Strona 30 z 64

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1

: 20 lis 2011, 21:50
autor: JuStIcE
[quote="Goozik"][quote="JuStIcE"]A guzik prawda[/quote]

kontroluj bajere zimus :crazy: :grin: [/quote]
Spokojna Twoja rozczochrana :D
Pakować 1,8T można tylko, jeżeli jest się pewnym, że koszt swapu, który przekroczy minimum 3-krotnie wartość samego auta będzie dobrym wyborem. Inaczej szkoda zachodu, a teksty "znajomy mi to zamontuje za flachę" schować pod poduszkę :) Przy takim swapie trzeba wymieniać dosłownie wszystko, silnik, skrzynia, komp, elektryka, hamulce, zawieszenie, półosie, czyli pół auta. Podsumowując: jeżeli nie chcesz tworzyć auta bezkompromisowego, nie zabieraj się za 1.8T :) Tyle ode mnie w temacie :D

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1

: 30 lis 2011, 17:13
autor: bicker83
Ja mam ARC u siebie w 6N i musze powiedziec ze nie bylo zadnych problemow ze swapem silnika :D Instalacje tez mam od 6N2 GTI i tez wszystko smiga orpocz instalacji w drzwiach :/ ale jestem w trakcie prac na nimi :D

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1

: 07 gru 2011, 10:16
autor: el nińo
krótkie pytanie,zmieszczę 2.3 v5 do 6N czy nie ?? z góry dziękuję za pomoc ;)

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1

: 07 gru 2011, 10:40
autor: JuStIcE
Najlepiej z tym do PiterVR6, on próbował i raczej walka z wiatrakami, bo silnik jest wysoki i trzeba by ciąć ścianę grodziową i pas przedni.

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1

: 07 gru 2011, 11:07
autor: el nińo
czyli zostaje tylko 1.8T ?? nie ma czegoś ciekawego poza tym silnikiem ?? interesuje mnie moc ok 170KM .

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1

: 07 gru 2011, 15:02
autor: JuStIcE
ABF też można.

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1

: 07 gru 2011, 21:31
autor: el nińo
domyślam się ze jest przy nim tyle zabawy co przy 1.8T ?? widzę że ciężko jest dostać kompletny ABF do swapa ale chyba bardziej mi pasuje niż 1.8T :)
jeżeli jest to możliwe to poproszę listę potrzebnych gratów,nie licząc hamulców bo na to mam już pomysł ;)
1.silnik
2.skrzynia
3.wiązka
4.półosie ?? (jeżeli tak to z czego? )

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1

: 07 gru 2011, 21:35
autor: shao
1.8t jest bardziej rozwojowy wg mnie, chyba ze ktos robi swapa tylko po to zeby go zrobic :grin:

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1

: 07 gru 2011, 21:37
autor: JuStIcE
el nińo
Tutaj sak samo uderz do PiteraVR6, bo on ten silnik wstawił do siebie. Miał pakować V5, ale wyszło inaczej.

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1

: 07 gru 2011, 21:49
autor: el nińo
uważam że 150KM ewentualnie 170 w polówce wystarczy,mogę włożyć 1.8T i zrobić z niego ponad 200KM i będę nim jeździł w weekendy ale wole nim jeździć na co dzień ;) jak będę chciał coś na prawdę rozwojowego to kupie s3,s4 albo s6 ale póki co podkręcę polo i pojeżdżę nim trochę zanim uzbieram na coś co wyjechało sportowe z fabryiki ;)

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1

: 07 gru 2011, 21:52
autor: vwmaro
a nie lepiej zrobić swapa na 1.6 16v GTi ?

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1

: 08 gru 2011, 8:55
autor: Borek
[quote="mareck"]a nie lepiej zrobić swapa na 1.6 16v GTi ?[/quote]
a posiadając AFH możanaby przełozyc sam słupek, dołożyc troche $ i 140-150KM w zasięgu, a auto dalej "seryjne" bez rzeżbionych mocowań i rozkładu masy 70/30

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1

: 08 gru 2011, 9:05
autor: el nińo
sam słupek od gti?? też biorę pod uwagę podłubanie przy AFH ale kompletnie nie wiem co można zrobić,jeżeli chodzi o kasę to nie taki duży problem na szczęście ;)

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1

: 08 gru 2011, 9:20
autor: Borek
AFH i AJV to tak samo bliźniacze silniki jak np AEX i AEE, zdaje się że nawet blok mogłby zostać z AFH bo większa pojemność wynika ze skoku tłoka, musisz poszukać dokładnych informacji ale zdaje się że to bardzo bezproblemowa operacja
tu masz AFH zrobione na ok 140KM
http://www.clubpolo.co.uk/forum/index.p ... 111329&hl=
http://www.youtube.com/user/Criz16v#p/u/48/yTl3RwYnEY0

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1

: 08 gru 2011, 13:08
autor: el nińo
chyba za to się zabiorę ;) efekt powinien być zadowalający i najmniej kombinowania ;)