Strona 26 z 31
Re: Volkswagen Polo 6N // 2014 - Nowe Opony
: 13 mar 2014, 9:56
autor: korzenio
widze robi się projekt sezonu 2013 Dd masz mój upragniony hejt Marku.
Moja opinia jest krótka, na cholerę masz ten temat jak nie przyjmujesz krytyki i naszych rad? zadajesz pytanie, oczekujesz odpowiedzi ? czy przyklaskania na twoje niezdecydowanie ?
Re: Volkswagen Polo 6N // 2014 - Nowe Opony
: 13 mar 2014, 10:02
autor: Matti 6n
[quote="korzenio"]widze robi się projekt sezonu 2013 Dd masz mój upragniony hejt Marku.
Moja opinia jest krótka, na cholerę masz ten temat jak nie przyjmujesz krytyki i naszych rad? zadajesz pytanie, oczekujesz odpowiedzi ? czy przyklaskania na twoje niezdecydowanie ?[/quote]
vwmaro Mówiłem Ci że tak będzie
Jak nie chcesz gleby to wsadź 16 lub 17" z fajną oponą

Re: Volkswagen Polo 6N // 2014 - Nowe Opony
: 13 mar 2014, 11:43
autor: Jacoo
[quote="korzenio"]zadajesz pytanie, oczekujesz odpowiedzi ? czy przyklaskania na twoje niezdecydowanie ?[/quote] strzał w 10.
Maro co planujesz z lakierem

Sam działasz? Oddajesz gdzieś auto? Jak tak to gdzie? Kiedy konkretnie można się spodziewać rezultatów?
Nie zapomnij usunąć kwiatków pod tylną lampą...
Re: Volkswagen Polo 6N // 2014 - Nowe Opony
: 18 mar 2014, 22:30
autor: sloma92
Marek, rób coś! Fajnie, że opony kupiłeś ale od kilku stron tu się nic nie zmieniło :/
Re: Volkswagen Polo 6N // 2014 - Nowe Opony
: 20 mar 2014, 22:58
autor: vwmaro
Na razie to mam problemy odnośnie piątego biegu, problem jest na tyle dziwny, że jadąc sobie obwodnicą rozpędzam auto powyżej 100 km/h następnie około 140 km/h i 4 tys obrotów dodając cały czas gazu (pedał w podłodze auto ciągle ma te same obroty tak jakby nie mogło już więcej wyciągnąć). Dodam ,że na innych biegach spokojnie mogę kręcić powyżej 4 tyś obrotów. Parę opinii już dostałem co sprawdzić i czemu się przyjrzeć dlatego na dniach będę szukał przyczyny. :blush2:
Re: Volkswagen Polo 6N // 2014 - Nowe Opony
: 21 mar 2014, 0:14
autor: pawellini
Jak sprawa sprzęgła wygląda? Wymieniałeś?
Re: Volkswagen Polo 6N // 2014 - Nowe Opony
: 21 mar 2014, 1:06
autor: vwmaro
[quote="pawellini"]Jak sprawa sprzęgła wygląda? Wymieniałeś?[/quote]
Nie i raczej od kupna auta nie było wymieniane, lecz nie czuje żeby się ślizgało.
Re: Volkswagen Polo 6N // 2014 - Nowe Opony
: 21 mar 2014, 9:40
autor: sloma92
[quote="vwmaro"][quote="pawellini"]Jak sprawa sprzęgła wygląda? Wymieniałeś?[/quote]
Nie i raczej od kupna auta nie było wymieniane, lecz nie czuje żeby się ślizgało.[/quote]
U mnie ori zaczęło się ślizgać po przejechaniu na nim 110tys, jakoś tak to było.
Re: Volkswagen Polo 6N // 2014 - Nowe Opony
: 21 mar 2014, 10:08
autor: korzenio
sprzęgło ślizgało by się na każdym biegu , moje ori miało 200tys i ciągnęło pełne auto do 170 luzikiem. Może cos być w skrzyni ale nie w sprzęgle. A skrzynia na 5tym biegu cicho pracuje czy żęcholi ?
Re: Volkswagen Polo 6N // 2014 - Nowe Opony
: 21 mar 2014, 14:47
autor: JuStIcE
Jak na moje to może być skrzynia od 1.0

Ja u siebie nie jestem w stanie jechać szybciej niż jakieś 175. Skrzynia od 1.4, a silnik .6. Tutaj obstawiałbym podobny motyw

Poszukaj na skrzyni jej oznaczenia i wszystko się wyjaśni

Re: Volkswagen Polo 6N // 2014 - Nowe Opony
: 21 mar 2014, 15:02
autor: korzenio
bart skrzynia od 1.0 ciąglena by 5tke do końca obrotow do predkosci 150km/h. Analogicznie wygląda to tak ze np. moja skrzynia DKE pzy 100km/h ma 2600 RPM. skrzynia z 1.0 przy 100km/h ma ok 3200 rpm... wiec eliminuje tu możliwość wystąpienia innej skrzyni..
A no i zobacz ze jesteś w stanie zamknąć obrotomierz na każdym biegu , a marek na 5tym ma 4tys rmp i nichuchu wincy ..
@ Marek czujesz odcięcie zapłony przy obrotach 4 tys na 5tce? Może jakiś czujnik istnieje który blokuje dalsze rozpędzanie. Można zrobić inaczej jeszcze, rozbujać auto do 140 i zdedukowac do 4tki, na pewno powinien pojść nieco ponad 140 i dopiero zapiąć 5ty bieg

Re: Volkswagen Polo 6N // 2014 - Nowe Opony
: 21 mar 2014, 15:10
autor: JuStIcE
korzenio
No właśnie na 5 nie zamknę obrotka. Zostaje mi jeszcze z 1,5k do odcinki. NA każdym innym biegu dam radę odciąć.
Re: Volkswagen Polo 6N // 2014 - Nowe Opony
: 21 mar 2014, 21:15
autor: vwmaro
[quote="korzenio"]bart skrzynia od 1.0 ciąglena by 5tke do końca obrotow do predkosci 150km/h. Analogicznie wygląda to tak ze np. moja skrzynia DKE pzy 100km/h ma 2600 RPM. skrzynia z 1.0 przy 100km/h ma ok 3200 rpm... wiec eliminuje tu możliwość wystąpienia innej skrzyni..
A no i zobacz ze jesteś w stanie zamknąć obrotomierz na każdym biegu , a marek na 5tym ma 4tys rmp i nichuchu wincy ..
@ Marek czujesz odcięcie zapłony przy obrotach 4 tys na 5tce? Może jakiś czujnik istnieje który blokuje dalsze rozpędzanie. Można zrobić inaczej jeszcze, rozbujać auto do 140 i zdedukowac do 4tki, na pewno powinien pojść nieco ponad 140 i dopiero zapiąć 5ty bieg

[/quote]
Korzeń ma rację wczesniej normalnie wyciągałem około 160km/h , teraz tak jakbym miał blokade na 5 biegu. Próbowałem na 4 pójdzie do 145km/h i też ma podobne objawy jak na piątce. Odcięcia nie czuje po prostu to tak wygląda jakby już dalej nie dało się wycisnąć mocy.
P.S nic nie rzęzi w skrzyni cisza jak makiem zasiał :blush2:
Re: Volkswagen Polo 6N // 2014 - Dziwny Problem?
: 21 mar 2014, 21:22
autor: Bielo
katalizator może być przypchany albo któryś z tłumików go dławi, jak tak miałem w Fiacie

Re: Volkswagen Polo 6N by vwmaro
: 14 kwie 2014, 21:12
autor: vwmaro
Dobra a więc auto robi następne fochy po przygodzie z zamulaniem auta i wymianie czujnika oraz tarcz i klocków z przodu, polo podczas ostatniego sprzątania miało mokrą wykładzinę. Sprawdzając dalej maty filcowe w wodzie, okazało się że kanaliki którymi woda spływa z szyberdachu leci nie tak jak powinna i spływa przy podlodzę z prawej strony pasażera. Znalazłem przyczynę ale jest problem jak te kanaliki przeczyścić jakby miał ktoś jakieś rozwiązanie czym najlepiej je wyczyścić bo dostęp jest ograniczony. Pozdro.