Strona 29 z 51

Re: POLO 2.3V5 airride

: 11 mar 2012, 22:39
autor: rzezin
strasznie jara mnie Twoje auto, konkretny projekt do inspiracji, nasladowania i obierania wlasciwych dróg! gratuluje :good:

Re: POLO 2.3V5 airride

: 22 mar 2012, 21:29
autor: chamer
brak mi słów, chyba najlepszy projekt, który do tej pory widziałem :oki:

Re: POLO 2.3V5 airride

: 23 mar 2012, 7:50
autor: wojtsen1
Dzięki panowie

tutaj auto już ze swym charakterystycznym spasowaniem
Obrazek

niedługo jakieś lepsze fotki
Obrazek

jak na razie największym modem ze wszystkich to wbicie w dowód silnika oraz polegalizowanie wszystkich tjuningów tak aby się niebiescy nie telepali :D

Re: POLO 2.3V5 airride

: 23 mar 2012, 8:38
autor: Wojciechu
To ze robisz to legalnie swiadczy nie tylko o tym ze wszystko jest zrobione tip top ale tez o Twoim podejsciu do tematu. szacunek

Re: POLO 2.3V5 airride

: 23 mar 2012, 14:58
autor: Gaweł
[quote=""wojtsen1""]jak na razie największym modem ze wszystkich to wbicie w dowód silnika oraz polegalizowanie wszystkich tjuningów tak aby się niebiescy nie telepali :D[/quote]

Wszystkich oprócz airride tak ?

Re: POLO 2.3V5 airride

: 24 mar 2012, 7:48
autor: Witek6935
[quote=""Gaweł""][quote=""wojtsen1""]jak na razie największym modem ze wszystkich to wbicie w dowód silnika oraz polegalizowanie wszystkich tjuningów tak aby się niebiescy nie telepali :D[/quote]

Wszystkich oprócz airride tak ?[/quote]

ja to zrozumiałem jako, że w ostatnim czasie to jest największym modem ;P Airride i swap silnika to swoją drogą :D

Re: POLO 2.3V5 airride

: 26 mar 2012, 9:34
autor: wojtsen1
[quote=""Gaweł""]Wszystkich oprócz airride tak ?[/quote]
airride nie trzeba legalizować ;) nie ma paragrafu na tego typu zawieszenia. Ja powoli robię sobie homologację na airride u rzeczoznawcy, ale generalnie do airride jak się przyczepi policja to tak na prawdę nie mają artykułu, żeby zabrać dowód. ( to tak jakby mięli zabierać dowód za sprężyny bez atestu których pełno na naszym rynku ).

Największy problem jest z wbiciem tak dużego silnika w dowód ze zmianą zasilania na benzynę. Już mam prawie wszystkie dokumenty, zobaczymy co na to urząd. Zmianę konstrukcyjną już mam także mam nadzieję że obędzie się bez opinii rzeczoznawcy.

Mam nadzieję, że się mod nie obrazi ale wrzucę zdjęcie z ostatniej wyprawy na Wrocław ;)
Obrazek

Re: POLO 2.3V5 airride

: 26 mar 2012, 14:17
autor: barmaz91
co tu pisac mi zawsze ten projekt sie podobał :piwo: :D

Re: POLO 2.3V5 airride

: 26 mar 2012, 14:19
autor: darek-vw
[quote=""wojtsen1""]airride nie trzeba legalizować ;) nie ma paragrafu na tego typu zawieszenia.[/quote]
chwilka, jak nie ma paragrafu? :glare:
jest jeden główny "papier" to określający, czytaj homologacja, prawda jest taka, że auto musi być wyposażone jak w homologacji, głupia zmiana kół na inny rozmiar niż w homologacji jest już zmianą do której można się przyczepić (znam przypadek zabrania dowodu za to - ale to już na chama było ;) - opowiadał mi znajomy policjant).
policjant ma prawo zabrać za to dowód bo jest w stanie to stwierdzić, a później jeżeli się załatwi przegląd i znowu niebieski się przyje.... to diagnosta już może tego nie podbić bo podkłada się czarno na białym ;) - dotyczy to także przytoczonych sprężyn, brak atestu/homologacji nie można stosować, a że są stosowane...

prawda jest taka, że prawo mamy jakie mamy i legalizacja zmian jest trudna i kosztowna, ale lepiej to zrobić z jednego tylko powodu...
zabranie dowodu to jest pikuś, ale jakby np zdarzył się wypadek nie z naszej winy i ktoś by zginął wtedy wezmą auto na badania i lecą pkt po punkcie wyciąg z homologacji i z airem już będzie problem :banghead:

mam tą samą sytuację na co dzień w budowlance, w domkach jednorodzinnych jak klient sobie życzy możesz wbudować mu instalację z jakiegokolwiek materiału, a w budynkach użyteczności publicznej/mieszkaniowych MUSI być atest na każdą pieprzoną śrubkę, żeby w razie czego, każdy był kryty papierem ;)

podsumowując, policją też się nie przejmuje bo tak na prawdę mało mogą, ale trzeba mieć wszystkie aspekty na uwadze :grin:




powodzenia z legalizacją zawieszenia bo na prawdę warto to zrobić, jak już rozmawialiśmy też zamierzam w tym roku badać temat rzeczoznawców żebym nie musiał się przejmować niczym, nawet jak będzie to trochę czasu/kasy kosztowało :D


pozdr i działaj tak dalej bo auto jest mega, wszystko robisz z głową oraz dbasz o sprawy formalne :bow: :piwo:

Re: POLO 2.3V5 airride

: 26 mar 2012, 19:07
autor: wojtsen1
homologacja to w przypadku auta bardzo szerokopojęte hasło. Jeśli przejdę przez homologację na silnik to myślę że airride też jest do przejścia tylko trzeba opinię mądrego rzeczoznawcy. W każdym nawet lekko robionym aucie można się doszukać części które w razie ekspertyzy mogą nam narobić gnoju... niestety takie państwo :/ ale miejmy nadzieję Darku że damy radę ;)


Dzisiaj udało się wbić wszystko w dowód więc oficjalnie jestem posiadaczem pierwszej 9N 2.3 :yahoo: to się niebiescy zdziwią :D

Re: POLO 2.3V5 airride

: 05 kwie 2012, 19:02
autor: wojtsen1
nowe lampy

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

i loga na butle wycięte laserem
Obrazek

Re: POLO 2.3V5 airride

: 05 kwie 2012, 20:42
autor: przem_polo
Sam robiles,czy kupowales.Efekt mega z nimi jest.Typowe smoluchy.

Re: POLO 2.3V5 airride

: 05 kwie 2012, 21:14
autor: JuStIcE
Jest koks z muminka teraz :D Prawdziwy bandyta :D

Re: POLO 2.3V5 airride

: 05 kwie 2012, 21:16
autor: pawellini
Lampy kupowane :) Identyczne zakładaliśmy u Grosza. Bardzo ładny zakup!

Re: POLO 2.3V5 airride

: 07 kwie 2012, 18:02
autor: inco
Ninja mumin!!!

i like it!