Strona 3 z 6

Re: Polo 86c2f w wersji open air

: 01 sty 2010, 20:11
autor: pay245
tylko ferie za miesiąc u mnie dopiero :/ więc jak naraź ie przygotowania

Re: Polo 86c2f w wersji open air

: 01 sty 2010, 21:04
autor: adr0444
licze na spora fotorelacje z prac :)

Re: Polo 86c2f w wersji open air

: 01 sty 2010, 22:21
autor: pay245
o relacje się nie bój na niemieckiej stronie znalazłem cały swap opisany na vr6 ale to już przesada, przeguby pourywa tak mi się wydaje

Re: Polo 86c2f w wersji open air

: 05 sty 2010, 22:08
autor: ore83
no no powodzonka we swapowaniu
licze na ten projekcik ze się uda i autko będzie już do końca rodzynkiem

Re: Polo 86c2f w wersji open air

: 07 sty 2010, 18:15
autor: pay245
ech i pojawił się pierwszy problem prowadnice silnika pod ciężarem tego silnika ponoć się wyginają :/

Re: Polo 86c2f w wersji open air

: 07 sty 2010, 18:51
autor: vwkas18
pay245 nie wiem jak ale chyba będzie ciężko wsadzić 1,8 jaki kolwiek i jeździć na codzień praca-dom-miasto-spoty itp
karoseria nie przygotowana :)

Re: Polo 86c2f w wersji open air

: 08 sty 2010, 4:39
autor: adr0444
niestety ale trzeba obspawac podluznice i np wzmocnic je jakimis płaskownikami czy cuś

Re: Polo 86c2f w wersji open air

: 08 sty 2010, 19:30
autor: pay245
http://moto.allegro.pl/item869074320_vw ... i_iii.html zmieści się jak tu wszedł to do mnie też da rade :)

Re: Polo 86c2f w wersji open air

: 08 sty 2010, 20:40
autor: vwkas18
pay245 skomentuje jednym słowem debili nie brakuje :)
86c ma mniejszą komorę, trzeba ciąć podłużnice z obu stron
silnik wchodzi na styk
kumpel Pol ma 1,8T w 86c wsadzone, do jazdy na codzień nie daje się nie tylko ze względu na moc
ale ze względu że silnik jest za ciężki
auto jest nadsterowne, nawet gwint się ledwo co sprawdza
chcesz to rób ale odrazu utopisz kasę :D i nic z tego nie będzie
jak chcesz się naprawdę bawić to wsadź G60, 1,6 16v, albo 1,8t to wtedy ma to sens dla 112 km niema
nie wiem czy wiesz ale koleś w Pl z pomorza ma wsadzone 1,8 albo 2,0 już nie pamiętam ale tam były cięte podłużnice, cały przód z komorą pochodzi od golfa 2
to ma sens jeszcze
a skoro to taki ideał z allegro to czemu go nie kupisz ????

Re: Polo 86c2f w wersji open air

: 10 sty 2010, 21:31
autor: pay245
nie kupie bo nie jestem kolejnym który nie umie nic zrobić wole sam zrobić auto ma służyć do codziennej jazdy, więc chyba golfik :/ pojdzie na sprzedaż i coś innego trza będzie w ostateczności stroke na 1.4 + pełny wtrysk

Re: Polo 86c2f w wersji open air

: 11 sty 2010, 14:22
autor: pay245
Witam :/ i po zawodach :/ rozwaliłem dzisiaj quada i muszę pokryć koszty naprawy

Re: Polo 86c2f w wersji open air

: 29 mar 2010, 19:25
autor: pay245
odświeżamy zdjęcia z prac :) nowy silniczek też już siedzi jutro fot więcej Obrazek

Re: Polo 86c2f w wersji open air

: 29 mar 2010, 19:51
autor: Brzeziak_
Sorry... ale alumki mi się nie widzą, za duże są.

Re: Polo 86c2f w wersji open air

: 29 mar 2010, 20:04
autor: pay245
w Ameryce jest taka moda :) teraz stare auta wysoko zawieszone z ogromnymi felgami i do tego dążę :)

Re: Polo 86c2f w wersji open air

: 29 mar 2010, 20:07
autor: pay245
zresztą każdy ma swój styl :D jak to mówią ja robię coś innego :)