Strona 30 z 64
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 20 lis 2011, 21:50
autor: JuStIcE
[quote="Goozik"][quote="JuStIcE"]A guzik prawda[/quote]
kontroluj bajere zimus :crazy:

[/quote]
Spokojna Twoja rozczochrana
Pakować 1,8T można tylko, jeżeli jest się pewnym, że koszt swapu, który przekroczy minimum 3-krotnie wartość samego auta będzie dobrym wyborem. Inaczej szkoda zachodu, a teksty "znajomy mi to zamontuje za flachę" schować pod poduszkę

Przy takim swapie trzeba wymieniać dosłownie wszystko, silnik, skrzynia, komp, elektryka, hamulce, zawieszenie, półosie, czyli pół auta. Podsumowując: jeżeli nie chcesz tworzyć auta bezkompromisowego, nie zabieraj się za 1.8T

Tyle ode mnie w temacie

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 30 lis 2011, 17:13
autor: bicker83
Ja mam ARC u siebie w 6N i musze powiedziec ze nie bylo zadnych problemow ze swapem silnika

Instalacje tez mam od 6N2 GTI i tez wszystko smiga orpocz instalacji w drzwiach :/ ale jestem w trakcie prac na nimi

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 07 gru 2011, 10:16
autor: el nińo
krótkie pytanie,zmieszczę 2.3 v5 do 6N czy nie ?? z góry dziękuję za pomoc

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 07 gru 2011, 10:40
autor: JuStIcE
Najlepiej z tym do PiterVR6, on próbował i raczej walka z wiatrakami, bo silnik jest wysoki i trzeba by ciąć ścianę grodziową i pas przedni.
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 07 gru 2011, 11:07
autor: el nińo
czyli zostaje tylko 1.8T ?? nie ma czegoś ciekawego poza tym silnikiem ?? interesuje mnie moc ok 170KM .
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 07 gru 2011, 15:02
autor: JuStIcE
ABF też można.
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 07 gru 2011, 21:31
autor: el nińo
domyślam się ze jest przy nim tyle zabawy co przy 1.8T ?? widzę że ciężko jest dostać kompletny ABF do swapa ale chyba bardziej mi pasuje niż 1.8T

jeżeli jest to możliwe to poproszę listę potrzebnych gratów,nie licząc hamulców bo na to mam już pomysł

1.silnik
2.skrzynia
3.wiązka
4.półosie ?? (jeżeli tak to z czego? )
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 07 gru 2011, 21:35
autor: shao
1.8t jest bardziej rozwojowy wg mnie, chyba ze ktos robi swapa tylko po to zeby go zrobic

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 07 gru 2011, 21:37
autor: JuStIcE
el nińo
Tutaj sak samo uderz do PiteraVR6, bo on ten silnik wstawił do siebie. Miał pakować V5, ale wyszło inaczej.
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 07 gru 2011, 21:49
autor: el nińo
uważam że 150KM ewentualnie 170 w polówce wystarczy,mogę włożyć 1.8T i zrobić z niego ponad 200KM i będę nim jeździł w weekendy ale wole nim jeździć na co dzień

jak będę chciał coś na prawdę rozwojowego to kupie s3,s4 albo s6 ale póki co podkręcę polo i pojeżdżę nim trochę zanim uzbieram na coś co wyjechało sportowe z fabryiki

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 07 gru 2011, 21:52
autor: vwmaro
a nie lepiej zrobić swapa na 1.6 16v GTi ?
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 08 gru 2011, 8:55
autor: Borek
[quote="mareck"]a nie lepiej zrobić swapa na 1.6 16v GTi ?[/quote]
a posiadając AFH możanaby przełozyc sam słupek, dołożyc troche $ i 140-150KM w zasięgu, a auto dalej "seryjne" bez rzeżbionych mocowań i rozkładu masy 70/30
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 08 gru 2011, 9:05
autor: el nińo
sam słupek od gti?? też biorę pod uwagę podłubanie przy AFH ale kompletnie nie wiem co można zrobić,jeżeli chodzi o kasę to nie taki duży problem na szczęście

Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 08 gru 2011, 9:20
autor: Borek
AFH i AJV to tak samo bliźniacze silniki jak np AEX i AEE, zdaje się że nawet blok mogłby zostać z AFH bo większa pojemność wynika ze skoku tłoka, musisz poszukać dokładnych informacji ale zdaje się że to bardzo bezproblemowa operacja
tu masz AFH zrobione na ok 140KM
http://www.clubpolo.co.uk/forum/index.p ... 111329&hl=
http://www.youtube.com/user/Criz16v#p/u/48/yTl3RwYnEY0
Re: Wszystko o: SWAP silnika w 6n1
: 08 gru 2011, 13:08
autor: el nińo
chyba za to się zabiorę

efekt powinien być zadowalający i najmniej kombinowania
