Strona 4 z 5
					
				Re: Polo 86c nietypowy problem na LPG
				: 25 wrz 2011, 11:02
				autor: pierburg
				Słuchajcie już wiem czemu lewe powietrze zwiększało obroty, silnik poprostu był zalewany gazem a gdy dostał więcej powietrza to jakoś to przepalał, niby to logiczne ale nie wpadłem na to szybciej, niestety nijak nie idzie uzyskać odpowiedniej mieszanki dla całego zakresu obrotów.
			 
			
					
				Re: Wszystko o: lpg
				: 27 wrz 2011, 15:29
				autor: pierburg
				[quote="patrycju5z"]Pytanie do speców w temacie wskaźników LPG 
 
 
Świeci mi sie lampa rezerwy gazu na przełączniku pod kierownicą po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów i tak sie swieci jeszcze przez kolejne 300 km ;]  Co moze byc przyczyna takie stanu rzeczy?[/quote]
zawiesił się pływak w butli, może przez jakiś syf w gazie czy coś, może pomóc ale nie musi ostra przejażdżka po wertepach- to tyle jeśli chodzi o zawieszony wskaźnik:)
 
			
					
				Re: Polo 86c nietypowy problem na LPG
				: 02 lis 2011, 1:03
				autor: Puszkin
				I musisz się z tym pogodzić. Instalacje gazowe 1 generacji z mikserami "liniowymi" tak mają, ze na wolnych leją więcej gazu niż wysoko wysoko.
Polecam lekturę dokumentu pt. "krótki poemat na gazu temat" dostępnego na googlach.
Nakazuję również przeczytać w/w przynajmniej milion razy, do czasu aż bedziesz ją rozumiał tak jak zasadę działania prezerwatywy.
			 
			
					
				Re: Polo 86c nietypowy problem na LPG
				: 02 lis 2011, 22:42
				autor: qboslavo
				ja polecam poczytać o BLOSie
			 
			
					
				Re: LPG na gaźniku - uruchamianie i inne sprawy związane z gazem
				: 04 lis 2011, 17:44
				autor: Puszkin
				Silnik nie dostaje wtedy po dupie, bardziej parownik, ponieważ spada jego temperatura i trzeba chwilę poczekać zanim się woda w silniku nagrzeje. Polecił bym Ci odpalanie na benzynie, i przełączanie na gaz, ale sam pale dziada z gazu bo mi pompa paliwa umarła 

 
			
					
				Re: LPG na gaźniku - uruchamianie i inne sprawy związane z gazem
				: 04 lis 2011, 20:31
				autor: raadek1990
				ja mam nowa instalacje lpg wiec przerzucam po paru kilometrach dop na pb 

 odpalasz odrazu na gazie to po dupie dostaje parownik zacznie wiecej palic zamarzac itd itp pozniej trzeba regenerowac 

 a wskaznik w butli to jakis banal byl wiec dasz rade sam ale z drugiej strony ja nawet nie wiem czy moj dziala bo nigdy na niego nie patrzylem jak mi zalozyli gaz to do tej pory nie widzialem nawet butli 

 zatankuj do pelna wyjezdzij wszystko i wiesz ile robisz na butli i ile ci pali mniej wiecej 

 
			
					
				Re: LPG na gaźniku - uruchamianie i inne sprawy związane z gazem
				: 06 lis 2011, 16:52
				autor: qboslavo
				zatankuj do pełna przejedź 100km i znów do pełna i będziesz wiedział ile Ci pali na 100km
			 
			
					
				Re: LPG na gaźniku - uruchamianie i inne sprawy związane z gazem
				: 06 lis 2011, 20:40
				autor: Puszkin
				Wskaźnik na butli nie ma mechanicznego połączenia z pływakiem, tylko niestety magnetyczne.
Jak sie ustawi wskazówka, tak bedzie pokazywać i trzeba się z tym pogodzić. 
Jeżeli chodzi o lampke rezerwy na przełączniku - da sie regulować kiedy się zapala - przekręca się ten czarny plastik do którego idzie kabelek na oczku ze wskazówką.
			 
			
					
				Podgrzewanie reduktora
				: 25 sty 2012, 15:45
				autor: qhar
				Mam pytanie czy znalazl ktos jakis fajny motyw ogrzewania reduktora pozaobwodowo??
			 
			
					
				Re: Wszystko o: lpg
				: 08 paź 2012, 17:53
				autor: dany G40
				Ile palą wasze polo gazu na 100km moja 8,2 l w cyklu mieszanym myślę że coś dużo ,silnik 1,3 mono skrzynka 5 .
			 
			
					
				Re: Wszystko o: lpg
				: 08 paź 2012, 18:00
				autor: pablo22071990
				mi pali max 7.4 w cyklu mieszanym na trasie ponizej 6.8, a silnik mam 1.4 60kucy :-D
			 
			
					
				Re: Wszystko o: lpg
				: 27 sty 2013, 11:14
				autor: patrycju5z
				U mnie cos dzieje sie nie tak ze spalaniem...  w zimie wzrosło do 10,5 /100km  w miescie... w lato/jesien spalal 8,5 max. Silnik pracuje tak samo, juz pare razy gazownicy regulowali...  :/   Czy problemem  moze byc juz 8letnia membrana i parowik/reduktor?
			 
			
					
				Re: Wszystko o: lpg
				: 27 sty 2013, 11:36
				autor: Marcinek
				Membrana to raz a drugie to niskie temperatury wpływają na spalanie. Mój silnik pali 11,5l w miescie
			 
			
					
				Re: Wszystko o: lpg
				: 29 sty 2013, 1:41
				autor: Crazy
				
			 
			
					
				Re: Wszystko o: lpg
				: 04 lut 2013, 0:03
				autor: patrycju5z
				Czyli lepiej wymienić na nowy. Spróbuje umowic sie z gazownikiem na przegląd reduktora i ewentualną wymianę...  :/