Strona 4 z 12
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 27 sty 2010, 15:03
autor: radzio
[quote=""PR23M3K""]nie pcham sie w koszty z 5/6pk bo docelowo beda kola zebate (zestaw 185 euro)
radzio masz moze kolko z G40, jakies mniejsze na te 2 paski ?[/quote]
ja kilka dni temu skończyłem robić zestaw na paski 5pk, widzałem ten zestaw na koła zębate i chyba jest najlepsze rozwiązanie bo przynajmniej pasek nie będzie ślizgał

co do kółka mam w sumie dwa kołka 65 mm ale jedno jest uszkodzone, a to dobre jest z alu wiec lipa mam jeszcze jedno oryginalne kółko
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 24 lut 2010, 16:50
autor: PR23M3K
tak wygladaja zegary ..
a tak swieca tarcze:

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 24 lut 2010, 17:40
autor: ore83
zegarki są eleganckie myślę że nie będą razić po oczach w nocy
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 24 lut 2010, 21:12
autor: Saymon
Niee noo budzik bajer :oki: Drogie było zaimplementowanie czegoś takiego? :niewiem: Bo też planuję iii jestem ciekaw ile trzeba na to wyłożyć ^^ :butcher: Efekt jest bardzo fajny :oki:
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 25 lut 2010, 0:07
autor: PR23M3K
Saymon koszt to praktycznie same tarcze, 44 euro z inwerterem na ebay.de
Mam maly problem z paskami napedzajacymi G, na mocowaniu z G40 kompresor opiera sie o kolektor i nizej nie zejdzie, wiec nie bardzo jest jak zalozyc pasek. Musze kupic nieco dluzszy
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 18 mar 2010, 22:42
autor: Mac_Abra
Brawo PR23M3K! Nie wiedziałem że aż tak ambitnie działasz i z dmuchawką G60 walczysz! Tarcze indiglo całkiem fajne, tylko wskazówek nie widać... ;P
Pozdrawiam i trzymam kciuki!
P.S. Karoserię też będziesz polerował? :mrgreen:
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 20 mar 2010, 14:08
autor: PR23M3K
Polo przejechalo juz pierwsze kilometry, po dotarciu kompresora beda zmienione wtryski, wrzucony chip i pomiar AFR, zeby jakiejs niespodzianki nie bylo.

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 20 mar 2010, 14:23
autor: alienek
PR23M3K nie lubie Cie

bo mam w planach takie same zegary :p respekt :piwo:
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 01 kwie 2010, 21:53
autor: vwkas18
dobrze :oki:
daj znać jak będziesz po hamowni (choć niezawsze mówi prawe)
jakie obecnie masz doładowanie??
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 01 kwie 2010, 22:36
autor: PR23M3K
Poki co to tylko 1.1 bara, choc nie krecilem go do konca, musze pospawac IC bo mi puszcza powietrze. Dopiero wtedy sie okaze ile dmucha
Wrzucilem chip i wtryski z G60, mierzylem AFR i za bogato jest. Wiec bedzie albo korekta obecnego softu albo calkowicie nowy program razem ze zmiana mapsensora na 250kPa.
Musze jeszcze odgrodzic stozek od silnika i doprowadzic zimne powietrze. Oslona z blachy alu juz prawie gotowa, oczywiscie pojdzie w polerke

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 05 kwie 2010, 21:27
autor: PaVWel_G40
dobra hamownia mowi prawde - zawsze
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 30 kwie 2010, 12:43
autor: PR23M3K
Maly aktual
- poprawiony program sterujacy silnikiem, teraz auto wkoncu jezdzi tak jak powinno, jestem jak najbardziej zadowolony :-D
Pare fotek:
Komora - dorobiona oslona filtra powietrza, przepolerowana przepustnica
Srodek:
No i mala zapowiedz felg, mysle ze tak do 2 tygodni beda juz gotowe

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 09 maja 2010, 12:45
autor: polityk
[quote=""vwkas18""]
PR23M3K zmień syrenka alarmu na mniejszą
dmuchawka G60 powiadasz

1,3 bara?? to jakie kółko musi mieć[/quote]
Potwierdzam,
Były kompresor PR23MK4 dmuchał 1.3 bara na kółku 65mm. Obecnie jeździ na 68mm ale też daje radę.
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 13 maja 2010, 9:22
autor: Tomcio Paluch
Nie no musze powiedziec że mi szczena opadła, sam miałem podobne zamiary odnośnie polerki

Całokształt jest po prostu powalający. Pozdrawiam

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 13 maja 2010, 9:27
autor: Skfarek
PR23M3K ile teraz na nowym programie koniomocy i niutków ma?