Strona 3 z 7
Re: Gwozdz classic 1.4
: 30 lis 2009, 19:22
autor: Kubrick
lift me up, lift me up, oj nananana
czytaj: spiewajaco podnosze
Re: Gwozdz classic 1.4
: 07 gru 2009, 18:45
autor: gwozdz
no i kolejny kosmetyczny mod zaliczony
w weekend siedziałem w garażu i pozbyłem się rygielków w przednich drzwiach :jester:
a w ich miejsce trafiły diody od alarmy które musiałem usunąć z deski rozdzielczej żeby zrobić miejsce na przełącznik podgrzewanych foteli

niestety diody mają jedną wadę świecą jak cholera

chociaż z drugiej strony to zaleta w nocy na ciemnym parkingu będę widział auto z daleka :rotfl: :rotfl:
w późniejszym czasie pozbędę się rygielków z tyłu i zastąpię je zaślepkami
tylko muszę przejeździć zimę i zobaczyć jak to będzie jak mi drzwi zaczną zamarzać
Re: Gwozdz classic 1.4
: 07 gru 2009, 18:48
autor: lisek
Gwozdz jak sie spotkamy na jakims spocie to dam Ci instrukcje co zrobic aby tak nie swiecily.... pozdro
Re: Gwozdz classic 1.4
: 14 gru 2009, 17:49
autor: gwozdz
idzie zima więc trzeba zadbać o ciepło w aucie :jester: :jester:
dlatego w środku zawitał komplet foteli + kanapa z wersji polo XXL
przednie fotele są podgrzewane

zakupiłem także oryginalny przełącznik classica

trochę mi zajęło podłączenie tego
niestety nie wszystko do końca działa
na polu walki poległ częściowo włącznik tzn. spaliło się podświetlenie oraz padł potencjometr od fotela kierowcy
dlatego trzeba było działać hardcorowo i jest zrobiony mostek i oba fotele załączają się jednocześnie
efekt wysoce zadowalający :jester:
Re: Gwozdz classic 1.4
: 17 sty 2010, 12:06
autor: gwozdz
kolejna partia gratów :jester:
wkrótce montaż i ocena działania :butcher:
Re: Gwozdz classic 1.4
: 18 sty 2010, 10:21
autor: klon
Wydaje mi się, czy to zestaw na tył? Możesz zdradzić z jakiego modelu(cupra?) i ile cię kosztował?
Re: Gwozdz classic 1.4
: 18 sty 2010, 11:30
autor: gwozdz
Tak to zestaw tarcz na tył :jester:
Z jakiego modelu to dokładnie nie wiem chyba z jakiejś cordoby/ibizy

ale mogę się dowiedzieć.
Zresztą classic 1.9 tdi 110KM też wychodził na tarczach :butcher:
Cena 80zł za wszystko co widać na zdjęciach :crazy:
Trzeba jeszcze tylko wymienić linkę ręcznego bo do tarcz musi być dłuższa, sprawdzić łożyska czy nie są do wymiany, zobaczyć czy klocki są dobre i tyle .
Jutro wstawiam auto do mechanika i będzie działał.
Re: Gwozdz classic 1.4
: 18 sty 2010, 12:06
autor: michałoś
Bardzo ładny Classic
tylko tak jak u mnie przydałby się gwint.
Jak ze skrzynią? u mnie już powoli zaczyna hałasować na 5 biegu. I jeszcze pytanko, czy u Ciebie 5 bieg też jest niewiele dłuższy niż 4 ?
Będzie ciepło, wrzucę letnie oponki to też cynkę małą sesyjkę

Re: Gwozdz classic 1.4
: 18 sty 2010, 12:17
autor: waskiPN
Szefie gdzie zes dostal ten kompletny zestaw ?? Bo tez chce

do mojego wsadzic

Re: Gwozdz classic 1.4
: 18 sty 2010, 13:03
autor: klon
za 80zł :shock: Nie wiedziałem, że da się tak tanio nabyć taki zestawik, jak skończą mi się bębny(okładziny) to na pewno będę szukał tarcz na tył.
Re: Gwozdz classic 1.4
: 18 sty 2010, 13:32
autor: gwozdz
[quote="michałoś"]tylko tak jak u mnie przydałby się gwint.
[/quote]
wszystko w swoim czasie myślę że w tym roku odbije mi na tyle mocno że będzie gleba :jester:
[quote="michałoś"]Jak ze skrzynią? u mnie już powoli zaczyna hałasować na 5 biegu. I jeszcze pytanko, czy u Ciebie 5 bieg też jest niewiele dłuższy niż 4 ?[/quote]
u mnie jest już druga skrzynia biegi mają krótsze przełożenia niż było to w poprzedniej skrzyni Vmax-165km/h
ale za to w mieście lepiej się zbiera
[quote="waskiPN"]Szefie gdzie zes dostal ten kompletny zestaw ?? Bo tez chce

do mojego wsadzic

[/quote]
[quote="klon"]za 80zł :shock: Nie wiedziałem, że da się tak tanio nabyć taki zestawik[/quote]
trzeba mieć dobre znajomości :jester:
a najlepiej znać kogoś kto sam chciał taki zestaw zakładać ale potem auto skasował i mu hamulce zostały :jester: :butcher:
Re: Gwozdz classic 1.4
: 18 sty 2010, 18:26
autor: michałoś
Ja myślałem tylko wsadzić sprężyny na przód, żeby troche niżej siedział...
Re: Gwozdz classic 1.4
: 27 sty 2010, 19:40
autor: gwozdz
No wreszcie dzisiaj odebrałem auto od mechanika
o to efekty jego pracy :
na chwilę obecną nie było warunków żeby sprawdzić ich dokładne działanie ciągle pada śnieg i przy lekkim hamowaniu blokują się koła :butcher:
ale już mogę powiedzieć że pedał hamulca jest twardszy i szybciej łapie wię powinno być dobrze :jester: :jester:
W następnej kolejności będę działał z zabudową bagażnika :vinsent:
Sam jestem ciekaw co mi z tego wyjdzie :shock:
Re: Gwozdz classic 1.4
: 11 maja 2010, 20:35
autor: gwozdz
Długo nic się u mnie nie działo :? :?
No ale wreszcie coś się ruszyło
i polo doczekało się
GLEBY :clapping: :yahoo:
szału nie ma ale zakręty biorę jak Kubica :jester:
Uploaded with
ImageShack.us
Re: Gwozdz classic 1.4
: 11 maja 2010, 20:45
autor: gwozdz
Długo nic się u mnie nie działo :? :?
No ale wreszcie coś się ruszyło
i polo doczekało się
GLEBY :clapping: :yahoo:
szału nie ma ale zakręty biorę jak Kubica :jester:
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
z przodu są amory Technixa o skróconym skoku i springi wyciągnięte z Cordoby coupe nie wiem ile dokładnie obniżają ale wg. moich pomiarów przód usiadł ok 50mm z tyłu mam seryjny amor i na nim sprężyna
http://www.allegro.pl/item1011256669_ko ... _nowe.html
niestety sprężyny na przód z tego zestawu nie pasowały ponieważ classic ma inne niż hatchback więc musiałem się asekurować używkami
wynik jest taki że gdybym założył z przodu te z allegro to by jeszcze trochę usiadł bo są krótsze od tych co mam
ale niestety żeby je założyć musiałbym wymienić kielich na taki z 6N :jester: i cały czas na tym myślę albo kupie kielich albo samę sprężyny jeszcze krótsze :cool2: :cool2: