Strona 23 z 24
Re: 2f G40(G60) - kerst
: 28 lut 2015, 13:38
autor: kerst
Re: 2f G40(G60) - kerst
: 24 kwie 2015, 1:14
autor: Kuba
Dobrze to w czarnym macie wygląd,poskładałeś już wszystko ?
Re: 2f G40(G60) - kerst
: 28 maja 2015, 22:31
autor: kerst
Kuba nie mam czasu na skladanie

bede musial poswiecic urlop aby pobawic sie z autem
Re: 2f G40(G60) - kerst
: 02 lip 2015, 8:50
autor: Anonymous
Cos się dzieje w temacie?
Re: 2f G40(G60) - kerst
: 17 lip 2015, 16:41
autor: herbowy8
Jak popatrzyłem na obrazek z przełożeniem to sie za głowe złapałem

ładować 300 polóweczką? :aniolek:
Re: 2f G40(G60) - kerst
: 17 lip 2015, 17:35
autor: Anonymous
pamiętaj że trzeba do tego dodać opory toczenia i opór wiatru, czego symulacje nie obejmują
Re: 2f G40(G60) - kerst
: 17 lip 2015, 19:54
autor: kerst
to juz jest po przeliczeniu oporu toczenia

brak wiatru :p wiadomo nie mam czasu zbytnio na samochow od jakiegos czasu :/ ale ciagle powolo powoli dzialam

300 musi peknac jak bedzie zrobiony samochod narece film kiedys i dodam :p
Re: 2f G40(G60) - kerst
: 17 lip 2015, 20:52
autor: yamato
Matko Bosko Kochano, toż to chory projekt jest :O ile koni planujesz w nim upchać docelowo?
Re: 2f G40(G60) - kerst
: 18 lip 2015, 8:51
autor: kerst
na poczatek po 1 strojeniu ma byc 400

pozniej bedziemy dzialac ile turbo pozwoli
Re: 2f G40(G60) - kerst
: 18 lip 2015, 9:39
autor: tomcho666
U Paaanie! Czekam z niecierpliwością na efekty, będzie kosa! :butcher:
Powodzenia! :piwo:
Re: 2f G40(G60) - kerst
: 18 lip 2015, 9:52
autor: Anonymous
właśnie w tym rzecz że opory aerodynamiczne grają największą rolę w tym wszystkim
trzymam kciuki

Re: 2f G40(G60) - kerst
: 16 lut 2016, 17:32
autor: Dziubasek
Pochwal się co tam z projektem

wszyscy pewnie ciekawi

Re: 2f G40(G60) - kerst
: 19 mar 2016, 10:43
autor: kerst
Czas ma mały aktual
blok silnika AGU
wal silnika AGU
korba kuta
tłoki AEB kute MAHLE 81P26 W2++ przerobione u GTO
głowica AGU po pelnej kapie nowe prowadnice zawory gniazda szlifowane hydro uszczelniacze itp
wałki ADR ssacy J i wydechowy J
fazator wałków z VVT z AUQ BAM z końcówka K
pokrywa zaworóg AGN
kolektor ssacy AJH + przepustnica 3cale z S4 b5 2.7bit
metalowa miska olejowa
panewki ACL RACE
cewki TFSI z koncowka E
swiece TFSI
nowe kolo pasowe
praktycznie wszystkie sruby nowe
nowe krocce wody
przekladka termiczna kolektora ssacego Pro-Tune
usunieta magistrala woda olej zastapiona podstawka z termostatem MOCAL
caly silnik poskladany na PERMATEX ULTRA SLICK oraz uszczelka glowicy na kleju Loctite 3020
wszystkie nowe uszczelki pierscienie oringi itp
obecnie czekam dzis ma przyjechac przerobione turbo z zestem montazowym od Pro-Tune zostaje zalozyc turbo przerobic przeowdy smarowania i chlodzenie dorobienie splywu oleju do miski i czekam az GTO odesle przerobiony ssacy
w miedzy czasie zakupilem licznik z audi TT angolna czekam na tarczki w KMH i oddalem go do sprawdzenia:
https://www.youtube.com/watch?v=A-KQQcA ... e=youtu.be

jestem w trakcie robienia ramki na zygary aby zakryc dziury na bokach licznika

Re: 2f G40(G60) - kerst
: 19 mar 2016, 12:47
autor: Kuba
:shock: to jest aktual !
Re: 2f G40(G60) - kerst
: 22 mar 2016, 18:12
autor: Kamaz
To jest projekt
