[6n] AEX, AKK, AKV, APQ róznice?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

nie tylko, wystarczy wejść w katalog eTech wpisać kod AEE i pokażą się wszystkie autka z tym sercem...
tak się składa że nie mam dostępu do eTecha także trzeba kogoś poprosić to wklepie AEE i zobaczymy co wyjdzie z tego
a nóż widelec okaże się że nie tylko w golfach a w skodach montowano takowy
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
qwertypol
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1240
Rejestracja: 31 sie 2010, 22:30
Lokalizacja: wlkp

Post autor: qwertypol »

Czy ktoś może rozpozna na tych zdjęciach czy to silnik AEX (taki mam wg papierów)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

kolektor mam taki:
http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-vw ... 18169.html
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

po rozmowach z kolegą z forum uznaliśmy że jednostki APQ są najbardziej oszczędne ze wszystkich 1.4 60km- czym to jest spowodowane nie wiem :crazy:
H
Harry
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 16 maja 2011, 10:08
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Harry »

Panowie szykuje mi się temat szklanek i teraz tak: wg katalogu Inter-Cars szklanki do mojego AKV mają wymiary grubość: 26mm, średnica 35mm i są to chyba najpopularniejsze szklanki do VAGów. Jednak na niektórych aukcjach widzę, że do 1.4 sprzedają szklanki 31mm średnica zewnętrzna. Jakie szklanki idą do AKV?
Awatar użytkownika
bzyku777
Początkujący
Początkujący
Posty: 186
Rejestracja: 07 maja 2009, 23:44
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: bzyku777 »

przecież każdy silnik ma numer seryjny nabity na bloku pod obudową termostatu poprzedzony literami które oznaczją typ silnika np AEX1234567,AEE123456 ITD....
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

moj ojciec ma cordobe 1.4 apq kurde masakra jak to sie zbiera myslalem ze jak to kupil to trup najechane 187 tys a zapierdziela strasznie i w trasie pali 6 litro niecałe. Ostatnio miał mała awarie koło z klinem scieło i nie bylo cisnienia oleju dobrze ze na postoju to bylo. Naprawa 1100 zł ale uwierzyc nie chcialem ze ten model ma koło z klinem jak w Tdikach.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
p
pyc
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 19 lip 2010, 22:00
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pyc »

[quote=""suhhar""]moj ojciec ma cordobe 1.4 apq kurde masakra jak to sie zbiera myslalem ze jak to kupil to trup najechane 187 tys a zapierdziela strasznie i w trasie pali 6 litro niecałe. Ostatnio miał mała awarie koło z klinem scieło i nie bylo cisnienia oleju dobrze ze na postoju to bylo. Naprawa 1100 zł ale uwierzyc nie chcialem ze ten model ma koło z klinem jak w Tdikach.[/quote]

Mam APQ u siebie, pompa oleju jest pędzona kołami zębatymi (inaczej niż np. w AEX gdzie pompa pędzona jest łańcuszkiem) ale pompa jest schowana w obudowie, nawet po zdjęciu miski olejowej nie ma do niej dostępu bezpośrednio. Zębatki są na klinie?? :shock: Czy zapierdzela hmm powiedziałbym szału nie ma ale ja mam classica a on jest ciężki 950kg i trochę brakuje w trasie.
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

tak zebatka ma klina ktory wchodzi w obudowe pompy oleju i ja napedza tym samym tworzy cisnienie w ukladzie, kto to wymyslil to nie wiem ale jakis baran.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”