Strona 3 z 12
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 20 sty 2010, 22:32
autor: tomasz0912
hejka
Ile kolego kosztowało Cie zrobienie kolektora ssacego?? Polo calkiem zacnie sie prezentuje

. Silnik ma z górnej półki

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 20 sty 2010, 23:15
autor: PR23M3K
tomasz0912 czy to pokrywa zaworow, czy kolektor i inne elementy silnika poleruje sam, wiec koszt to tylko materialy
nowa kierownica 28 cm Raid Hp
a tutaj prace nad kompresorem, wylot i mocowanie przerobione z G40, zostalo wykonczyc przy nich polerke i zaczac pracowac nad polerka kompresora, jeszcze troche tarcia papierem mnie czeka :-P, po wypolerowaniu wysylam na regeneracje i montaz

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 21 sty 2010, 20:53
autor: alienek
fajny projekt

powodzenia w modach

chociaz wydaje mi sie ze przy tej budzie jest to przerost formy nad treścią .. szkoda by bylo jak by Ci tracil trakcje na 3 biegu .. ale i tak gratuluje i podziwiam :piwo: ale kiera ble :p
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 22 sty 2010, 18:04
autor: PaVWel_G40
jak beda dobre oponki to troche trakcji bedzie mial;p przydalyby sie regulowane lozyska mcphersona do zmniejszenia negatywow i R888 na przod;p
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 23 sty 2010, 13:30
autor: PR23M3K
Jak bedzie problem z trakcja (na suchym, bo na mokrym to na G40 mialem problem, dopiero na 4 biegu jechal

) to bede myslal, narazie chce wkoncu wyjechac
R888 sa w 13" ?
info z placu boju: kompresor prawie skonczony, teraz regeneracja, wykonczenie polerki

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 23 sty 2010, 19:27
autor: LyszyK
no super ... pozzazdrościć
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 24 sty 2010, 20:19
autor: Saymon
...wow! Prawie jak muscle car

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 25 sty 2010, 9:30
autor: alienek
PR23M3K
zarzuc zdjecie jak indiglo wyglada

i mam prosbe :blush2: , mozesz pstryknać fotke alternatora (jesli masz ori ) i ewentualnie podac jego parametry ?? jest on moze na 2 paskach ??
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 25 sty 2010, 13:17
autor: tomasz0912
A ile bierzesz
PR23M3K za polerowanie od klubowiczow POLO

?? Dzieki z gory za info..
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 25 sty 2010, 19:22
autor: PR23M3K
tomasz0912 nie poleruje zarobkowo, tylko dla wlasnych potrzeb

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 25 sty 2010, 19:31
autor: tomasz0912
Szkola ale dzieki;) to rób wszystkie elementy które mozna wypolerować w Twoim polo bo dobrze Ci to idzie;)
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 26 sty 2010, 13:07
autor: mario
polo miazga :oki: podziw za wkład pracy jaki już wykonałeś i do zobaczenia na jakimś spocie

Re: Polo G40 - PR23M3K
: 26 sty 2010, 18:52
autor: radzio
PR23M3KElegancko polerka wyszła. Jak będzie kompresor napędzany zostajesz przy rozwiązaniu z g40 na dwa paski czy będzie przeróbka na pasek wielorowkowy jak w g60
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 26 sty 2010, 19:15
autor: PR23M3K
narazie zostaja paski jak w G40, nie pcham sie w koszty z 5/6pk bo docelowo beda kola zebate (zestaw 185 euro)
teraz rozmyslam o jakims sportowym walku
radzio masz moze kolko z G40, jakies mniejsze na te 2 paski ?
Re: Polo G40 - PR23M3K
: 26 sty 2010, 19:19
autor: vwkas18
PR23M3K ja mam 2 kółka z G orginalne
poler wyszedł

sehr gut