Strona 3 z 19

Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja

: 22 mar 2009, 11:12
autor: turzol
[quote="limpek"]no tak... można się bylo tego spodziewać :D:D że turzol nie może mieć nic stock`owego w aucie...

Pewnie nie chcesz go zaturbiac?? bo robią stage na turbo do 220km ;) Jeżeli chcesz zostać na wolnossącym to ostrzejsze wałki świątka, jakiś filtr z airbox`em i nawiew ze zderzaka. Wieksze wtryski i mapa... można jeszcze podnieść stopien sprężania przez splanowanie głowicy. To chyba tyle co można zrobić bez turbo ;)[/quote]

Prawie dobrze myślisz :)
dolot BMC
wydech od kata Bastuck
wałki Schrick-a
B&M short-shifter
planowanie głowicy i mapa by Digitun.pl
sprzęgło by Radzikowski
i jeszcze pare innych modów

Ogólnie silnik jest już w częściach i powoli wymieniam w nim prawie wszystko na nowe teile

Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja

: 22 mar 2009, 12:34
autor: BaTuS
to jak tyle wymieniasz i chcesz osiagnac tyle mocy nie lepiej bylo kupic wiekszej pojemnosci?

tak czy siak gratuluje zakupu :)

Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja

: 22 mar 2009, 12:47
autor: turzol
[quote="BaTuS"]to jak tyle wymieniasz i chcesz osiagnac tyle mocy nie lepiej bylo kupic wiekszej pojemnosci?

tak czy siak gratuluje zakupu :)[/quote]

Nie stać mnie na większą pojemność bo się jeszcze ucze ;-)

Zaczynają powoli przychodzić paczki z fantami :)
Obrazek

Re: Turzol - 6N@6N2 AVY 150PS Projekt

: 22 mar 2009, 13:04
autor: Olo
Po co tyle przerabiać. Nie przejdziesz homogenizacji i nikt potem auta od Ciebie nie kupi bo pomyśli, że bite i sprowadzane. Jak zmieniać to tylko rygielki :lol:

Re: Turzol - 6N@6N2 AVY 150PS Projekt

: 22 mar 2009, 20:39
autor: Wojciechu
to kiedy jakas kreska? :D

Re: Turzol - 6N@6N2 AVY 150PS Projekt

: 23 mar 2009, 9:24
autor: Jote$
Artur składaj to Polo bo trzeba się spotkać w tym roku na jakims zlocie :)

Re: Turzol - 6N@6N2 AVY 150PS Projekt

: 23 mar 2009, 11:22
autor: Aros
to sie nigdy nie skonczy :) pozdro

Re: Turzol - 6N@6N2 AVY 150PS Projekt

: 23 mar 2009, 12:29
autor: turzol
[quote="Aros"]to sie nigdy nie skonczy :) pozdro[/quote]

I niech tak będzie ;] 150PS nie wystarczy pewnie na długo, wtedy się pomysli o czymś ;)
Tymczasem kupiony nowy setup hebli:
- tarcze nawiercane i nacinane Nordmann o rozmiarach typowo GTI (tylko ta firma produkuje takowe)
Obrazek
- klocki Ferodo DS Performance
Obrazek
- przewody hamulcowe w stalowych oplotach od Goodrigde'a
Obrazek

Myślałem długo nad setupem 280mm na przód, ale w tej chwili wystarczy mi mocny "seryjny" hebel z GTI

Re: Turzol - 6N@6N2 AVY 150PS Projekt

: 23 mar 2009, 13:51
autor: Wojciechu
dokladnie, lepsza dobra seria niz kicha 280...

zmiany N/a zrobia z niego fajna tajdowke, Staniach mial okazje jezdzic 6N2 GTI Turbo, i wrazenia byly takie ze poki byla prosta to masakra ale kazdy zakret i widziales błysk kosy kostuchy... Zawieszenie z 6N2 sobie z tym nie radziło...

no ja jestem strasznie ciekaw jak to bedzie latac, 150KM GTI ehhh to bedzie rewela

ciekaw jestem kiedy sie uda spotkac

i kiedy mi wyslesz kable :D

Re: Turzol - 6N@6N2 AVY 150PS Projekt

: 24 mar 2009, 23:56
autor: Skfarek
Turzol tak z ciekowosci bo tez chce u siebie zmiaenic how much za goodridge?

Re: Turzol - 6N@6N2 AVY 150PS Projekt

: 25 mar 2009, 8:18
autor: turzol
[quote="Skfarek"]Turzol tak z ciekowosci bo tez chce u siebie zmiaenic how much za goodridge?[/quote]

http://www.inter-rally.pl/index.php?p12 ... 99-typ-6n1
ale ty potrzebujesz wersji z 4 przewodami (chyba że masz tarcze z tyłu)

Jestem już wstępnie umówiony w digitun-ie na wizytę i oględziny głowicy. Jeżeli nic nie stanie na przeszkodzie to powoli zaczną modyfikacje silnika. Chociaż panowie z digitun nie mieli jeszcze do czynienia z jednostką AVY to mogę im w 100% zaufać bo znają się na rzeczy i wiedzą co robią.
W planach jest:
- porting głowicy (obróbka głowicy, zaworów i dolotu)
- lżejszy zamach
- asymetryczne wałki Shricka
- sprężyny zaworów Schrick
- kolektor 4-2-1 + wydech z kwasowki
- strojenie
- no i sam swap
być moze uda się też wpasować większe wtryski.


Czekam jeszcze na 2 wiązki, które mają przyjść z Niemiec na dniach. Kupiłem silnik bez wiązki do ECU i trzeba było stawać na głowie żeby takowe znaleźć, bo uparłem się na ori. Wiązka wnętrza też będzie z 6N2 GTI + moduł komfortu i wiązki w drzwiach.
Także czeka mnie znów wybebeszanie środka i składanie tego do qpy

Do swapa na 16V potrzebna jest też łapa silnika inna niż w 8V.
Zastanawiam sie czy seryjne sprzęgło wytrzyma, jak wiadomo to bolączka GTI..

Re: Turzol - 6N@6N2 AVY 150PS Projekt

: 25 mar 2009, 10:22
autor: Cyprys
OJ turzol turzol :P

Masz ambitne plany i autko będzie na pewno zasuwać :) Ale pamietaj że jak mam w domu turbinke o potencjale 320KM i za tydzien wkłądam ją do auta :)

Pozdro

Re: Turzol - 6N@6N2 AVY 150PS Projekt

: 25 mar 2009, 10:25
autor: limpek
No to widzę że ostro.... Kompleksowa wymiana... Zaraz się okaże że nei potrzednie przerabiałeś zegary bo wiązki wnętrza są na CAN`ie :)... Koniecznie zrób fotorelacje ze swapa...

Co do sprzęgła moze zastanow się nad spiekiem?? bo coś czuje że 150KM nie na długo ci starczy :P

Re: Turzol - 6N@6N2 AVY 150PS Projekt

: 25 mar 2009, 10:28
autor: madmax
[quote="limpek"]Zaraz się okaże że nei potrzednie przerabiałeś zegary bo wiązki wnętrza są na CAN`ie :)[/quote]
hehe :D dokładnie o tym samym pomyślałem!

Prodżekt Grrrrrubas! Powodzenia!

Re: Turzol - 6N@6N2 AVY 150PS Projekt

: 25 mar 2009, 10:29
autor: turzol
limpek pisze:No to widzę że ostro.... Kompleksowa wymiana... Zaraz się okaże że nei potrzednie przerabiałeś zegary bo wiązki wnętrza są na CAN`ie :)... Koniecznie zrób fotorelacje ze swapa...

Co do sprzęgła moze zastanow się nad spiekiem?? bo coś czuje że 150KM nie na długo ci starczy :P
Zegary musze zmienic definitywnie, dlatego obecne pójdą na sprzedaż, a kupie juz te wlasciwe :P To bedzie mój 8-my licznik w aucie? Juz sam sie pogubiłem :)
Sprzęgło odeśle do Radzikowskiego, w celu wzmocnienia okładzin etc.
Masz ambitne plany i autko będzie na pewno zasuwać :) Ale pamietaj że jak mam w domu turbinke o potencjale 320KM i za tydzien wkłądam ją do auta
Ty jesteś poza wszelkimi kategoriami :-)