Strona 28 z 69
Re: SAWP 1.0 gaźnik na 1.3 pełny wtrysk
: 15 kwie 2010, 22:22
autor: vwkas18
jasne
pamiętaj aby bak wymienić i założyć pompę paliwa z pod koła
wiązkę silnikia itp
nie ma problemów z przekładką jeżeli silnik jest z polo
Re: SAWP 1.0 gaźnik na 1.3 pełny wtrysk
: 16 kwie 2010, 0:17
autor: byczynho
Dostałem warna, nie wiem czy mogę kontynuować temat. W teorii to jest wszystko łatwe, gorzej z praktyka :/ Przełożenie samego silnika to raczej pestka, gorzej z elektronika, to stanowi główny problem. Jak się do tego zabrać? Co w ogóle trzeba z niej przełożyć?
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 16 kwie 2010, 14:56
autor: Bruczyk
byczynho
masz 16 stron tematu do przesledzenia jak dalej bedzie cos nie jasne pytaj
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 28 kwie 2010, 19:07
autor: toudi19w
decyzja zapadła. aee na pelnym wtrysku. do 2 mies. dam fotki z calej budowy
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 29 kwie 2010, 21:32
autor: agakitty
czekamy Olo na ciekawy projekt

Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 30 kwie 2010, 12:37
autor: toudi19w
[quote=""marcintju""]toudi19w
koło zamachowe z 1.0, plan głowicy (1mm), powiększenie kanałów w głowicy i w kolektorach, +mapa paliwowa z 1.8 ABS, jak chcesz pełen wtrysk to pakuj 1.6 AEE, tak samo podchodzi jak ABU na mocowania.[/quote]
aee na 100% pasuje na mocowania??
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 30 kwie 2010, 15:08
autor: toudi19w
[quote=""agakitty""]czekamy Olo na ciekawy projekt

[/quote]
skad znasz moje imie??
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 01 maja 2010, 0:02
autor: agakitty
mam pytanie do wszystkich, a w sumie kilka, oglądnąłam całośc temtu SWAP i ciekawi mnie to że wiekszosc odpowiedzi to takie w których przeróbki są plug&play , myślę że gabarytowo jest wiecej silników które mogą wejśc jak np VR, pasuje to reszta też , kiedyś dużo czytałam na temat SWAP-u przykładowo, Opel Corsa A podłużnice i cała buda to moim zdaniem nic lepszego niz 86c wyszystko tak samo ciękie i kruche a jednak ludziska wkładają C20XE 2.0 16v seria 150KM lekkie mody i 180 KM jest, i jeżdżą . A tu spotykam się z odpowiedziami typu "ze z czego łapy podejdą orginalne" "jak zrobic zeby nie było rzeźby" itd ,swap to swap łapy się dorabia i git. Po prostu tej kwestii nie rozumiem :| :| :| :| :| :| :| :|
http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... d-5801.JPG ----corsa 2.0 16v
http://i36.photobucket.com/albums/e27/s ... C00005.jpg-----polo
http://pu.polo9n.info/uE3LADrL5qUPmZ2Mm2FU.jpg----VR
http://pu.polo9n.info/uWkKYbEDuCfxLS5mbRC9.jpg----VR
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 01 maja 2010, 0:45
autor: kazikboy
powiem tylko tyle ze opel to g i wszystkie pojemnosci silnikow sa montowane na tych samych lapach w tym samym miejscu poza V raczej a VW wymyslil silniki pochylone do przodu i do tyłu a w polo tylko mozna stosowac lezace do przodu a np w golfie3 takie i takie Kolezanko

Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 01 maja 2010, 10:49
autor: toudi19w
kolezanko wez pod uwage to ze nie kazdy ma tyle kasy zeby kupic duzy silnik i zrobic rzezbe w aucie. dlatego szukamy najrozsadniejszych rozwiazan. a moje pytanie nadal brzmi czy aee na 100% pasuje?????
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 01 maja 2010, 12:00
autor: Bruczyk
agakitty
zgadam się z Tobą SWAP to SWAP ale bardzo często przychodzą kwestie finansowe.
Spytaj choćby kolegę POL ile go kosztowało wsadzenie 1,8t z audi TT do polo 86c i czy chciałby to robić drugi raz.
Kolejnym przykładem jest polo 86c z trójmiasta. Ma zainstalowane pod maska 2,0 DOHC. A żeby to wstawić musiał przespawać podłużnice z golfa 2.
jest tez auto z Rumi które ma wsadzone 1.9tdi
Oczywiście są specjalne wózki usztywniające do polo które pozwalają na montaż większych silników z rodziny VW ale trzeba je sprowadzać i sporo kosztują.
jeśli dobrze prześledziłaś temat to jest wiele ciekawych silników powsadzanych do polo. Ale wszędzie są poniesione ogromne koszty.
Dodatkowo większość z nas używa jednak polo jako samochodu na co dzień a skomplikowane SWAPY są bardzo awaryjne.
Wnioski wyciągnij sama czemu głownie jest mowa o SWAPach typu plug&play
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 01 maja 2010, 20:47
autor: agakitty
rozumiem :oki: ale warto wkładac silnik 1.6 dla uzyskania mniejszej mocy niz G
podajcie listę silników VW które wejdą plug&play
słyszałam że pękają podłużnice przy wiekszych i mocniejszych silnikach niż PY
nawet przy glebie === prawda czy fałsz?
co sądzicie o silniku c20xe w 86c
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 01 maja 2010, 21:33
autor: tomasz0912
Koledzy byl juz tu temat poruszany temat silnika 1.6td z golfa 2. Ja mam teraz kilka konkretnych pytan.
Do kogo moge sie zglosic...??
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 02 maja 2010, 1:29
autor: Bruczyk
tomasz0912
powiem krotko silnik za ciężki do polo bez wzmacniania. ale da się wsadzić.
ale warto wkładać silnik 1.6 dla uzyskania mniejszej mocy niż G
znów tu masz kwestie finansowe. ile trzeba zapłacić za sprawny silnik z sprawnym G??
ile kosztuje roczne utrzymanie G??
aee z tego co widzę to inaczej ma łapy, pytanie czy da się przekręcić łapę z polo, jeśli się da to pytanie czy da się założyć alternator z aee bo polo ma pasek klinowy nie wielorowkowy. a może da się same kolo pasowe przekręcić nie znam tego silnika wiec więcej nie powiem
Re: Wszystko o: SWAP silnika
: 02 maja 2010, 10:59
autor: Makumb
Wielokrotnie przewija sie problem pękających podluznic - jak w takim wypadku idzie je wzmocnić? Nie chodzi mi o "wózek Salzmanna" Bo to są ceny z kosmosu - przespawanie podłużnic z golfa? To też lekko lipne