Strona 24 z 27
Re: Wszystko o: Hamulce
: 30 sie 2011, 11:57
autor: Brzeziak_
Drążki też nie są za ciekawe ale jeszcze powinny pożyć do wiosny co najmniej.
Co do prowadnic to już tak robiłem całkiem na początku jak zakładałem klocki i tarcze.
Re: Wszystko o: Hamulce
: 06 wrz 2011, 13:24
autor: uxi916
sprzwdz jeszcze felgi czy nie są krzywe
Re: Wszystko o: Hamulce
: 07 wrz 2011, 9:39
autor: ziomek456
Re: Wszystko o: Hamulce
: 07 wrz 2011, 9:44
autor: picksar
Re: Wszystko o: Hamulce
: 07 wrz 2011, 9:46
autor: ziomek456
ok, dzięki

Re: Wszystko o: Hamulce
: 23 wrz 2011, 8:36
autor: Crazy
Ludziska, mam taki problem że moje serwo działa nie do końca prawidłowo, tak jakby zacina się w pewnym miejscu, wczoraj chciałem wymienić go, bo leży w garażu jeden egzemplarz tego ustrojstwa. Odkręcanie przez godzinę serwa z auta, włożenie innego i tu ZONG! różne długości dźwigni!!! na serwach nie znalazłem żadnych numerów, nic co mogło by ich zidentyfikować. Dodam że tą operację chciałem zrobić na G40 ale w budzie z AAU, i tak do końca nie wiem czy serwo zostało z AAU czy ktoś jednak przełożył z G. Różnica między serwami to około 1 cm długości na dźwigni, w aucie było to dłuższe. Ktoś zna ten temat? od jakiej wersji silnikowej mam szukać to "dłuższe" serwo?
Re: Wszystko o: Hamulce
: 25 wrz 2011, 8:31
autor: picksar
Były dwa rodzaje serwa, dla modeli z silnikami AAU,AAV,HZ,NZ,2G były montowane serwa 7"X204mm (średnica x długość), a z silnikami MN,PY,1W,3F były montowane 7" x178mm. Takie dane znalazłem w książce.
[86c2F] Tarcze hamulcowe
: 06 paź 2011, 21:49
autor: jarzabek
Witam! Mam pytanie odnośnie tarcz, bo mam polo coupe 1.3 i czyściłem prowadnice na zacisku bo były zapieczone i od wewnętrznej strony klocki nie wiele dociskały do tarczy, ale jak to poczyściłem to znowu hamulec gorszy... Dlaczego tak się stało? nie wiem czy odpowietrzenie pomoże? ale przewodów nie odkręcałem. I drugie pytanie jaka ma być grubość tarczy w polo 1.3 coupe? ja mam około 7 mm. Dzięki za odpowiedź

Re: Tarcze hamulcowe
: 06 paź 2011, 21:58
autor: picksar
Grubość minimalna dopuszczalna tarczy wg instrukcji to 8mm, więc twoje tarcze są do wymiany.
Re: Tarcze hamulcowe
: 06 paź 2011, 22:25
autor: jarzabek
Też to gdzieś czytałem no ale jak nie mają zadnych wżerów ani nić to może coś jeszcze mogę pojeździć?
Re: Tarcze hamulcowe
: 07 paź 2011, 10:31
autor: picksar
Im cieńsza tarcza tym gorzej odprowadzają ciepło, jeździsz na własne ryzyko.
Re: [86c2F] Tarcze hamulcowe
: 18 lis 2011, 20:39
autor: Zondahsp
Moja tarcza ma 5mm i jest git :victory:
Re: [86c2F] Tarcze hamulcowe
: 18 lis 2011, 21:49
autor: Lobuz
Zejdźcie do 1 mm będziemy waszymi fanami..
Panowie bez przesady, koszt tarcz do Polo to groszowe sprawy, ale co tam wasze życie wasza sprawa, gorzej jak nie zdążycie wyhamować przed dzieckiem na przejściu..
Re: [86c2F] Tarcze hamulcowe
: 18 lis 2011, 21:52
autor: vwkas18
z 10 mm tarczy 8 jest przeznaczone do wymiany
przy 7 kompletnie nie ma hamulca
co do problemu to zapewne tłoczek nadawał by się do regeneracji
a przy okazji przydało by się przepłukać układ hamulcowy bo napewno mazia tam jest niezła
warto kupić litr DOT'a i nowe tarcze i klocki i jeździć pewnie i bezpiecznie
wydatek 150 zł może wpłynąć na hamowanie a w konieczności uchronić od większych wydatków tym bardziej że idzie zima
Re: Wszystko o: Hamulce
: 13 gru 2011, 13:33
autor: mateucho
Witam.
Przestudiowałem cały dział techniczny, osiemnaście stron tego tematu tak mi zmęczyły oczy, ze już patrzeć nie mogę, ale dalej nie jestem pewien.
Mam problem z linkami hamulca ręcznego. Posiadam polówkę 86c kombi z 87 roku, składaka. Linkę ręcznego mialem zmontowaną prawdopodobnie jakoś niefabrycznie, ale działała, dopóki jej nie zerwałem. Teraz pytanie.
Orientując się w sklepie, dowiedziałem się, że są dwie wersje linek w polówkach. Jedna jest jak pisze większość na jedną linkę główną od wajchy i dwie osobne do każdego koła z metalowym łącznikiem. Druga wersja natomiast, to jedna dłuższa linka łącząca obydwa tylne koła i jedna linka od wajchy ciągnąca za tą drugą. Orientuje się ktoś skąd wynika taka różnica? Czy są to wymienne opcje, czy może zależne od czegoś?
U mnie była właśnie jedna do dwóch kół i jedna od wajchy. Z tego co oglądałem 86c2f kolegi, to też ma to na dwóch linkach, chyba że jakoś źle patrzę.
No i ostatnie pytanie. Jeśli mam to mieć zmontowane na trzech linkach, to jaka jest opcja dostania tego metalowego łącznika linek, poza szrotami?