Strona 4 z 7

Re: GTI by Emi & Christopherek

: 03 mar 2011, 16:58
autor: xdavvex
a sie wystraszylem:D ostatnie zdjecie w miniaturce wyglada jak corsa :D cale szczescie po otwarciu w xxl moj strach minal:D
dzialaj Panie , dzialaj;) powodzenia;)

Re: GTI by Emi & Christopherek

: 05 mar 2011, 8:18
autor: paffcio
Gratuluje wstapienia w szeregi klubowiczow - temat przenosze do projektow klubowycz - garaz :)

Re: GTI by Emi & Christopherek

: 11 mar 2011, 8:17
autor: christopherek
Dziękuję za przeniesienie tematu do odpowiedniego działu :grin: :grin: :grin: .
w Dniu Kobiet autko przeszło pomyślnie badania techniczne coroczne lecz wyszło że tylny prawy amortyzator odmawia współpracy z autem.Borykam się z tematem czy kupić nowe seryjne amorki do gti czy lepiej się ogarnąć i całość zakupić i w tym temacie myślę nad jakimś kitem.kwestia tego że nie chcę żeby auto poszlo mocno w dół bo chcę jak przystało na gti latało a nie się toczyło.kwestia tego czy da radę kupić coś -30mm.
Inna sprawa-udało mi się do auta zdobyć cały niepołamany kapturek chroniący/zasłaniający spryskiwacz tylnej szyby i od razu inaczej to wygląda.
Dodatkowo pozbyłem się których auto stało czyli bbs z oponkami toyo,nie pasował mi rozmiar opon 195/50/15.Teraz będzie opona 195/45/15 więc taka jaką przewidział producent,moim zdaniem i kolegi który wcześniej nią smigał auto lepiej się prowadzi na tej oponie,jest zwinniejsze.felga będzie niestety made in china ale nieporównywalnie lepiej wygląda na niej niż na bbs.oponki będą uniroyal rainsport

Re: GTI by Emi & Christopherek

: 13 mar 2011, 14:39
autor: christopherek
koło czeka na zalożenie
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: GTI by Emi & Christopherek

: 13 mar 2011, 15:49
autor: Artpolo
Nie no kółeczka bajera. :bow:

Re: GTI by Emi & Christopherek

: 13 mar 2011, 15:53
autor: Iceman
dobre oponki, bardzo je chwalą użytkownicy

felga też, jak na chińczyka wygląda całkiem ok.

co do zawiasu, to może h&r cup kit komfort, kit komfortowy, obniżenie ok.30mm, cena nowego ok.1800-1900

ewentualnie springi eibach pro-kit 30mm i do tego jakiś amor typu bilstein b6

Re: GTI by Emi & Christopherek

: 13 mar 2011, 15:57
autor: paffcio
kolko mi nie podchodzi, opona jak najbardziej :)

Re: GTI by Emi & Christopherek

: 13 mar 2011, 16:03
autor: Artpolo
[quote=""Iceman""]felga też, jak na chińczyka wygląda całkiem ok.[/quote]
W sumie felga ma certyfikat ISO i TUV. Zastanawiam się czy to chinol bo nie widziałem jeszcze typowego chinola z tłoczeniami oznaczeń wewnątrz felgi. hmm

Re: GTI by Emi & Christopherek

: 13 mar 2011, 16:33
autor: wojtasllb
[quote=""christopherek""]Borykam się z tematem czy kupić nowe seryjne amorki do gti czy lepiej się ogarnąć i całość zakupić i w tym temacie myślę nad jakimś kitem.kwestia tego że nie chcę żeby auto poszlo mocno w dół bo chcę jak przystało na gti latało a nie się toczyło.kwestia tego czy da radę kupić coś -30mm.
[/quote]

Jak dasz -30 to praktycznie nie będzie różnicy w obniżeniu względem zawiasu gti ,bo te -30 jest wzgledem serii a gti stoi 10mm nizej od serii wiec da Ci to 20mm tylko, druga sprawa jest taka ze sprężyny obniżające w większości są miększe od tych z gti co nie wpłynie dobrze na prowadzenie (moje -45 ta technix były sporo miększe, a przednia sprężyna miała tez sporo mniejszą średnice od ori z gti) proponuje żebyś zakupił sobie jakieś olejowo gazowe amorty np: z budżetowych to MTS, ja takie mam i w polączeniu z ori springami z gti naprawde daja rade,auto ma minimalne przechyły boczne i prowadzi sie super, jeśli twoje juz są na wyczerpaniu to poczujesz ogromną różnice na plus. Jeśli chodzi o dziury to bedzie troche twardo ale bez tragedii. Dodatkowo te amorty maja delikatnie niżej półki na spreżyny, nie mierzyłem dokladnie ale z przodu to jakies 10mm a z tyłu jest spora regulacja na talerzykach.

[quote=""christopherek""]Teraz będzie opona 195/45/15 więc taka jaką przewidział producent,moim zdaniem i kolegi który wcześniej nią smigał auto lepiej się prowadzi na tej oponie,jest zwinniejsze.[/quote]

to prawda ten rozmiar to optimum dla gti żeby wykorzystać jego potencjał, jeśli chodzi o mnie to jak teraz gdy nie ma śniegu i wody na drodze a jeżdze na zimowce 185/55/14 to jest nieporównanie gorzej , auto nie reaguje tak szybko na ruchy kierownica i czuć niepewność przyczepności na szybszych łukach, ostatnio rozpędziłem się do ok 190km/h i auto dosłownie myszkowało na drodze od bocznego wiatru (był dosyć spory) na 45 nie było o tym mowy nawet przy większym wietrze.
Jeśli chodzi o felgę to nie przypada mi do gustu w ogóle, myślę ze ta o ktorej pisales wcześniej czyli ori bbs 15' był by tu idealny ;)

Re: GTI by Emi & Christopherek

: 13 mar 2011, 16:59
autor: Kamil88C
[quote=""Artpolo""] Zastanawiam się czy to chinol bo nie widziałem jeszcze typowego chinola z tłoczeniami oznaczeń wewnątrz felgi[/quote]
Chinol to na pewno nie jest, wygląda mi na koło zdjęte z japońskiej kosiarki...
[quote=""wojtasllb""]Jeśli chodzi o felgę to nie przypada mi do gustu w ogóle, myślę ze ta o ktorej pisales wcześniej czyli ori bbs 15' był by tu idealny ;)[/quote]
Mam podobne zdanie.

Re: GTI by Emi & Christopherek

: 13 mar 2011, 21:37
autor: christopherek
powiem tak jak na darmowe koło nie mam co narzekać,dodatkowo dostałem komplet śrub do tych alu ze złodziejką więc myślę że deal był dobry,tymbardziej że zamieniłem się koło na koło tak jak stało czyli bbs z toyo 195/50/15 na tego chińczyka z uniroyal rainsport 195/45/15 gdzie bbsmiało styrane ranty i jedna oponka miała minimalnego guza z boku a te felgi rok temu były nówki kupione.poza tym do niej pasuja te koła jak mało ktore.mimo wszystko jeszcze mniej będzie podpadało że to ori gti a na ulicach wawy to dobre bo mam wielu zawodników ktorzy od hot hatch 5d baty dostają :blush2:

Re: GTI by Emi & Christopherek

: 13 mar 2011, 22:32
autor: pawellini
To w czw. widzę Cię na letnich bucikach? :yahoo:

Re: GTI by Emi & Christopherek

: 13 mar 2011, 22:35
autor: christopherek
[quote=""pawellini""]To w czw. widzę Cię na letnich bucikach? :yahoo:[/quote]
no nie najpierw musze zawias zmienic bo opon szkoda,pozniej geometra i dopiero lato

Re: GTI by Emi & Christopherek

: 30 mar 2011, 23:00
autor: christopherek
dziś przyszła paczka z zawiasem,zdecydowałem się na kit Ta-Technix -40mm.paczka wczoraj wysłana z firmy Db-tuning z Wrocławia,dziś już była w 100licy ale ciała dał kurier i nie podjął paczki z magazynu i sam musiałem śmigać odebrać.
po rozpakowaniu jak to kit 4 amory,4 spręzyny
Obrazek
Obrazek
Podczas wymiany
Obrazek
Obrazek
Stary zawias,okazało się że jest to jeszcze oryginalny zawias po 260tys przebiegu:-)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
a tu na szybko widać że jest duuuużo miejsca między osłoną a jezdnią,napewno jeszcze przysiądzie jak się wszystko ułoży ale już widzę że nie będzie nisko więc gti dalej będzie pomykało jak przystało na hot hatch
Obrazek
.ogólnie dużo nie jechałem po zmianie ale już widzę że bardzo sztywno nie jest,na pewno lepiej w sensie bardziej komfortowo niż na gwincie co mojej żonce będzie odpowiadało

Re: GTI by Emi & Christopherek

: 30 mar 2011, 23:27
autor: wojtasllb
łatwiej by było zmienić zawias jak by cały przód postawić na balikach, bo jak robiłeś jedna stronę to stab Ci do góry ciągnął, wiec taka rada na przyszłość ;)

[quote=""christopherek""]
.ogólnie dużo nie jechałem po zmianie ale już widzę że bardzo sztywno nie jest,na pewno lepiej w sensie bardziej komfortowo niż na gwincie co mojej żonce będzie odpowiadało[/quote]

a skąd wiesz że na gwincie było by sztywniej i co ma gwint do sztywności ? :crazy: