[quote=""Diego69""]Lecz dobrze jest dobierać olej do silnika, do jego stanu, przebiegu, i wysilenia.[/quote]
auto w założeniu do katowania (i w praktyce też lekko nie ma) to i olej dobrany do zastosowania
Olej wymieniony, stary spuszczany nawet bardzo nie zdążył syfu nałapać całkiem czysty był. Wieszaki gumowe nieźle się trzymają, przewieszony tylny (dwa bolce na wieszaki koło siebie) bo jedno mocowanie stukało o tunel. Wahacze po oględzinach ze względu na korozję proszą się o wymianę więc trza kasę szykować i czegoś sensownego szukać (nie wiem jeszcze czy Lemforder, Febi czy TRW). Kupiłem też od razu gaśnicę bo wstyd się przyznać ale ta co w aucie była miała ważność do 2009 r. :blush2: Koła z tyłu wymieniłem,wrzuciłem opony na niegotowe/nieodnowione/styrane (ale proste) jeszcze felgi bo zimówki w warunkach letnich zbyt szybko się poddadzą

Et25 nie wystaje poza rant błotnika, nawet schowało się bardziej niż myślałem. Zdjęcia na szybciocha na wiszącym jeszcze aucie, opona to 195/45/14 Falken Ziex ZE912:
No i walkę dalszą podjąłem z zaczętą już felgą, skrobanie w toku, jednym słowem masakra przy tym wzorze :blush2:
