Strona 4 z 14
Re: 6n2 jaki wybrac gwint
: 01 paź 2012, 15:03
autor: P3C1U
Re: 6n2 jaki wybrac gwint
: 01 paź 2012, 17:24
autor: yoker1988
[quote="VWV"]Jeżeli masz kupować TA to bierz ten czerwony. Niebieskie są ciut gorszej jakości.
Na zdjęciach są pokazane gwinty do 6N. Ale ogólnie zestaw z DE powinien zawierać przednie górne sprężyny pasujące do 6N2 i do 6N. Większość pośredników w PL niestety ten zestaw dekompletuje, czyli sprzedają gwint do konkretnego modelu wyciągając z kartonu 2 sprężyny.[/quote]
Jesli mozesz to podeslij albo napisz ktory konkretnie bo sa 2 czerwone TA

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 02 gru 2012, 12:12
autor: Anonymous
poczytalem te wasze komentarze no i nierozumiem jak to jest jak kupie kit -4/-4 to czemu przod bedzie wyżej ? jak tam jest silnik i to 1.6 troche ciezki , czy niema silnik na to wplywu ?
[6n]zalozenieKitu 60/60Nie bedzie obcierac o kola 175/70 r14
: 02 gru 2012, 15:13
autor: lysy705
witam.mam pytanie.zastanawiam sie czy jezeli zaloze kit 60/60 to bedzie mi obcierac o opony?bd mial z tylu opony 175/70 14 a przod 175/65 14.prosze o odpowiedz:)
Re: [6n]zalozenieKitu 60/60Nie bedzie obcierac o kola 175/70 r14
: 18 gru 2012, 0:47
autor: szmydziu
[quote="lysy705"]witam.mam pytanie.zastanawiam sie czy jezeli zaloze kit 60/60 to bedzie mi obcierac o opony?bd mial z tylu opony 175/70 14 a przod 175/65 14.prosze o odpowiedz:)[/quote]
Prawdopodobieństwo, że będzie Ci obcierać wynosi ok. 75 % wg mojego "wydajemisię".
Ja mam gwint skręcony względem serii -80/-80, ale na zimowym setupie 185/55/14 obciera mi o plastikowe nadkole przy mocnym skręcie.
U Ciebie profil opony to aż ~10 % więcej, niż u mnie (przód) i ~15% więcej na tyle.
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 18 gru 2012, 7:46
autor: Borek
[quote="marcc_Jr"]poczytalem te wasze komentarze no i nierozumiem jak to jest jak kupie kit -4/-4 to czemu przod bedzie wyżej ? jak tam jest silnik i to 1.6 troche ciezki , czy niema silnik na to wplywu ?[/quote]
Optycznie będzie wyżej bo blacha tylnego nadkola jest ciut bardziej zachodząca na koło stąd efekt uniesionego przodu. Dlatego przód powinien być przynajmniej 1.5-2cm niżej niż tył.
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 19 gru 2012, 21:02
autor: zazi1983
Czy jak kupię gwint TA TECHNIX to muszę jeszcze coś dokupić? Rozpórki, twarde odboje itp? Czy tylko wymienić i śmigać??
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 20 gru 2012, 13:25
autor: darek-vw
[quote="zazi1983"]Czy jak kupię gwint TA TECHNIX to muszę jeszcze coś dokupić? Rozpórki, twarde odboje itp? Czy tylko wymienić i śmigać??[/quote]
ogólnikowo mówiąc... wystarczy kupić gwint, zamontować i śmigać, lecz...
jeżeli masz jakiś już tam przebieg i nic nie robiłeś z zawiasem to warto jeszcze zainwestować w górne gumy/łożyska, ponieważ jak ich stan jest już kiepski to przy gwincie dadzą już o sobie znać, a nie warto płacić dwa razy za montaż i geometrię.
rozpórki, dobra rzecz ale nie musisz ich od razu montować, ja jeżdżę już ponad pięć lat na gwincie i rozpórek nigdy nie miałem i nic się nie działo
twarde odboje przydają się jak mocno glebisz i chcesz mieć pewność, że koło nigdy Ci nie dobije do błotnika i go nie uszkodzi, więc odp sobie sam
przy twardym gwincie mogą się także ujawnić inne wady zawieszenia ze względu na przebieg i wiek, czyli np gumy w wahaczach
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 20 gru 2012, 23:15
autor: zazi1983
[quote="darek-vw"][quote="zazi1983"]Czy jak kupię gwint TA TECHNIX to muszę jeszcze coś dokupić? Rozpórki, twarde odboje itp? Czy tylko wymienić i śmigać??[/quote]
ogólnikowo mówiąc... wystarczy kupić gwint, zamontować i śmigać, lecz...
jeżeli masz jakiś już tam przebieg i nic nie robiłeś z zawiasem to warto jeszcze zainwestować w górne gumy/łożyska, ponieważ jak ich stan jest już kiepski to przy gwincie dadzą już o sobie znać, a nie warto płacić dwa razy za montaż i geometrię.
rozpórki, dobra rzecz ale nie musisz ich od razu montować, ja jeżdżę już ponad pięć lat na gwincie i rozpórek nigdy nie miałem i nic się nie działo
twarde odboje przydają się jak mocno glebisz i chcesz mieć pewność, że koło nigdy Ci nie dobije do błotnika i go nie uszkodzi, więc odp sobie sam
przy twardym gwincie mogą się także ujawnić inne wady zawieszenia ze względu na przebieg i wiek, czyli np gumy w wahaczach[/quote]
Dzięki wielkie za info. Na wiosnę zakładam gwint i chcę się jakoś przygotować do tego

Pozdro :piwo:
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 26 sty 2013, 16:17
autor: klocek
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 26 sty 2013, 17:05
autor: krzychu20
[quote="klocek"]warto ? gwint za 300zl
http://img01.tablica.pl/images_tablicap ... -bytow.jpg[/quote]
Zapoznaj się najpierw z pojęciem "zawieszenie gwintowane" :roll:
To jest tzw "kit" czyli amortyzatory o innej charakterystyce + sprężyny obniżające.
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 26 sty 2013, 17:12
autor: klocek
Wiem co to gwint

nie to zdjecie wkleilem, moj błąd sorry
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 27 sty 2013, 11:24
autor: KondzioR.
Witam. Planuję kupić same springi -40/40.
pytanko jest jedno, czy po założeniu samych springów autko troszkę sie usztywni ?
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 27 sty 2013, 11:34
autor: Marcinek
deczko ale nie odczujesz tego zbyt mocno
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 28 sty 2013, 10:08
autor: KondzioR.
Ale właściwości jezdne są troszkę poprawione ?