Pod plastikową pokrywą podszybia masz nagrzewnicę/wentylator dmuchawy. Tam jest po prawej stronie na górze zaworu ciepłe/zimne korek plastikowy. Odpalisz autko i odkręcasz aż bąbelki wyjdą i zakręcasz.
vwkas18 zapodał fotę przedemną
jak już odepniesz wąż i zaczniesz zlewać starą wodę, to otwórz zbiorniczek na płyn/wodę, odpal silnik i jak złapie odpowiednią temperaturę, to otworzy się chyba jakiś inny obieg i wyleci znowu część starej wody.
Seat Ibiza 1.4 60KM 97r.
Opel Corsa 1.2 75KM 01r.
Peugeot 206 1.4 HDI 70KM 02r.
VW Golf 1.6 101KM 97r.
Fiat Punto 1.2 60KM 02r.
VW Polo 1.9D 64KM 97r.
Gratulujemy wymianie
wczoraj u sąsiada zamarzło espero, i więcej nie odpaliło nawet po postoju w garażu, twierdził że koncentrat miał wlany do wody. Pilnujcie żeby was to nie spotkało.
Witam.
Mam problem. Moje polo 1.3 monowtrysk (AAv) osiaga temp.100.
Mam wycieki w zbiorniczku wyrównawczym(rozszczelnia się). Myślałem że to termostat jest zły , ale sprawdziłem i jest dobry. Obstawiam na korek od zbiorniczka ( tworzy się ciśnienie i wywala płyn) Co o tym sadzicie? :?:
Witam Ja tez mam mały problem otóż jadąc wczoraj trasą Zabrze-Lubliniec ok.90 Km zaczęło mi się kopcić z pod maski otworzyłem parowało mi w okolicach zbiorniczka odkręciłem i 2 litry płynu poszły w górę. Posprawdzałem wszystkie węże i wszystko w porządku. dolałem do pełnego stanu i dojeżdżając do domu pokonując jakieś 50 km musiałem jeszcze trochę dolać. Dodam jeszcze że sprawdzałem przy pompie wody i ani się nie poci ani cieknie. odpala normalnie dynamiki też nie stracił. wcześniej mi się nie dogrzewał bo jakoś nie za bardzo w środku grzało. co to może być termostat, pompa wody? pomóżcie czekam na jakiekolwiek wskazówki gdzie i co posprawdzać i ewentualnie co wymienić. aha silnik to 1.3 AAV
"Kto Smaruje Ten Stoi, A Kto Posmarował Ten Jedzie "
Dokładnie kup nowy termostat najlepiej firmy wahler przed zalożeniem zprawdź w gorącej wodzie czy sie otwiera, włóż go i powinno być ok. możliwe że teraz sie przycina i dla tego tak sie dzieje.
Pozdro.
więc tak wymieniłem uszczelkę pod głowicą termostat, pompę wody i rozrząd i dalej nic ale po jakiś 2 godz. myślenia zmieniłem korek z zbiorniczka z mojego Vento i wszystko w porządku :shock: a tyle kasy i roboty własnej w plecy :evil: ale bynajmniej po tych wszystkich wymianach i sprawdzeniu wszystkiego czego tylko się dało jestem pewny za ten silnik w 100% mnie nie zawiedzie :-D aha miałbym pytanie do czego są oba czujniki koło termostatu ? bo nie pokazuje mi temperatury na liczniku :-( i tak jeszcze z ciekawości te 2 z tyłu na głowicy?
"Kto Smaruje Ten Stoi, A Kto Posmarował Ten Jedzie "