Strona 3 z 7
Re: Volkswagen Polo by Tiger
: 20 gru 2011, 21:35
autor: Tiger
Według oznaczenia na obudowie paska HZ 943 069 wychodzi na to ze to jednak 1,0 a nie 1,3 jak mowicie. Musze to potwierdzic na bloku ale musze to znalesc a nie wiem gdzie. Wychodzi na to ze mechanik namieszał mi we łbie
Re: Volkswagen Polo by Tiger
: 20 gru 2011, 22:42
autor: memla
jeżeli gaznik ma 2 przepustnice to 1.3 ,a jak 1 to 1.0 najprostszy sposób na sprawdzenie silnika
Re: Volkswagen Polo by Tiger
: 20 gru 2011, 23:30
autor: Tiger
Najprostrzym sprawdzeniem będzie poszukanie oznaczenia na silniku. Gaznik jedno gardzielowy.
Edit:
Dziś odnalazłem dziure po wewnetrznej stronie nadkola w bagażniku we wnece po prawej stronie. Trza będzie ratować na wiosne. Najgorzej że tam wlew paliwa jest
Re: Volkswagen Polo by Tiger
: 24 gru 2011, 13:35
autor: Tiger
mam pytanie powiedz mi co sie stanie jak zaloze springi - 80/60 na ori amory? Mam okazje takie kupić i się zastanawiam
Re: Volkswagen Polo by Tiger
: 24 gru 2011, 13:44
autor: JuStIcE
[quote=""Tiger""]o sie stanie jak zaloze springi - 80/60 na ori amory?[/quote]
Raczej amory się poddadzą... Musiałbyś zakupić amorki o skróconym skoku.
Re: Volkswagen Polo by Tiger
: 24 gru 2011, 14:15
autor: Tiger
Tak myslałem a -40 bo i taką mam opcje?
Re: Volkswagen Polo by Tiger
: 24 gru 2011, 16:01
autor: Czołg GT
A auto masz na co dzień czy tylko na week bo opcja -80/ -60 jest dość mocna i trzeba troszeczke polatać i sie przyzwyczaić

Ale do tego dobrze wygląda
-40 to bardziej komfortowy raczej setup. Jak założysz -40 i jak masz takiego samego jebla jak ja :butcher: to bedzie -80 a nawet 100 :crazy:
Pan
memla wie coś o tym :piwo:
Re: Volkswagen Polo by Tiger
: 24 gru 2011, 16:17
autor: Tiger
Raczej na codzień choć jak ktos mi powiedział ze gleba to choroba. Raz obniżysz i zaczniesz dalej. Być może zawine te 80/60 i bede polowal na amory. Będzie nisko i bez obaw ze cos sie wyleje
Re: Volkswagen Polo by Tiger
: 24 gru 2011, 16:35
autor: Speede_ZGL
To jest choroba. Miałem kiedyś escorta, był obniżony do -80, kupiłem polo i długo nie polatał w serii, ma -60 i wciąż mało

Re: Volkswagen Polo by Tiger
: 24 gru 2011, 16:38
autor: Tiger
Ktoś mi powiedział ze przy glebie lecą końcówki drążka gumy wahacza itp. To chyba jedyny minus. Ale gleba swoje a felga swoje. Mialem peugeota na ladnej feldze ale brakowało obniżenia
Re: Volkswagen Polo by Tiger
: 04 sty 2012, 10:21
autor: wawrzyn
Ja jeżdże na 60/40 już z 4 lata i nie mam problemów ;-) zakładaj 80/60 niby tylko 2 cm niżej ale lepiej wygląda
Re: Volkswagen Polo by Tiger
: 04 sty 2012, 11:12
autor: Tiger
Chciałbym obniżyc tak by dało się jeździć na codzień, bez obaw że coś zgubie lub urwe. Chcialem założyc springi -40 na seryjne amory ale sie zastanawiam jak długo wytrzymają
Re: Volkswagen Polo by Tiger
: 04 sty 2012, 11:25
autor: Marecki1402
proponuje -60/ -40 mam tak samo w swoim polo i da sie jezdzic normalnie

Re: Volkswagen Polo by Tiger
: 04 sty 2012, 11:37
autor: Tiger
[quote=""Marecki1402""]proponuje -60/ -40 mam tak samo w swoim polo i da sie jezdzic normalnie

[/quote]
Rozumiem że masz kit a nie same springi
Re: Volkswagen Polo by Tiger
: 04 sty 2012, 12:52
autor: barmaz91
no ja tez mam -60/40 i jest (było ) ok ale teraz zakładam 80/60 przy 13" wiec zobacze
