Strona 3 z 5
					
				Re: TurboPolo 6N OpenAir
				: 13 gru 2012, 13:49
				autor: WujasTK
				Dokładnie, środek możesz zmienić kwotą 200-300zł, więc zastanowiłbym się.
A od tych bbs'ów wolałbym już te 
http://tablica.pl/oferta/alufelgi-15-4x ... 474;r:13;s:
 
			
					
				Re: TurboPolo 6N OpenAir
				: 13 gru 2012, 13:52
				autor: kolo
				fele kosztują tyle co wnętrze także masz felgi 13 zostaw je kup foteliki, potem sprzedaż 13 i kupisz jakies 14 ładne albo i 15 jak uzbierasz 
 
edit: zobacz i to z nowszej wersji 6n2 wiec pewnie beda wygodniejsze 
 http://allegro.pl/vw-polo-99-02-fotele- ... 24019.html
  http://allegro.pl/vw-polo-99-02-fotele- ... 24019.html 
			
					
				Re: TurboPolo 6N OpenAir
				: 13 gru 2012, 16:33
				autor: piotrek1993
				Kierownica od 6n2 lepiej by tutaj pasowała niż ta tuningowa. Pomysł z gps na stałe może nie jest zły ja sam planuje coś takiego u siebie zrobić tylko że ja sobie przełożę radio na dolną półkę a nawigacja powędruje w miejsce radia.
			 
			
					
				Re: TurboPolo 6N OpenAir
				: 13 gru 2012, 21:43
				autor: klocek
				gps jest po prostu przyczepiony bo jezdzilem troche w trasie gdzie sie przydawał, obecnie go nie ma, to fioletowe cos jest od podswietlania nóg , tego juz tez nie ma. na srodku kierownicy zamiast "power tuning" jest znaczeg VW wyglada calkiem inaczej. Ogólnie to w zimie robie 2 albo 3 razy mniej km niz w lecie wiec narazie chce pozbierac troche gratow i przez zime wyszykowac na przyszły sezon. czy fotele 6n2 pasują do 6n bez przerobek? wyciagam stare i zakładam nowe czy cos tam trzeba rzezbic?
Mialem tez juz zaklepany caly kit -40 ale az sie boje bo dzis przejezdzalem przez próg do myjni to delikatnie spodem zaczepilem wiec teraz to juz sie zastanawiam nad tym bo mam przed szkolą podobny, a jezdze autem do szkoly
			 
			
					
				Re: TurboPolo 6N OpenAir
				: 13 gru 2012, 23:02
				autor: JuStIcE
				[quote="klocek"]czy fotele 6n2 pasują do 6n bez przerobek?[/quote]
6N i 6N2 to to samo auto, różni sie kosmetyką. Całe wnętrze pasuje bez większej rzeźby 

[quote="klocek"]Mialem tez juz zaklepany caly kit -40 ale az sie boje bo dzis przejezdzalem przez próg do myjni to delikatnie spodem zaczepilem wiec teraz to juz sie zastanawiam nad tym bo mam przed szkolą podobny, a jezdze autem do szkoly[/quote]
Uwierz mi, ja przy -80 wszystkie progi przejeżdżam bez cięcia na ukos 

 Tak więc -40 to tyle, co nic 

 
			
					
				Re: TurboPolo 6N OpenAir
				: 14 gru 2012, 13:05
				autor: klocek
				to moze sie skusze na -60 

 A czy na gwincie moge regulowac sobie jak chce ?np jesli zechce 40 lub 80 ? jak to wyglada ?
 
			
					
				Re: TurboPolo 6N OpenAir
				: 14 gru 2012, 16:18
				autor: JuStIcE
				Na gwincie mozesz zejśc i do -130 

 A minimum chyba to -40, tylko że beton wtedy straszny. Kręcisz nakretkami i regulujesz wysokośc zawieszenia. W zależności od producenta, można zrobić to albo w 15 minut albo w 2h 

 
			
					
				Re: TurboPolo 6N OpenAir
				: 16 gru 2012, 13:47
				autor: klocek
				czyli im wyzej auto jest na gwincie tym twardziej czy odwrotnie? Czy moze to zadnego znaczenia nie ma?
			 
			
					
				Re: TurboPolo 6N OpenAir
				: 21 gru 2012, 21:06
				autor: lysy705
				bardzo.ladne polo:) tylko zebys nie zrobil wies tuning;p jak.narazie bardzo mi sie podoba:)pokrowce spoko kiera tez.markowe troche kosztuja...a tu malo hajsu to nie druga irlandia;p
pozdro
			 
			
					
				Re: TurboPolo 6N OpenAir
				: 22 gru 2012, 17:42
				autor: hardtomek
				[quote="klocek"]czyli im wyzej auto jest na gwincie tym twardziej czy odwrotnie? Czy moze to zadnego znaczenia nie ma?[/quote]
czym bardziej auto na gwincie idzie w dół tym twardziej.
			 
			
					
				Re: TurboPolo 6N OpenAir
				: 22 gru 2012, 18:20
				autor: mario
				[quote="hardtomek"]czym bardziej auto na gwincie idzie w dół tym twardziej.
[/quote]
Bzdura  :banghead: 
Pokrowce i kiera out  

 
			
					
				Re: TurboPolo 6N OpenAir
				: 23 gru 2012, 10:04
				autor: klocek
				pokrowce juz wywalilem. kiery szukam od 6n2 ale panowie dalej nie wiem co z glebą szukam ciagle cos na ten temat i juz nie wiem na co sie zdecydowac. Auto raz na jakis czas jezdzi w trase, 50% dróg jakimi jezdze to dziury, czasami 4 osoby moge wiezc wiec ile obnizyc moge aby nic nie tarło a chce kupic fele 15 i na nie opony 165/45
			 
			
					
				Re: TurboPolo 6N OpenAir
				: 23 gru 2012, 15:36
				autor: mario
				[quote="klocek"]ile obnizyc moge aby nic nie tarło a chce kupic fele 15 i na nie opony 165/45
[/quote]
60/40 , 60/60 spokojnie można jeździć ja miałem na oponie 175/55 R15 na 100/100 i nic nie tarło przy pełnym stanie
			 
			
					
				Re: TurboPolo 6N OpenAir
				: 29 sty 2013, 20:17
				autor: klocek
				Dokładka miala byc dla kumpla, dzis przyszla i dzis rozwalił polo. wiec lezy u mnie i co o tym myslicie ? zakładac ją czy odpuscic bo agro wyjdzie? 
http://img16.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2930478525
Zderzak do spawania pojdzie za niedługo to jak bedzie zdjety moze załozyc i zobaczyc jak bedzie wygladało 

 ? Chociaz jak bedzie nie warto to nawet nie bede zakładal
 
			
					
				Re: TurboPolo 6N OpenAir
				: 29 sty 2013, 20:35
				autor: Matti 6n
				U mnie było 165/45/15 felga 15" 7j et 26 i przód zszedł na 3,7cm a tył siadł na wlewie paliwa i wszystko się schowało nie tarło chyba ze jechało kilka osób  

 u mnie akurat 7 się zmieściło  

 , zależy jaki gwint, tył siedział na odbojach więc trzeba było zbierać zęby 
