Strona 3 z 3
Re: Zegary z MK4 do 6N ???
: 11 sie 2011, 12:25
autor: pawelziom
Podpowiecie mi od czego mogę spasować manetki sterujące tak , aby nie było z nimi problemów , w sensie wiązki czy też microswitche?
I od jakiego modelu polecacie licznik , chcę mieć pełny Fis ewentualnie 1/2 fis proszę o rady.
Re: Zegary z MK4 do 6N ???
: 14 sie 2011, 11:10
autor: sebeq
podepne sie pod temat choc mam inny problem,miałem ori licznik na początku z 95 roku i postanowiłem zmienic licznik na 98 rok,założony wszystko ok lecz wyskakuje błąd czujnika cisnienia oleju ale to idzie usunąć

co mi wiadomo, najważniejsze jest to ze wskażnik paliwa pokazuje mi w przeciwną strone np.mam zatankowany bak to pokazuje zero jak ubywa to na wskazniku pokazuje coraz wyzej,pompa paliwa wymieniona 98 rok,co mam dalej robic moze ktos mi pomoze w tej sprawie :niewiem:
Re: Zegary z MK4 do 6N ???
: 15 sie 2011, 20:31
autor: Michał88
A przewody we wtyczce pompy zmienione.
Re: Zegary z MK4 do 6N ???
: 17 sie 2011, 20:37
autor: sebeq
tak ale juz załatwione jest nie ta pompa kupiona pech,tak to jest jak w temacie nie potwierdzą jaka pompa powinna byc ale jest juz załatwione :oki:
Re: Zegary z MK4 do 6N ???
: 02 gru 2012, 16:01
autor: pawelo88
Powitać
Zegarki zmienione. Zakupiłem licznik od golf 4 1j0 919 860 Motometer. Obudowa nie jest całkowicie kompatybilna jakby mogło się wydawać. Całe szczęście to co widać i mamy przed oczami można dopasować tak żeby miało to ręce i nogi. Tylna część nie pasowała za cholerę... Kontrolka świateł drogowych w liczniku od golfa jest niżej niż w polo więc widać tylko jej połowę. Ale nie ma rzeczy niemożliwych

Gdy zaciąga się ręczny uaktywnia się alarm (czerwony migający wykrzyknik oraz sygnał dźwiękowy). Trzeba rozłączyć czujnik poziomu płynu hamulcowego z ręcznym. Obydwa czujniki są sterowane masą więc nie ma problemu. Teraz mam 2 oddzielne. Pokrętła o resetowania przebiegu i nastawiania godziny są krótsze, pasują od Polo. Wskaźnik prędkości wskazuje prędkość praktycznie rzeczywistą (mierzone GPS) podczas gdy w oryginale zawyżał o jakieś kilka km/h. Próbowałem przekodować ale nie przyjmuję nowej wartości. Obrotomierz mniej więcej ok. Wskaźnik poziomu paliwa oraz temperatury chłodziwa prawdopodobnie ok. Immo - wylutowałem diodę. A przydało by się całkowicie wyłączyć w zegarach. Kontrolka ładowania, zdarza się zwłaszcza na zimnym gaśnie przy 1500 obr/min. Później już się nie zapala. To tyle tak w skrócie. Miałem jeszcze mały problem z kontrolką świateł drogowych, nie chciała świecić. Okazało się, że ścieżka jest zezarta. Radość z nowych zegarów - bezcenne:) Jeżeli ktoś przez to przechodził i rozwiązał te mankamenty których mi się nie udało niech napisze będę wdzięczny i pozostała rzesza zainteresowanych również.
Pozdro
Re: Zegary z MK4 do 6N ???
: 29 mar 2013, 20:13
autor: GrigorVR6
A czy dało by się coś zrobić z przekłamaniem prędkości??tzn.zaniża mi rzeczywistą i i rośnie wraz z prędkością
Re: [6n] Zegary z MK4 do 6N ???
: 06 sty 2015, 18:40
autor: Cygan_94
może jest ktoś z pomorskiego kto to ogarnia i chciałby zarobić parę złotych .?