Strona 4 z 4

Re: Polo po sprowadzeniu

: 30 cze 2009, 21:47
autor: turzol
Katalogowo dla 6N2 z silnikiem 1.4 TDI (AMF) :
- pasek Contitech CT1028 (193zł)
- rolka napinająca INA 531 0396 20 (do numeru silnika 011 494) (229zł)
- rolka zwrotna INA 532 0197 10 (114zł)
- napinacz hydrauliczny INA 533 0035 10 (293zł)
- pompa wody Hepu P554 (239zł)

W nawiasach ceny z IC bez rabatów.
Jeżeli więc zestaw z allegro jest w tej cenie i jest na rolkach INA to myślę że warto :) Pompę wziąłbym Ruville albo Hepu

Re: Polo po sprowadzeniu

: 01 lip 2009, 8:11
autor: zozo
Wielkie dzięki

rozumiem, że nr silnika można odczytać z nr seryjnego, który jest w numerze nadwozia ?

wvwzzz6NzYD527435

pozdrawiam

Re: Polo po sprowadzeniu

: 01 lip 2009, 8:29
autor: turzol
[quote="zozo"]Wielkie dzięki

rozumiem, że nr silnika można odczytać z nr seryjnego, który jest w numerze nadwozia ?

wvwzzz6NzYD527435

pozdrawiam[/quote]

Nr silnika odczytasz z naklejki na pokrywie paska rozrządu

Re: Polo po sprowadzeniu

: 01 lip 2009, 22:56
autor: zozo
A do numerów silnika powyżej 011 495

rolka napinająca VKM11142 / 531 0436 20 INA

:amen:

Re: Polo po sprowadzeniu

: 20 sie 2009, 8:53
autor: zyga9
http://moto.allegro.pl/item716424364_ro ... r_1_4.html
Czy ten zestaw można zamawiać bez obaw ? Solidna firma podzespołów ?
Znalazłem jeszcze jeden taki zestaw jedna cena dużo wyższa ale nie wiem dlaczego ?
http://moto.allegro.pl/item696559552_ro ... _9tdi.html

Re: Polo po sprowadzeniu

: 22 mar 2010, 23:16
autor: gallus
Kolego słuchaj Jeśli chodzi o ROZRZĄD w 1.4 TDI (AMF)
1. Wymiana rozrządu w AMF polega na rozkręceniu połowy gratów z lewej strony dla mechanika to robota około 3h. Pompa wody jest powiązana z rozrządem (co nie znaczy że do wymiany rozrządu należy wymiana pompy).Rozrząd to Pasek i minimum 2 rolki napinające a POMPA to pompa. ALE!!!!! żeby wymienić pompę trzeba rozebrać to samo co do rozrządu więc z reguły robi się to RAZEM. Oszczędza się wtedy na podwójnej robociźnie mechanika (około 150-200zł).
Teraz koszty. Ja w Styczniu tego roku wymieniałem rozrząd i pompę. W sumie zabuliłem z robocizną 700 zł. Dlaczego tyle Pasek do naszych polci jest podobno wzmacniany i zajebiście drogi około 200 zł. 2 rolki napinające po około 100 zł jedna, pompa to wydatek około 200 zł robocizna w moim wypadku około 100zł. I nie myśl że będzie mniej. 600 - 700zł to norma za rozrząd i pompę z robocizną w 1,4 tdi. A nie zdziw się jak wyjdzie cie to więcej :).
Co do oleju ja w Lutym br. wlałem takiego MOTUL 5W40 SPECIFIC 505.01 5L za 160 zł auto jeździ. To nie znaczy że masz kupować Motula!!!!. Masz kupić olej jakiejkolwiek firmy ale taki jaki był lany wcześniej. Jeśli nie wiesz jaki był lany wcześnie to przy przebiegu zalecał bym syntetyka 5w40 który SPEŁNIA NORMĘ VW 505.01może być Castrol EDGE, Motul, Mobil. Choć jak zrobisz rozrząd to wiele ci nie zostanie :D

P.s
Na koniec dodam że 1.4 tdi jest chyba najdroższym w eksplatacji modelem poli 6n2 (nie mówię tu o paliwie bo na paliwie akurat będziesz oszczędzał. Do niego wszystko jest droższe bo był tylko 3 lata produkowany. Ja to już wiem od pół roku a ty się chyba właśnie dowiedziałeś. Więc przygotuj się kolego na wydatki.
Na marginesie ja od zakupu listopad 2009 r. Na doprowadzenie Poli do takiego stanu mechaniki że wsiadam i jadę 500 km i sie nie stresuje że mi zgaśnie w szczerym polu. Wydałem 2350zł. a jeszcze mnie czeka wiązka do pompowtrysków. Prawie nie do kupienia na allegro jedynie salon. 250 zł za 3 druciki i trochę plastiku.

No to się rozpisałem. Mam nadzieje że zrozumiałeś wszystko.