[quote=""Mexx""]...Auta nie zamierzam zmieniać na żadne inne, więc nie interesuje mnie taka opcja. [/quote]
[quote=""wojtek6992""]nie warto w to się bawić. To już lepiej nazbierać trochę floty i kup mocniejszą polówkę. Kolega kupil polo 1.4 tdi 70 za 24000 . W tamtym roki zrobił z 1.4 na 1.9 tdi na 130 km. Zrobił to w niemczech za jakies 14 tyś zł. więc wyszło mu 38 tyś. ale to tdi, nie wiem jak z benzyniakiem będzie. Fajnie z 1.2 zmienic na gti ale szykuj się na spore wydatki i na dobrego fachowca zajmującego się SWAP-em[/quote]
chyba kolega wyraźnie napisał...co do tematu...jeżeli będzie to silnik z 9n3 to wejdzie bez żadnego rzeźbienia, czyli do wymiany będzie silnik, może skrzynia 9zależy czy Twoja stara nie podpasuje), instalacja elektryczna i komp od nowego silnika, mocowania raczej wszystkie modele mają w tych samych miejscach, no i półośki też raczej te same wymiary, ale nie jestem pewien...w Polo GTi był 1.8T więc i taki może zaaplikować, tylko czasem trzeba również pomyśleć nad tym czym później auto zatrzymamy, więc jeżeli masz jakieś małe rozmiary hamulców to dobrze by było je zeswapować na większe
