Strona 3 z 18

Re: wymiana zegarow

: 14 cze 2009, 21:43
autor: kaczor4011
[quote=""tajpej""]trzeba też zmieniać pływak [/quote]
mozliwe ze wystarczy wygiecie plywaka w druga strone ( w golfie 3 tak sie robilo, mysle ze w polo bedzie tak samo)

marcc_Jr
pomysl nad zmiana podswietlenia na UV a nie poznasz swoich zegarów
tak wygladaly zegary od golfa 3(czyli to samo co w polo) po moich przeróbkach(dodatkowo zmienione polozenie wskazowek) :D, zegarki mialem zamontowane w golfie 2
Obrazek
Obrazek

Re: Zegary

: 17 cze 2009, 23:02
autor: paw150
A słyszałem ze do polo 6N pasują zegary od Golfa IV czy to prawda ?? Jeżeli tak to do jakiej wersji pasują, chodzi mi czy przed liftem czy po lifcie ?? I co trzeba przerabić aby działały prawidłowo ??

Re: Zegary

: 18 cze 2009, 19:17
autor: tajpej
[quote=""paw150""]A słyszałem ze do polo 6N pasują zegary od Golfa IV czy to prawda ??[/quote]
zobacz tutaj viewtopic.php?f=13&t=4514&start=15 lub odezwij się na PW to ci wyjaśnię

Re: Zegary

: 21 cze 2009, 11:54
autor: gosik
moze ktos wie albo komus sie chce zerknac jaki numer ma pompa paliwa pod zegary po lifcie
u mnie jakis baran wsadzil pompe sprzed liftu i odwrotnie pokazuje

Re: Zegary

: 21 cze 2009, 12:00
autor: czaja
Prawdopodobnie będzie to:
1H0 919 651 N lub 1H0 919 651 P
ale dla pewności niech ktoś jezcze sprawdzi :)

Re: Zegary

: 21 cze 2009, 16:10
autor: Dziadek13
Są też 6N0919051K a rożbieżność jest podana w latach 95-99 więc :niewiem:

Re: Zegary

: 21 cze 2009, 16:29
autor: czaja
A czy nie było gdzieś napisane, że wystarczy wymienić, bądź przelutować czujnik??
Akurat jak potrzeba to nie mogę tego znaleźć.

Re: Zegary

: 22 cze 2009, 9:22
autor: Goozik
[quote=""czaja454""], że wystarczy wymienić, bądź przelutować czujnik[/quote]

o jakim czujniku mowisz bo nie moge doczytac :?:

Re: Zegary

: 22 cze 2009, 9:28
autor: czaja
[quote=""Goozik""]jest jeszcze inna srawa trzeba zmienic czujnik oleju i paliwa w zbiorniku[/quote]
O czymś takim mówię :) Jest to na pierwszej stronie. Wczoraj to przeoczyłem.

Re: Zegary

: 22 cze 2009, 10:00
autor: Goozik
to musowo :D
inaczej pokazuje na odrot
najlepiej kupic cala pompe bo same czujniki sa drogie ;)
koszt ok 50-70 zł

Re: Zegary

: 22 cze 2009, 10:17
autor: czaja
hehe
to rzeczywiście lepiej kupić całą pompę.

Licznik 6N

: 14 lip 2009, 23:08
autor: m911
Witam,
Posiadam starszy typ licznika, czy bezproblemowo mogę go zmienić na ten nowszy ?

Od jakiego silnika ? 1,4 ? 1,0 ?

Mój silnik 1,3

Z góry dziękuje za odpowiedź.

Pozdr
m911

Re: Licznik 6N

: 14 lip 2009, 23:21
autor: Anonymous
liczniki nie sa zalezne od silnika tylko ode wersji polo.... od 9..-97 sa polowni przed liftem a od 97-99 po lifcie...
czyli licznili z golfa 4, szerokie zderzaki, lampy tyl ciemniejsze, i bialem kierunki (przod i boki)

Re: Licznik 6N

: 14 lip 2009, 23:23
autor: Olo
[quote=""redzian""]czyli licznili z golfa 4, szerokie zderzaki, lampy tyl ciemniejsze, i bialem kierunki (przod i boki)[/quote]

W ani jednym przypadku nie masz racji. Liczniki nie są z golfa 4, szerokie zderzaki, ciemniejsze lampy i białe kierunki to kwestia wyboru w salonie.

Re: Licznik 6N

: 14 lip 2009, 23:35
autor: m911
dobra, czyli będą pasować czy nie ?

i jedne są do 5000obrotów jedne do 6000 a jeszcze inne do 7000... które wybrać?