Strona 23 z 59

Re: Skfarek -przeklęta 6nka- ok. 860 kg str 15

: 14 cze 2010, 14:01
autor: Ciapek01
[quote=""Kubrick""]Mi sie nie psuje Ostatnia moja awaria, to byla rozwalona opona w zimie na spocie ;][/quote]
hehe duzo by opowiadac :D, ale to nie jest ten temat.... jeden przyklad tylne kola nie jada prostopadle do jezdni, maja negatyw i robia piekne osemki :D

Re: Skfarek -przeklęta 6nka- ok. 860 kg str 15

: 14 cze 2010, 15:50
autor: woox
[quote=""Skfarek""]eeeee, 55 kucy to pod maską było rok temu :lol: Jak poczytasz wątek albo spójrz na opis Polo w profilu to zobaczysz że jest dłubnięte 1.6 i to właśnie z nim kombinuje :blind:
[/quote]
zasugerowałem się pierwszym postem, gdzie wszystko jest ładnie wymienione ale tylko samym początkiem :blush2:
[quote=""Skfarek""]Ostatni raz jak jeszcze na dotarciu AEA zaliczyłem streetkilla to poległ nowy Lancer Sportback 1.8 140 km[/quote]
ło to ile ten lancer waży że polo go bierze ? :shock:

Re: Skfarek -przeklęta 6nka- ok. 860 kg str 15

: 14 cze 2010, 15:53
autor: Kubrick
[quote=""Ciapek01""]jeden przyklad tylne kola nie jada prostopadle do jezdni, maja negatyw i robia piekne osemki :D[/quote]
Mialem na mysli awarie, ktore unieruchamiaja auto :P Blka pojdzie do wymiany w tym roku na 100%, wiec juz pieprze te osemkujace kola.

[quote=""Skfarek""]no coś musi być w tym, że ładuje kasę w powypadkowe (postłuczkowe?), rdzewiejące auto nie dające żadnego komfortu :lol: A może po prostu jestem szalony :jester: :crazy: :lol: [/quote]
Pokaz mi wsrod nas kogos, kto nie jest na tyle szalony :D

Re: Skfarek -przeklęta 6nka- ok. 860 kg str 15

: 14 cze 2010, 15:56
autor: Skfarek
[quote=""woox""]zasugerowałem się pierwszym postem, gdzie wszystko jest ładnie wymienione ale tylko samym początkiem [/quote]

następna nauczka dla mnie by zaktualizować pierwszy tytułowy post :grin:

[quote=""woox""]ło to ile ten lancer waży że polo go bierze ? [/quote]

nie wiem, ale ciężki kloc z niego raczej jak niestety zresztą większość nowych aut obecnie ;)

Re: Skfarek -przeklęta 6nka- ok. 860 kg str 15

: 17 cze 2010, 9:32
autor: Skfarek
Trochę zaległych fotek

Flanszyzna (od strony gaźniorów):
Obrazek
Obrazek

Złączki do pompy:
Obrazek

Rozpóreczka:
Obrazek
Obrazek

Re: Skfarek -przeklęta 6nka- ok. 860 kg str 15

: 17 cze 2010, 9:39
autor: Jote$
eeee Skfarek widze teile :oki: mam nadzieje, że skoro zaległe to chociaż wrzucone juz na auto :thumbsup:

Re: Skfarek -przeklęta 6nka- ok. 860 kg str 15

: 17 cze 2010, 9:52
autor: Skfarek
Jote$ :blush2: niektóre są w trakcie wrzucania :blush2:

Re: Skfarek -przeklęta 6nka- ok. 860 kg str 15

: 14 sie 2010, 9:50
autor: Michał88
Puk Puk
Dzieje się coś w projekcie, czy gaźniki już zamontowane :?:

Re: Skfarek -przeklęta 6nka- ok. 860 kg str 15

: 16 sie 2010, 11:58
autor: Skfarek
Michał88

Nastąpiły małe perypetie z miejscem postoju auta, tzn. kumplowi u którego stoi polowagen gość wymówił wynajem warsztatu i
temat z braku lokalu się przeciągnął.

Po wyprostowaniu tematu lokalowego temat utknął w kilku punktach (mały edit):

1. Dobór odpowiedniego konta montażu gaźniorów - wg. zasłyszanych informacji mają być jak najbardziej poziomo.
2. Dobór filtrów powietrza - rozwiązanie tańsze: 4 stożki od skutera tylko ciężko dobrać średnicę montażu (potrzebuję min. 41 mm), rozwiązanie droższe 2 dedykowane pod gaźniki K&N (czekam na dobór i wycenę).
Chyba stanie na skuterowych, z tym że problem następny to ilość miejsca za silnikiem na nie, raczej nie zdecyduję się na chlastanie ściany grodziowej zwłaszcza, że w tym miejscu wybity jest numer VIN ;-) W ostateczności stożki pójdą do góry co będzie się wiązało z pochlastaniem maski (jak się nie zmieszczą) i zrobieniem jakiegoś możliwie najdelikatniejszego wlotu, ewentualnie wyprofilowaniu maski (taki mały garbik/przetłoczenie by się zrobiło). Wiem że mało to g-stylowe :blush2:
3. Znalezienie właściwego i pasującego aparatu zapłonowego. Teoretycznie znaleziony i czekam na przesyłkę ale zobaczymy co wyjdzie w praniu, i czy będzie banglał.

Re: Skfarek -przeklęta 6nka- ok. 860 kg str 15

: 31 sie 2010, 12:37
autor: Skfarek
ad.3 aparat zapłonowy przyszedł, zawiozłem do kumpla.

Obrazek

ad.2 Stożki nabyte, czekam na przesyłkę.

Re: Skfarek -przeklęta 6nka- ok. 860 kg str 15

: 10 wrz 2010, 13:19
autor: Skfarek
No i :censored: aparat nie pasuje, po konsultacjach zamówiłem następny bo jedyny, który znalazłem na szrotach w okolicy miał wyrypaną metodą na brutala wtyczkę.
W międzyczasie przylazły do mnie za pośrednictwem Poczty Polskiej filterki:

Obrazek

Wiem wiem, mają "tjuninkowe" carbonowe wykończenie, ale niestety wersji aluminiowych koleś miał tylko 3 szt. :blush2:

Re: Skfarek -przeklęta 6nka- ok. 860 kg str 15

: 10 wrz 2010, 13:26
autor: limpek
to zaszprejuj je chociaż na czarny mat :thumbsup:

Re: Skfarek -przeklęta 6nka- ok. 860 kg str 15

: 10 wrz 2010, 13:40
autor: Skfarek
Się coś z nimi wykombinuje, narazie baaaaaaaardzo chciałbym by auto już poskładać i odpalić :grin:

Re: Skfarek -przeklęta 6nka- ok. 860 kg str 15

: 10 wrz 2010, 13:41
autor: suff
jakiej firmy filtry?

Re: Skfarek -przeklęta 6nka- ok. 860 kg str 15

: 10 wrz 2010, 14:13
autor: Skfarek
suff obawiam się, że no name :blush2: Ciężko było cokolwiek dobrać o dolnej średnicy otworu 41 mm. Dedykowany do tych gaźników ITG kosztuje 340 zł za sztukę, a K&N coś koło 200, oczywiście obie te wartości trzeba pomnożyć razy dwa. Więc narazie będą takie chyba że się całkiem nie sprawdzą i silnik nie będzie miał jak oddychać to będę kombinował inne rozwiązanie :blush2: