Heble zamontowane, jeśli nie ruszamy belki a chcemy mieć system z 6N GTI to potrzeba (opis dotyczy aut BEZ ABS):
- Zaciski Lucasa 38mm
- nowe linki ręcznego przeznaczone do hamulców tarczowych
- czopy osi tylnej
- tarcze, klocki (z blaszkami montażowymi)
- metalowy pierścień przykrywający śruby czopu i osłaniający tył tarczy (1H0501639) (stary będzie zardzewiały i nie do odzyskania)
- po 4 śruby z podkładkami na stronę N90758901 do przykręcenia czopa (etka pokazuje podkładkę jako osobny numer,
ja dostałem śruby z wmontowanymi już podkładkami) śruby od biedy pasują stare ale radzę kupić nowe ze względu na groszowe koszty.
- zaślepka dla pojazdów bez ABS (191501159)
- uszczelniacz wału (357501641B), gumowa uszczelka zakrywająca tył tarczy
- dwa łożyska (311405625F), jeżeli ktoś ma w dobrym stanie to może przełożyć z bębnów
- podkładka dociskająca tarczę na czopie (311405661), zwykły kawałek blachy - można przełożyć ale nowa kosztuje 5zł tylko
- nakrętka (N0111671) pasuje z bębnów
- koronka zabezpieczająca (803501221) pasuje z bębnów ale groszowa sprawa w ASO
- zawleczka (N0125361) j.w. tylko jeszcze tańsza

- kapturek ochronny (823501249) można nowe kupić jak stare są zmasakrowane
- blachy osłaniające są tańsze z 6N2 a pasują 1:1 (sprawdzić numer w etce)
- śruby imbusowe mocujące jarzmo do belki, po dwie na stronę (N90729401)
- przewody hamulcowe, sztywne (395mm, 505mm - tyle mówi etka) trzeba je sobie samemu poukładać.
- przewody giętkie nr ATE 83.7704-0160.3 (od ręki w intercarsie)
- dwa wsporniki na których łączą się te przewody (6K0611797A), wsporniki montuje się na belce, każda ma miejsca montażowe
- podkładki sprężynowe do wsporników (4D0611715B)
W zależności od stanu zacisków można kupić do nich nowe gumki i odpowietrzniki.
Skrócony opis:
0. popsikać wd-40 łączenia sztywnych przewodów z giętkimi na belce (trzeba sobie wymacać dokąd idą stare przewody z bębnów)
1. Odkręcić linki ręcznego przy dźwigni, odczepić je od 3 mocowań w podwoziu
2. Odkręcić przewód od bębnów, rozebrać je, odkręcić wszystko do gołej belki
3. zamontować wsporniki przewodów (najlepszy dostęp teraz ale i tak trzeba trochę gimnastyki)
4. wsunąć nowe linki do rurek w podwoziu i umocować je w tych samych zaczepach co stare
5. przyłożyć blachę osłaniającą, na to czop i przykręcić wszystko do belki
6. założyć pierścień przykrywający śruby czopu
7. wcisnąć zaślepkę ABS w miejsce gdzie normalnie wchodzi czujnik
8. zakładamy tarczę: uszczelniacz wału -> łożysko -> tarcza -> łożysko -> podkładka -> nakrętka -> koronka -> zawleczka -> kapturek
(wszystko ładnie nasmarować odpowiednim do tego smarem, ja używałem z textara)
9. przykręcić jarzmo do belki
10. odkręcić stare przewody, ułożyć nowe w bezpieczny sposób tak żeby pasowały w klipsy na i żeby goły koniec wypadał w otworze wspornika z punktu nr 3. Drugą stronę przykręcamy do starego giętkiego blokując go kluczem żeby się nie obracał.
11. dokręcić nowiutki przewód giętki do zacisku
12. założyć blaszki montażowe klocków na jarzmach, wsunąć klocki (nie mogą wchodzić ciasno)
13. założyć zacisk i przykręcić do jarzma (jeśli jest za ciasno to trzeba wkręcić tłoczek jednocześnie go wciskając)
14. skręcić przewody w otworze wspornika, pamiętać o podkładce sprężynowej, która ma "odpychać" przewód sztywny od wspornika i o tym żeby zablokować giętki przewód kluczem
15. zamontować linkę ręcznego w uchwycie zacisku
Sprawdzić szczelność układu, odpowietrzyć PORZĄDNIE. Nie ma co brać się za robotę bez dobrego zestawu kluczy. Ja używałem zestawu HONITON + jakieś klucze płaskie, młotek i śrubokręt do opornych starych części. Może być jeszcze wymagana regulacja korektora po dotarciu klocków żeby tył nie był mocniejszy od przodu. O regulacji dźwigni ręcznego jest gdzieś temat też.
Tyle w skrócie. Jeśli o czymś zapomniałem to mnie poprawcie bo już ledwo na oczy widzę, jutro wrzucę może parę fotek

It\'s like a death in the family.
W klubie od 22.03.2005.