Strona 3 z 19

Re: 1. zero MPI by Filipovic

: 17 maja 2013, 16:41
autor: dan_199
Ori kolor najlepszy :piwo:
I jak zamówiłeś kratki to bierz też halogeny żeby nie było pitolenia sie :crazy: :jester:

Re: 1. zero MPI by Filipovic

: 17 maja 2013, 16:48
autor: Filipovic
Halo kupuje bankowo, tylko teraz chodzi o to by Paweł je miał na stanie, bym nie musiał się bawić z alle i listonosza nerwować, bo co chwila do mnie wpada. ;p

ps. Ma ktoś zdjęcia rączek wewnętrznych po lakierze strukturalnym? Bo słyszałem, że jak kogoś wpienia zdarta guma ochronna to warto tym polecieć. :D

Re: 1. zero MPI by Filipovic

: 17 maja 2013, 17:11
autor: Marcinek
Ktoś na forum przeszprajował klamki i wyszlo git . nie wiem czy to nie krzychu20

Re: 1. zero MPI by Filipovic

: 17 maja 2013, 17:22
autor: dan_199
ja zdarłem tą gumę z klamki i psiknąłem na czarno i jest wszystko ok.

Re: 1. zero MPI by Filipovic

: 17 maja 2013, 17:48
autor: MiSiEk-GDA
[quote="Filipovic"]ps. Ma ktoś zdjęcia rączek wewnętrznych po lakierze strukturalnym? Bo słyszałem, że jak kogoś wpienia zdarta guma ochronna to warto tym polecieć. :D[/quote]
Ludzie generalnie te elementy wszystkie robią strukturą boll-a do plastików. Wiem że paffcio tak robił z klamkami, pogadaj też z jhosefem on robił tym cała osłonę na silnik u siebie i spoko to wygląda

Re: 1. zero MPI by Filipovic

: 20 maja 2013, 11:49
autor: Filipovic
Muszę zdrapać tą gumę bo to obleśnie wygląda ..

---

Pany pytanie mam, czy da radę jakość zmniejszyć rozwiert w metalu? Konkretnie chodzi o to :

http://picturepush.com/public/13075934

Można jakoś to naspawać czymś by potem znów przeprowadzić rozwiert?

Na upartego mógłbym to zamontować, ale czy przy mocniejszym hamowaniu ten luz nie spowoduje jakiegoś poderwania śrub mocujących? Bo jak widać rozwiert ma większą średnicę niż śruba i pewnie jakiś luz wystąpi.

ps. Zamontowałem, trzyma sztywno choć nie było na maxa dokręcone.

Re: 1. zero MPI by Filipovic

: 20 maja 2013, 12:58
autor: Tajg3r
Jak na moje, to jeśli już, to zaspawać całkiem i od nowa przewiercić na odpowiednią średnicę, tyle tylko, czy to będzie bezpieczne? :crazy: Tego to nie wiem. ;)

Re: 1. zero MPI by Filipovic

: 20 maja 2013, 14:52
autor: Adrian_Malbork
No z dokładką ładnie :D
Ale dawaj ją Panie w kolor! :> mat jakoś ginie przy tym kolorze.
Chyba, ze to tylko zdjęcia.. bo przy moim była bardziej widoczna w macie.

Re: 1. zero MPI by Filipovic

: 20 maja 2013, 17:45
autor: gulczas783
[quote="Filipovic"]Pany pytanie mam, czy da radę jakość zmniejszyć rozwiert w metalu? Konkretnie chodzi o to :

http://picturepush.com/public/13075934

Można jakoś to naspawać czymś by potem znów przeprowadzić rozwiert?

Na upartego mógłbym to zamontować, ale czy przy mocniejszym hamowaniu ten luz nie spowoduje jakiegoś poderwania śrub mocujących? Bo jak widać rozwiert ma większą średnicę niż śruba i pewnie jakiś luz wystąpi.[/quote]
Nie łatwiej by było dać większą śrubę lub tulejkę np z rury ;)

Poza tym autko się super prezentuje i kolor masz na prawdę rzadko spotykany ;)
Jeśli chodzi o dokładę to zrób tak jak pisze Adrian_Malbork bp listwy masz w kolorze to i by dokładka spasowała do reszty autka ;)

Re: 1. zero MPI by Filipovic

: 20 maja 2013, 20:38
autor: Filipovic
Na razie nie mam kasiury, więc po łatwiźnie się poleciało by tylko założyć .. ;)

Co do zamocowania pasa jak się go skręci to sztywny jest, a przy ewentualnym strzale nic niespodziewanego nie powinno się stać..

Re: 1. zero MPI by Filipovic

: 20 maja 2013, 20:44
autor: gulczas783
Jak pas trzyma się sztywno to wszystko powinno być w jak najlepszym porządku ;) przecież przy gwałtownym hamowaniu nie urwie śruby :P

Re: 1. zero MPI by Filipovic

: 20 maja 2013, 20:45
autor: kolo
gulczas783
wy chyba zapomnieliście co to fizyka :D nie wiem czy wiecie jakie przeciążenia są przy wypadku face to face :) taka śruba zetnie się aż miło. Najtańszy i moim zdaniem najlepszy pomysł to tuleja :)

Re: 1. zero MPI by Filipovic

: 20 maja 2013, 20:50
autor: gulczas783
Ale taka śruba nawet jak jest przykręcona jak być powinna to i tak musi wytrzymać to przeciążenie i byle jaka to ona nie jest ;) ale dla 110% pewności można poprawić mocowanie ;)

Re: 1. zero MPI by Filipovic

: 20 maja 2013, 20:52
autor: Filipovic
Hmm, tylko jak ją tam zamontować. Ze mnie wielkiego majsterkowicza nie ma, i przydałby się jakiś obraz przed oczami. ;)

Jak wywale zapinkę fabryczną to jeszcze więcej śruby będzie na nakręcenie bo tak jak wchodzi Schroth i zapinka ori to zawsze te kilka mm mniej. Może jakąś podkładkę zastosować ..

Re: 1. zero MPI by Filipovic

: 20 maja 2013, 21:05
autor: kolo
zrób fotki ori mocowania i tego jak już masz te pasy zapięte, będziemy radzić, tak nie za bardzo pamiętam jak to wygląda :) Tuleje trzeba wytoczyć albo szukać rurkę z podobnymi średnicami aby luz był jak najmniejszy