Strona 31 z 69

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 24 maja 2010, 20:12
autor: agakitty
jebac te graty , wjebac silnik z R1 konkretnie 200KM i ogień :) lekko pisząc nie ma co rzeźbic polo sie do tego nie nadaje, wszystko kosztowne i rzeźbiate niski współczynnik bezpieczeństwa, w hooj kasy idzie zeby jak najbardziej było plug&play a i tak byle maluch nas weźmie z 1,2 MPI :P

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 24 maja 2010, 21:47
autor: Bruczyk
byczynho
na samym wale i tłokach zyskasz max 10 km o ile tłoki nie są zniszczone przez zawory.

bo poprostu z 1.0 zrobisz 1.3

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 24 maja 2010, 22:57
autor: byczynho
To sam wtrysk daje aż 20KM?

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 24 maja 2010, 23:02
autor: Bruczyk
zapomniała dusza o wałku rozrządu i paru innych rzeczach. poczytaj sobie temat czym sie różni 13 55km a 75km


i tu powinna byc cala ta dyskusja viewtopic.php?f=12&t=14874

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 14 cze 2010, 12:32
autor: vojtas87
Koledzy!! Jest taka opcja żeby do silnika 1.0 i skrzyni standard 4-ki wsadzić skrzynie 5-tkę?

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 14 cze 2010, 14:15
autor: jackdaniel1125
Jest jak kupisz skrzynie 5b z łapami ;)

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 14 cze 2010, 23:47
autor: vojtas87
[quote=""jackdaniel1125""]Jest jak kupisz skrzynie 5b z łapami ;)[/quote] Możesz coś więcej na ten temat co to za łapy? :niewiem:

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 15 cze 2010, 8:01
autor: lukas2305
łapy to mocowanie skrzyni do budy

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 15 cze 2010, 12:59
autor: vojtas87
Rozumiem. A jeszcze jedno pytanie Jak zareaguje silnik na tą skrzynię nie będzie jakoś bardziej przeciążony? Pzdr

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 15 cze 2010, 13:46
autor: jackdaniel1125
Podejrzewam że troszeczke może być wolniejszy przy starcie bo skrzynia ma inne przełożenia

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 15 cze 2010, 23:14
autor: vojtas87
To dzięki panowie pzdr :oki:

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 11 lip 2010, 0:21
autor: Bruczyk
wszystko fajnie się pisze o swapach. ale wykonanie to inna kwestia. bez dźwigu czy belki do podnoszenia pod sufitem garazu lub jakiego kolwiek innego patentu by coś podnieść to nie taka prosta sprawa:).

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 11 lip 2010, 4:51
autor: vwkas18
bruczyk w 86c jest ciężko ale w 86c2f jest o wiele łatwiej
do swapa niestety trzeba mieć narzędzia :grin:

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 11 lip 2010, 14:15
autor: byczynho
Wam powiem, że mój ojciec dźwig zrobił bardzo szybko ;p Na pewno każdy z was wie jak wygląda kozioł używany w budownictwie. Dwa takie koziołki postawione po bokach samochodu, metalowa rura położona na nie, łańcuch z taka łapką do podnoszenia i działa jak ta lala ;) Najtrudniej było oddzielić silnik od skrzyni

Re: Wszystko o: SWAP silnika

: 11 lip 2010, 20:07
autor: Bruczyk
to ja silnik jednak wyciagam dolem:) razem ze skrzynia wyskakuje. a buda stoi wysoko na kozlach