Strona 3 z 16

Re: Primo

: 08 kwie 2009, 22:35
autor: Primo
Nie no najpierw musze nazbierać na zbliżający sie przegląd a później dopiero na części.
Tak sie zastanawiałem nad zawiasem ostatnio bo mam w piwnicy wczęsniejsze H&R 60/60 ale springi są za twarde. Jakiej firmy sprężyny są miekksze, żeby nie było efektu "pingpongu" :( i gdzie można sprawdzić w jakim stanie są amory? Bo w sumie gwint kupa kasy, jedyny plus ze można sobie idealnie dopasować a zmieniać wysokosci pewnie mi się nie będzie chciało.
Dałby ktoś rade zrobić VT zawieszenia na tym zdjęciu tak 60/40 albo 60/60?
Obrazek

Re: Primo

: 09 kwie 2009, 13:26
autor: mario
Primo ile cenisz za te springi bo byłbym zainteresowany

Re: Primo

: 09 kwie 2009, 13:31
autor: GGrzes
Primo

oglądałem felgi ostatnio pod uczelnią :) super sprawa, rzeczywiście teraz jest cross country, ale glebę wrzucisz i będzie super :) wtedy już nic dodać nic ująć, oprócz hokeja, który pasowałoby też założyć :)

pozdraVWiam

Re: Primo

: 10 kwie 2009, 15:54
autor: Primo
Maniack
Dzięki hokej kiedyś sie kupi, ważniejsza teraz gleba.

Wczoraj mi Ojciec zakupił nowe śruby zabezpieczające do felg, bo się bał że mi zwiną ;] . W przyszłym tygodniu planowane jest malowanie zacisków i bębnów na kolor nadwozia.

mario6n
No tak sie teraz zastanawiam, bo będzie trudno dobrać teraz wysokość jaka będzie odpowiednia, bo z tyło może minimalnie wejdą w błotnik, ale z przodu jak będzie za nisko to przy dziurach felga przywali mi w blotnik :/. Ty jaki miałeś zawias na zdjęciach w pierwszym poście swojego tematu, bo tam miałeś też chyba jak ja teraz fele 15 i opony 175/55 i ładnie siedział?
Springi jak bym sprzedawał to za około 170, musi mi starczyć na inne.

Re: Primo

: 15 kwie 2009, 17:17
autor: Primo
Mam takie pytanko czy ktoś wie jaka jest odległość miedzy błotnikiem a osią z przodu i z tyłu na seryjnym zawieszeniu. Byłbym wdzięczny za takową informacje, bo chciałbym dopasowac wysokość gleby :D

Re: Primo

: 19 kwie 2009, 12:02
autor: mario
[quote=""Primo""]bo tam miałeś też chyba jak ja teraz fele 15 i opony 175/55 i ładnie siedział?[/quote]
wtedy miałem gwinta :mrgreen:
przy Twoich oponach i glebie 60/60 nic Ci nie powinno ocierać :P :P :P

Re: Primo

: 20 kwie 2009, 16:35
autor: Primo
mario6n
60/60 troszke za nisko z tyłu bo transportuje niekiedy spore ilości ładunków :) Ale zdecyduje sie pewnie na 60/40 tak żeby było w sam raz.

Maniack
Dzięki za pomiary, przydały się :good:

Teraz tylko jakiej firmy poszukać springów co mi powiecie o twardości takich firm jak weitec, fk, MTS ??? :confused:
A czy są jakieś katalogi na necie gdzie można sprawdzić po numerach na sprężynach o ile sa one krótsze?

Re: Primo

: 20 kwie 2009, 19:21
autor: turzol
[quote=""Primo""]A czy są jakieś katalogi na necie gdzie można sprawdzić po numerach na sprężynach o ile sa one krótsze?[/quote]

Na stronach producentow masz katalogi z dokladnymi oznaczeniami

Re: Primo

: 20 kwie 2009, 19:30
autor: GGrzes
Primo
60/40 to takie optimum maksimum do normalnej w miarę jazdy, na 14stkach to będzie dobrze :)

A za pomiary nie ma sprawy :) zauważyłem Twoje Polo pod wydziałem to kartka, długopis i sms gotowy :D

pozdroo

Re: Primo

: 20 kwie 2009, 20:24
autor: Primo
turzol
Tylko taki problem że nic nie kumam z niemieckiego :D coś tam poszukałem ale z Fk do polo 6n znalazłem tylko 60/40 zawieche - czyżby nie było innych, chyba niemożliwe :confused: Znalazłem sprężyny z Fk ale o oznaczeniu Fk 45/fks45 ha i fk 45 va - czy możliwe że 45/45 jakoś dziwnie :|
Z weiteca idzie ładnie znaleść ale z reszty to masakra :(

Re: Primo

: 26 kwie 2009, 12:35
autor: Primo
Wczoraj znowu sie wziołem za polówke :D
Wkońcu pozbyłem sie prawdopodobnie piszczących bębnów :? to sie okaże w ciągu tygodnia. Następnie zostały zmienione przednie klocki hamulcowe. Przy okazji przednie i tylnie hamulce zostały przemalowane z wcześniejszego czerwonego w kolor samochodu.

ObrazekObrazekObrazekObrazek


Silnik doczekał sie wkońcu czyszczenia, ale niestety nie dokładnie wypucowali go na myjni wiec musiałem poprawić go samodzielnie :closedeyes: . Wyszło jak wyszło, blok silnika jest dalej jakby obrzygany, ale to się zmieni w wekend majowy bo prawdopodobnie wierzchnie elementy pójdą w polerke ;] małe koszty a efekt może być ciekawy :cool:

Przed
ObrazekObrazekObrazek
Po:
Obrazek

Takie foty jeszcze :)
ObrazekObrazekObrazek

Re: Primo

: 30 kwie 2009, 7:59
autor: GGrzes
na tych felgach siedzi dobre kilka cm wyżej niż mój hehe ale to kwestia czasu, gleba będzie wiec :yahoo:

Re: Primo

: 17 maja 2009, 23:05
autor: Primo
Troche nie było newsów. Wiec tak w majowy weekend troszke porobiłem. U wpolerowałem sobie pokrywe silnika, jeszcze do małej poprawki. Tak to wygląda.

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Ostatnio został zakupiony alarm ze sterowaniem centralnego zamka na pilot (scyzoryk), troszke powalczyłem z instalacją z powodu małej usterki :D ale z wykorzystaniem wiedzy niewielkiej wiedzy z technikum elektronicznego wkońcu usterke usunołem i po 3 godz lutowanie i ciągnięcia kilku metrów kabli efekt został osiągnięty :D Koniec z wpychaniem klucza w zamek.

Re: Primo

: 17 maja 2009, 23:23
autor: aniula24
No nio podoba mi sie Pola:) zmiany na plus :) oby tak dalej :)

Re: Primo

: 19 maja 2009, 16:30
autor: Goozik
hm powiem tak..zaczyna mi sie podobac ;)
ładnie z ats-em wyglada
tez o nich myslalem ale sam niewiem ;/
:crazy: