Strona 3 z 16
Re: Primo
: 08 kwie 2009, 22:35
autor: Primo
Nie no najpierw musze nazbierać na zbliżający sie przegląd a później dopiero na części.
Tak sie zastanawiałem nad zawiasem ostatnio bo mam w piwnicy wczęsniejsze H&R 60/60 ale springi są za twarde. Jakiej firmy sprężyny są miekksze, żeby nie było efektu "pingpongu"

i gdzie można sprawdzić w jakim stanie są amory? Bo w sumie gwint kupa kasy, jedyny plus ze można sobie idealnie dopasować a zmieniać wysokosci pewnie mi się nie będzie chciało.
Dałby ktoś rade zrobić VT zawieszenia na tym zdjęciu tak 60/40 albo 60/60?

Re: Primo
: 09 kwie 2009, 13:26
autor: mario
Primo ile cenisz za te springi bo byłbym zainteresowany
Re: Primo
: 09 kwie 2009, 13:31
autor: GGrzes
Primo
oglądałem felgi ostatnio pod uczelnią

super sprawa, rzeczywiście teraz jest cross country, ale glebę wrzucisz i będzie super

wtedy już nic dodać nic ująć, oprócz hokeja, który pasowałoby też założyć
pozdraVWiam
Re: Primo
: 10 kwie 2009, 15:54
autor: Primo
Maniack
Dzięki hokej kiedyś sie kupi, ważniejsza teraz gleba.
Wczoraj mi Ojciec zakupił nowe śruby zabezpieczające do felg, bo się bał że mi zwiną ;] . W przyszłym tygodniu planowane jest malowanie zacisków i bębnów na kolor nadwozia.
mario6n
No tak sie teraz zastanawiam, bo będzie trudno dobrać teraz wysokość jaka będzie odpowiednia, bo z tyło może minimalnie wejdą w błotnik, ale z przodu jak będzie za nisko to przy dziurach felga przywali mi w blotnik :/. Ty jaki miałeś zawias na zdjęciach w pierwszym poście swojego tematu, bo tam miałeś też chyba jak ja teraz fele 15 i opony 175/55 i ładnie siedział?
Springi jak bym sprzedawał to za około 170, musi mi starczyć na inne.
Re: Primo
: 15 kwie 2009, 17:17
autor: Primo
Mam takie pytanko czy ktoś wie jaka jest odległość miedzy błotnikiem a osią z przodu i z tyłu na seryjnym zawieszeniu. Byłbym wdzięczny za takową informacje, bo chciałbym dopasowac wysokość gleby

Re: Primo
: 19 kwie 2009, 12:02
autor: mario
[quote=""Primo""]bo tam miałeś też chyba jak ja teraz fele 15 i opony 175/55 i ładnie siedział?[/quote]
wtedy miałem gwinta :mrgreen:
przy Twoich oponach i glebie 60/60 nic Ci nie powinno ocierać

Re: Primo
: 20 kwie 2009, 16:35
autor: Primo
mario6n
60/60 troszke za nisko z tyłu bo transportuje niekiedy spore ilości ładunków

Ale zdecyduje sie pewnie na 60/40 tak żeby było w sam raz.
Maniack
Dzięki za pomiary, przydały się :good:
Teraz tylko jakiej firmy poszukać springów co mi powiecie o twardości takich firm jak weitec, fk, MTS

A czy są jakieś katalogi na necie gdzie można sprawdzić po numerach na sprężynach o ile sa one krótsze?
Re: Primo
: 20 kwie 2009, 19:21
autor: turzol
[quote=""Primo""]A czy są jakieś katalogi na necie gdzie można sprawdzić po numerach na sprężynach o ile sa one krótsze?[/quote]
Na stronach producentow masz katalogi z dokladnymi oznaczeniami
Re: Primo
: 20 kwie 2009, 19:30
autor: GGrzes
Primo
60/40 to takie optimum maksimum do normalnej w miarę jazdy, na 14stkach to będzie dobrze
A za pomiary nie ma sprawy

zauważyłem Twoje Polo pod wydziałem to kartka, długopis i sms gotowy
pozdroo
Re: Primo
: 20 kwie 2009, 20:24
autor: Primo
turzol
Tylko taki problem że nic nie kumam z niemieckiego

coś tam poszukałem ale z Fk do polo 6n znalazłem tylko 60/40 zawieche - czyżby nie było innych, chyba niemożliwe

Znalazłem sprężyny z Fk ale o oznaczeniu Fk 45/fks45 ha i fk 45 va - czy możliwe że 45/45 jakoś dziwnie :|
Z weiteca idzie ładnie znaleść ale z reszty to masakra

Re: Primo
: 26 kwie 2009, 12:35
autor: Primo
Re: Primo
: 30 kwie 2009, 7:59
autor: GGrzes
na tych felgach siedzi dobre kilka cm wyżej niż mój hehe ale to kwestia czasu, gleba będzie wiec :yahoo:
Re: Primo
: 17 maja 2009, 23:05
autor: Primo
Troche nie było newsów. Wiec tak w majowy weekend troszke porobiłem. U wpolerowałem sobie pokrywe silnika, jeszcze do małej poprawki. Tak to wygląda.



Ostatnio został zakupiony alarm ze sterowaniem centralnego zamka na pilot (scyzoryk), troszke powalczyłem z instalacją z powodu małej usterki

ale z wykorzystaniem wiedzy niewielkiej wiedzy z technikum elektronicznego wkońcu usterke usunołem i po 3 godz lutowanie i ciągnięcia kilku metrów kabli efekt został osiągnięty

Koniec z wpychaniem klucza w zamek.
Re: Primo
: 17 maja 2009, 23:23
autor: aniula24
No nio podoba mi sie Pola:) zmiany na plus

oby tak dalej

Re: Primo
: 19 maja 2009, 16:30
autor: Goozik
hm powiem tak..zaczyna mi sie podobac

ładnie z ats-em wyglada
tez o nich myslalem ale sam niewiem ;/
:crazy: