Strona 4 z 7

Re: Volkswagen Polo by Tiger

: 04 sty 2012, 13:01
autor: Tiger
Moge kupić komplet takich wlasnie springów za 200zł. Trzeba by było amorki dokupić, ale z jazda na codzień mogłby być kłopot. Chyba jak się zdecyduje to albo -40/40 lub 60/40 i tyl obniże na talerzyku

Re: Volkswagen Polo by Tiger

: 04 sty 2012, 13:04
autor: barmaz91
przy 60/40 moim zdaniem tył wygląda jak by siedział niżej jak przód :D ale moze takie zludzenie ale ja bym radził ci na poczatek 40/40 :D :D przyzwyczaisz sie wytrzesie cie i wtedy zdecydujesz czy idziesz nizej czy seria :D

Re: Volkswagen Polo by Tiger

: 04 sty 2012, 13:06
autor: Tiger
[quote="barmaz91"] ja bym radził ci na poczatek 40/40 :D :D przyzwyczaisz sie wytrzesie cie i wtedy zdecydujesz czy idziesz nizej czy seria :D[/quote]
Jak zaloze to na seryjnych amorach to twardy by chyba nie był, co jedynie niżej. Chyba że się myle

Re: Volkswagen Polo by Tiger

: 04 sty 2012, 13:08
autor: barmaz91
ja powiedzialem ci ze taka zabwa nie ma sensu lepiej jezdzic na serii a potem kupic kompletny KIT (albo jak cie stać GWINT) :crazy:

Re: Volkswagen Polo by Tiger

: 04 sty 2012, 20:39
autor: Speede_ZGL
Zakładaj kit 60/40 i będziesz w miare zadowolony z komfortu i nie odczujesz ryzyka że coś urwiesz, zgubisz ;) myślę że dla Ciebie to jest właśnie kompromis

Re: Volkswagen Polo by Tiger

: 05 sty 2012, 11:51
autor: wawrzyn
40/40 będzie śmiesznie wyglądało bo tył będzie wydawał sie niżej niż przód. 60/40 optymalny zestaw na co dzień

Re: Volkswagen Polo by Tiger

: 05 sty 2012, 12:28
autor: JuStIcE
[quote="Tiger"]Jak zaloze to na seryjnych amorach to twardy by chyba nie był, co jedynie niżej. Chyba że się myle[/quote]
Mylisz się kolego :) Twardośc zawieszenia zalezy od sprężyn właśnie :D I tak jak Bartek mówi, lepiej dołożyć trochę i kupić kit lub gwint. Na gwincie masz regulację wysokości na wszystkich amorach, na kicie tylko z tyłu i to nie zawsze :P

Re: Volkswagen Polo by Tiger

: 05 sty 2012, 12:35
autor: Tiger
Owszem, tylko że gwint to juz kosmiczne pieniądze biorac pod uwage wartość auta, więc raczej nie biore pod uwage gwintu. Kit jak najbardziej ale to wszystko zalezy od funduszy

Re: Volkswagen Polo by Tiger

: 05 sty 2012, 14:49
autor: barmaz91
no gwint 2300 na ebay :D najtniej

Re: Volkswagen Polo by Tiger

: 06 sty 2012, 12:06
autor: Tiger
plus wysyłka z niemiec a to kolejne 50 ewro jak znam życie. Jak na mój gust sam kir by mi wystarczył. Ale jak powiedzialem wszystko zalezy od funduszy

Re: Volkswagen Polo by Tiger

: 06 sty 2012, 12:24
autor: wawrzyn
szukaj używek, ja kupiłem swój za 230pln albo coś koło tego, amory koni z regulacją twardości i sprężyny inter alloy. Po 4 latach jeden mi sie wylał ale regeneracja 150pln więc nie tak dużo :-)

Re: Volkswagen Polo by Tiger

: 06 sty 2012, 12:30
autor: Tiger
Z tego co zdąrzylem się dowiedzieć znalesc uzywke calej zawiechy graniczy z cudem. Nowy kit to okolo 600-700zł

Re: Volkswagen Polo by Tiger

: 06 sty 2012, 16:56
autor: memla
Uderz na pw w sprawie gwintu :)

Re: Volkswagen Polo by Tiger

: 14 sty 2012, 23:10
autor: Tiger
Dziś zaczęłem obklejać moje polo. oto pierwsza z nich:
Obrazek

Re: Volkswagen Polo by Tiger

: 17 sty 2012, 9:49
autor: FlashBolt
a co jeszcze chcesz nakleic ?? :)

POzdrawiam