Strona 3 z 3

Re: AEX, AKK, AKV, APQ róznice?

: 21 mar 2011, 20:47
autor: rat4
nie tylko, wystarczy wejść w katalog eTech wpisać kod AEE i pokażą się wszystkie autka z tym sercem...
tak się składa że nie mam dostępu do eTecha także trzeba kogoś poprosić to wklepie AEE i zobaczymy co wyjdzie z tego
a nóż widelec okaże się że nie tylko w golfach a w skodach montowano takowy

Re: AEX, AKK, AKV, APQ róznice?

: 13 kwie 2011, 19:26
autor: qwertypol
Czy ktoś może rozpozna na tych zdjęciach czy to silnik AEX (taki mam wg papierów)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

kolektor mam taki:
http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-vw ... 18169.html

Re: AEX, AKK, AKV, APQ róznice?

: 13 kwie 2011, 19:31
autor: Anonymous
po rozmowach z kolegą z forum uznaliśmy że jednostki APQ są najbardziej oszczędne ze wszystkich 1.4 60km- czym to jest spowodowane nie wiem :crazy:

Re: AEX, AKK, AKV, APQ róznice?

: 26 lut 2013, 18:40
autor: Harry
Panowie szykuje mi się temat szklanek i teraz tak: wg katalogu Inter-Cars szklanki do mojego AKV mają wymiary grubość: 26mm, średnica 35mm i są to chyba najpopularniejsze szklanki do VAGów. Jednak na niektórych aukcjach widzę, że do 1.4 sprzedają szklanki 31mm średnica zewnętrzna. Jakie szklanki idą do AKV?

Re: AEX, AKK, AKV, APQ róznice?

: 09 mar 2013, 20:46
autor: bzyku777
przecież każdy silnik ma numer seryjny nabity na bloku pod obudową termostatu poprzedzony literami które oznaczją typ silnika np AEX1234567,AEE123456 ITD....

Re: AEX, AKK, AKV, APQ róznice?

: 27 mar 2013, 21:24
autor: suhhar
moj ojciec ma cordobe 1.4 apq kurde masakra jak to sie zbiera myslalem ze jak to kupil to trup najechane 187 tys a zapierdziela strasznie i w trasie pali 6 litro niecałe. Ostatnio miał mała awarie koło z klinem scieło i nie bylo cisnienia oleju dobrze ze na postoju to bylo. Naprawa 1100 zł ale uwierzyc nie chcialem ze ten model ma koło z klinem jak w Tdikach.

Re: AEX, AKK, AKV, APQ róznice?

: 28 mar 2013, 22:21
autor: pyc
[quote=""suhhar""]moj ojciec ma cordobe 1.4 apq kurde masakra jak to sie zbiera myslalem ze jak to kupil to trup najechane 187 tys a zapierdziela strasznie i w trasie pali 6 litro niecałe. Ostatnio miał mała awarie koło z klinem scieło i nie bylo cisnienia oleju dobrze ze na postoju to bylo. Naprawa 1100 zł ale uwierzyc nie chcialem ze ten model ma koło z klinem jak w Tdikach.[/quote]

Mam APQ u siebie, pompa oleju jest pędzona kołami zębatymi (inaczej niż np. w AEX gdzie pompa pędzona jest łańcuszkiem) ale pompa jest schowana w obudowie, nawet po zdjęciu miski olejowej nie ma do niej dostępu bezpośrednio. Zębatki są na klinie?? :shock: Czy zapierdzela hmm powiedziałbym szału nie ma ale ja mam classica a on jest ciężki 950kg i trochę brakuje w trasie.

Re: [6n] AEX, AKK, AKV, APQ róznice?

: 14 maja 2013, 22:11
autor: suhhar
tak zebatka ma klina ktory wchodzi w obudowe pompy oleju i ja napedza tym samym tworzy cisnienie w ukladzie, kto to wymyslil to nie wiem ale jakis baran.