2f OEM+

: 18 sie 2014, 1:02
autor: Kuba
Przy takiej tajemniczości nie wiadomo czego się spodziewać.

Re: barmaz91- Polo 86c2f OEM+

: 18 sie 2014, 19:04
autor: garbatymarcin
Masz ponad pół roku do Ślesina i wiesz, że nie zdążysz? Gruba rzeźba musi być w takim razie, bo ja się zastanawiam, czy zdążę z hamulcami i zawieszeniem na Topornię, która jest za niecałe 4 tygodnie :D

Re: barmaz91- Polo 86c2f OEM+

: 19 sie 2014, 16:54
autor: barmaz91
ja sie zastanawiam czy zdarze na slesin 2016 hahaha :D

Re: barmaz91- Polo 86c2f OEM+

: 19 sie 2014, 16:56
autor: barmaz91
napewno bedzie mocniej pod maska, napewno bedzie inny kolor i tu sie zastanawiam czy bedzie powietrze czy raczej gwint :D no i 16" beda najprawdopodobniej pod planowane heble jesli mowa o hamulcach

No moze jedno uchyle rabka tajemnicy bo wiem ze nikt tego nie planuje i nie slyszalem zeby planowal bedzie pierwsza w PL a druga ( z tego co mi wiadomo) w EU 2f 4motion :D co by planowany swap ogarneły 4 łapy

Re: barmaz91- Polo 86c2f OEM+

: 19 sie 2014, 17:26
autor: garbatymarcin
To faktycznie, bardzo gruba rzezba, jak chcesz ogarnac 2fa z napędem na cztery łapki. Potężne tez heble, jak nie zmieszczą sie mniejsze jak 16, wychodzi, ze chcesz włożyć tarcze chyba 280 mm. Potem będziesz mógł wrzeszczeć: Stworzyłem potwora!! :D

Re: barmaz91- Polo 86c2f OEM+

: 19 sie 2014, 17:29
autor: barmaz91
powiem tak bardziej nacisk daje na dzwiek silnika ktory od pewnego czasu sie swapuje a czego 4motion i wogole jako ze nie lubie szybko jezdzic ale czasem fajne przytrzec bedzie nosa jakims superautom z nadzianym gosciem ktory mysli ze jest szybki hahaha dlatego taka decyzja

Re: barmaz91- Polo 86c2f OEM+

: 20 sie 2014, 7:58
autor: Anonymous
przeczuwam co najmniej 5 cylindrów w rozstawie V....

Re: barmaz91- Polo 86c2f OEM+

: 20 sie 2014, 10:05
autor: barmaz91
2.3 napewno nie bedzie 6 cylindrow tyle powiem

Re: barmaz91- Polo 86c2f OEM+

: 20 sie 2014, 12:58
autor: Anonymous
czyli 2.3 v5 jak się nie mylę z bory albo golfa.. dobrze to brzmi

Re: barmaz91- Polo 86c2f OEM+

: 20 sie 2014, 13:32
autor: barmaz91
Jak pisalem tego silnika nie bedzie napewno

Re: barmaz91- Polo 86c2f OEM+

: 20 sie 2014, 13:41
autor: Anonymous
dwuznacznie brzmi to co napisałeś przez brak przecinka

2.3, napewno nie bedzie 6 cylindrow tyle powiem
lub
2.3 napewno nie, bedzie 6 cylindrow tyle powiem

Re: barmaz91- Polo 86c2f OEM+

: 27 sie 2014, 8:24
autor: Ditu
Bartek :piwo:

Re: barmaz91- Polo 86c2f OEM+

: 27 sie 2014, 15:15
autor: barmaz91
Ditu przyjacielu bedzie git hahahaha jak zloze dam cu sie przewiez :piwo:

I od razu dla potomych byl plan zrobienia z ats type 5 customow ale nie jest to wykonalne kupilem drugi komplet rozeslalen po polsce miedsy innymi wheel-wide authentic cars i niestety nie dali rade wiec kazdy co mial taki plan w glowie to nie wypali

Re: barmaz91- Polo 86c2f OEM+

: 07 lis 2014, 19:38
autor: barmaz91
Witam dlugo mnie tu noe bylo a z aktuali do konca roku buda zostanie pomalowana do konca i zacznieny skladanie prawie wsztstko juz gotowe albo oczekujemy na paczki. Wiec razen z kolegami od luteyo ostro dzialamy bo na czerwiec wkoncu auto musi jechsc na slesin. ;) nie wszystko uda sie zrobic finalnie np silnik nie bedzie yo finalna jednostka ale i tak bedzie ciut mocniej niz w G40 i tu podziewkowania dla kersta a reszta zobaczycie sami. Pozdrawiam :)

Re: barmaz91- Polo 86c2f OEM+

: 21 lis 2014, 17:20
autor: barmaz91
Z nowosci kto sledzi fb to wie ale i tu sie wpisze wpadla nowa kiera klamki w chromie oraz jefna z waniejszych przesylek tj. Kompletny swap AJV