Strona 22 z 27
Re: Wszystko o: Hamulce
: 05 lip 2011, 20:08
autor: shao
Moglo w sumie, pytanie czy miales taka sytuacje zeby je spalic? Chyba, ze byles na Nurburgring zeby wykrecic rekord i mi nic nie powiedziales (bo bym pojechal z Toba i Ci pokazal jak sie to robi

).
Ale tak jak Ci pisalem wczesniej i Bartek tez - reklamuj to, albo przyjma albo nie. I tak jestes klocki w plecy, tylko jest szansa ze dostaniesz nowe za darmo jezeli uznaja gwarke.
Re: Wszystko o: Hamulce
: 05 lip 2011, 21:30
autor: byczynho
[quote="kolo"]byczynho
proszę o pomoc nie o głupia uwagę za która nalezy się kartka...[/quote]
Lol? to nie jest głupia uwaga, tylko sama prawda -.- za stary jestem, żeby się przedrzeźniać o jakąś głupotę. Teraz wszystko pochodzi od chińczyków i nie ważne czy kosztuje 100 czy 200 i tak nie podziała nawet połowy tego czasu jaki działały stare oryginalne części.
Nie ma się co pienić. Jeśli Cię uraziłem to przepraszam.
Re: Wszystko o: Hamulce
: 05 lip 2011, 21:44
autor: kolo
byczynho
:piwo: sory ale trochę jestem wqr... na te klocki pieprzone, koniec OT

Re: Wszystko o: Hamulce
: 17 lip 2011, 15:12
autor: Anonymous
mnie tez czeka wymiana hebli znalazlem komplet na allegro
http://allegro.pl/show_item.php?item=16 ... s%C5%82any.
znacie firme steinhof ?? bo mikoda to wiadomo
i teraz pytanie czy one beda pasowac do 1.4 AEX po wymiarach ? posiadam abs
Re: Wszystko o: Hamulce
: 17 lip 2011, 15:19
autor: JuStIcE
marcc_Jr
Jeżeli chcesz, żeby hamowały jak ori, to polecam TRW/Bosch. A jeżeli to ma hamować lepiej, to ATE.
Re: Wszystko o: Hamulce
: 17 lip 2011, 15:22
autor: Anonymous
JuStIcE
znaczy ze te z aukcji to nedza
Re: Wszystko o: Hamulce
: 18 lip 2011, 10:00
autor: kolo
bierzcie ATE nie ma co kombinować z BOSH'em na którym ostatnio się poślizgnąłem. Co do mojej sprawy zapewne klocki będą nowe a tarcza do przetoczenia... KUR.... po nie całym roku od wymiany...
Re: Wszystko o: Hamulce
: 18 lip 2011, 10:51
autor: JuStIcE
marcc_Jr
Ja bym ich nie założył

Obecnie tylko podzespoły ATE. Konkret firma, produkty też z górnej półki

Re: Wszystko o: Hamulce
: 21 lip 2011, 13:51
autor: Anonymous
JuStIcE
chyba sie zdecyduje na ate a tak btw jakie wymiary maja tarcze na przod do 1.4 aex ?
Re: Wszystko o: Hamulce
: 21 lip 2011, 16:11
autor: JuStIcE
239x18. Ale musisz sprawdzić, bo z tego co wiem były tez niewentylowane tarcze w AEXach. Ja mam wentyle

Re: Wszystko o: Hamulce
: 22 lip 2011, 20:48
autor: Anonymous
ate mnie troche przerosly cenowo maly budzet zostal na hample :/ co powiecie o tarczach febi i klockach breck ? mial ktos z was z tym do czynienia
Re: Wszystko o: Hamulce
: 22 lip 2011, 21:02
autor: JuStIcE
Weź TRW

Taka moja rada

Re: Wszystko o: Hamulce
: 23 lip 2011, 23:59
autor: Speede_ZGL
Witam
Przeczytałem temat, w celu wyszukania różnic w hamulcach 1.0 a 3f, lecz z tego co przeczytałem różnic brak. Chciałbym się upewnić czy aby napewno nie było czegoś innego?
Przykładowo: chciałbym polepszyć hamulce u siebie, gdzie był przeprowadzony swap z 1.0 mono na 3f. Czy pompa hamulcowa albo serwo było być może większe w 3f? Czy dopiero wersja G40 miała wszystko inne niż pozostałe wersje polo? Z tego co czytałem to tak.
Teraz konkrety, planuje przeprowadzić porządny remont hamulców jeszcze w tym roku. Na przód będą raczej TArcze i klocki ATE. Czytając opinie użytkowników, zdecyduję się na ten zestaw. Do tego przewody chciałbym zmienić na miedziane, płyn też ATE.
Teraz pytanie, czy tarcze wentylowane i klocki o grubości 17,3 wejdą ? Wiem, wiem że wentylowane szybciej ścierają klocki.
Teraz co do tyłu. Do 2f podejdzie belka z tarczami od innego vaga?
Re: Wszystko o: Hamulce
: 24 lip 2011, 0:05
autor: JuStIcE
[quote="Speede_ZGL"]wentylowane szybciej ścierają klocki[/quote]
Bujda

Nacinane i owszem, ale wentylowane nie

Co do reszty niestety nie pomoge, bo nie jestem w temacie 2f.
Re: Wszystko o: Hamulce
: 24 lip 2011, 0:07
autor: shao
Co ma wentylacja do scinania? Tak jak napisal Bartek - nacinane szybciej zbieraja klocki...