Strona 23 z 60

Re: Max szerokość opon

: 16 maja 2010, 17:03
autor: Lechu_1987
wszystko też zależne jest od felgi ( ile cali ) a dokładnie ET !! miałem u siebie w polo 185/55R14 6" ET 39 i powiem ze z tyłu obcierało lekko o sprezyne a z przodu na max skrecie tarło o karoserie. ale wchodziły bez żadnego problemu . dołańczam fotke
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Re: Max szerokość opon

: 16 maja 2010, 17:08
autor: barmaz91
Właśnie głębokości nie znam bo planuje zakup alusków r14 do polo i nie wiem jakich szukać.

Re: Max szerokość opon

: 16 maja 2010, 17:12
autor: Lechu_1987
to jak cos znajdziesz ciekawego to wrzuć na forum temat a chłopacy sie wypowiedzą :D

Re: Max szerokość opon

: 16 maja 2010, 17:25
autor: barmaz91

Re: Max szerokość opon

: 16 maja 2010, 17:44
autor: Lechu_1987
1. ładnie wygladaja ale tanie chińskie g......
2. o niebo ładniejsze !! powinny wejsc (chyba) niech ktos sie wypowie.

ale zdecydowanie brał bym borbety bo sa markowe a nie zalatuja jakaś chińszczyzną !!

Re: Max szerokość opon

: 16 maja 2010, 17:48
autor: barmaz91
Szukam cały czas coś oldschool np. Pirelli ale nic zadowalającego nie mogę znajść

Re: Max szerokość opon

: 16 maja 2010, 17:52
autor: Kamillos
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=330695 te pirellki wrzucil wczoraj ktos w ciekawostkach z allegro etc. :) moze akurat Ci sie spodobaja.

Re: Max szerokość opon

: 16 maja 2010, 19:24
autor: barmaz91
no te pirelli fajne.
Znalazlem fajne felgi ale stanowczo za drogie
http://moto.allegro.pl/item1040776881_a ... skoda.html :( :(

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 09 cze 2010, 7:38
autor: vojtas87
Witam
Jestem nowy w waszym gronie i od razu mam pytanie. Mam Polo 86c2f 1991 coupe i założone oponki na tył 165/70 r13 na feldze stalowej standardowej od poolóweczki. I jest mały mankament otóż koła z tyłu nie wchodzą w nadkole gdy auto siada opony obcierają o plastikowe nakładki na nadkola a może i o stalowy rant nadkola. Widziałem dużo polówek nawet z oponami 195 a ja nie moge dobrze spasować 165 :banghead: . Poradzi ktoś? Autko na obniżeniu 40/40. Może tam jest zamontowany dystans o którym nie wiem? Muszę sprawdzić

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 09 cze 2010, 16:25
autor: Jak87
Po pierwsze weź pod uwagę, że te 195 przy profilu 45:
Różnica średnic podanych kół wynosi
55 mm
Różnica wskazań prędkościomierza: minus 10.9 %
(Nowe koła mają większą średnice i obracaja się wolniej)
co oznacza, że masz wyższe koło dlatego ociera, być może felga ma również małe ET i bardzo wystaje
ale to zdanie to raczej wyklucza: [quote=""vojtas87""]na feldze stalowej standardowej od poolóweczki[/quote]
z drugiej strony ja na feldze 5cali z ET 38 miałem z tyłu 175/65 i się lekko chowala, ale nie obcierała na -40springach,
może masz dobite amorki + springi -50/-60 (w zestawach tył -40 springi często dają rzeczywiste obniżenie dość bardzo
odstające od -40 :) był o tym temat już, u mnie na -40 MTS opadł jakieś 1,5cm niżej niż na Weitec -40 :))
wizualnie tył nie siedzi dużo niżej od przodu?

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 09 cze 2010, 19:13
autor: vojtas87
Dzięki za odp. tył i przód to zestaw mts-a. 40/40 przy czym tył siedzi bardziej niż przód:( i nie za fajnie to wygląda. Zakupiłem właśnie felgi 6cali r13 i oponke na to 165/55 pirelki p700. Jak założyłem je dla próby to z przodu między kołem a nadkolem wsadzę całą rękę a tył... koła są równo z obrysem auta:) Autko chyba wyląduje na standardowym zwieszeniu z tyłu a z przodu zostawię to niby 40. Jak będę miał fotki to wrzucę coś. Pozdro dla wszystkich

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 09 cze 2010, 22:26
autor: Jak87
Znam ten ból ;) ja mam obecnie przód -60 a tył jakieś -30 (talerzyk w górę podniesiony)
Trochę się bawiłem 3 zestawami zawieszeń i wyszło mi tylko jedno: kupisz identyczne i na każdym będzie inaczej stał :D
np moje stare MTS -60/-60 założyłem po tym MTS -60/-40 i przód opadł tył został mniej więcej tak samo, a przecież powinno być zupełnie inaczej :)
Fotki :)
1. Przód i tył -60:
Obrazek

2. Przód -60 tył seria (jeździłem tak chwile, strasznie dupa lata, auto słabo trzyma się drogi,
przez słabo rozumiem odczuwalne uciekanie tyłu na zakrętach, trzeba było zwalniać na zakrętach,
więc jak ktoś jeździ spokojnie to chyba by mu nie przeszkadzało :) auto w rezultacie było posadzone
mniej więcej tak: -70/+10, bo dużo niższy przód przekosił auto jeszcze bardziej do przodu,
Obrazek

3. Przód -60 tył ~-30 (sprężyna -40 Wietec+tulejka na amora +15, na samej sprężynie jak wsiadałem (pod ciężarem)
nadkole nachodziło już na oponę, pewnie bym ocierał na dziurach, przejechałem tak może z 5km dla próby i założyłem tuleje więc dokładnie nie wiem)
Obrazek
Mało widać, jedyne co mozna zauważyć, to to, że przód podniósł się względem sytuacji nr 2. Postaram się aktualizować ten post
i dodać fotkę od boku, dla porównania z tymi powyżej,

Podejrzewam, że Twoje -40 to jeszcze niżej niż u mnie -60 na pierwszej focie ;)

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 10 cze 2010, 13:02
autor: vojtas87
Zgadzam się z tobą na 100% każde zawieszenie jest inne i inaczej siedzi w autku. A najlepszym rozwiązaniem to jest... ;) gwint. Jak był wiedział, że będą takie cyry to od razu bym walił w zawieche gwintowaną a nie teraz kombinować jak koń pod górę. Tutaj mam troszkę zdjęcie wzdłużne ale widać różnice między tyłem a przodem
Obrazek

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 10 cze 2010, 23:56
autor: Jak87
Ale gwint swoje kosztuje ;) MTS ma chyba regulowane położenie talerzyka z tyłu,
więc możesz pokombinować i do góry podnieść, przód wygląda jak prawie seria u Ciebie :D

Re: Wszystko o: felgi i opony

: 13 cze 2010, 20:10
autor: vojtas87
Już wszystko zrobione:) jednak z tyłu był założony dystans chyba ze 2cm. Ale tak jak mówiłem tak zrobiłem. Tył poszedł na standardowe zawieszenie a przód został taki niby -40 MTS-a. Mi pasuje i nawet to jako tako wygląda. Zrobię fotki to wyślę