Strona 3 z 3

Re: Piszemy historię Polo - Zapraszamy do aktywnego udziału

: 23 lut 2011, 22:48
autor: Bertrand
Może i ja dorzucę swoje trzy grosze. To w sumie nic wielkiego i znaczącego - raczej taka ciekawostka. Wiosną 1996 roku
odbierałem swoje polo 1.6 (Polo 75 - nazwa handlowa). Ech to były czasy - kontyngent bezcłowy :) Wtedy też dowiedziałem
się, że mój samochód tj. rok modelowy 1996 ma zmieniony układ wtryskowy w porównaniu z rocznikiem 1995. Zastosowano
w nim wtrysk wielopunktowy włoskiej firmy Magneti Marelli - wcześniej był wtrysk jednopunktowy bodajże Bosha. Zmiana ta
zaowocowała wzrostem momentu obrotowego ze 128 do 135 Nm i obniżeniem obrotów mocy maksymalnej z 5200 na 4800.
To był wspaniały silnik, mocny dół niezłe brzmienie. W tamtych czasach niewielu dawało mu radę. Fabryka mówiła o 12,2 do
setki ale w testach uzyskiwał nawet 11,6. Punciaki i Fiesty o podobnej mocy były zjadane, odpadały nawet niektóre dużo mocniejsze auta...:)

Re: Piszemy historię Polo - Zapraszamy do aktywnego udziału

: 28 lut 2011, 23:25
autor: polonista
Kojarzy ktoś czy w Polo 3 (1995) montowano silnik 1272?

Re: Piszemy historię Polo - Zapraszamy do aktywnego udziału

: 28 lut 2011, 23:37
autor: Lechu_1987
VW POLO 6N 1.3 ADX

Re: Piszemy historię Polo - Zapraszamy do aktywnego udziału

: 01 mar 2011, 7:17
autor: polonista
dostępne dane wskazują że 1.3 ADX to 1296

Re: Piszemy historię Polo - Zapraszamy do aktywnego udziału

: 14 mar 2011, 20:14
autor: oberbas
obejrzałem właśnie film http://vimeo.com/20734108 i w 0:40 & 2:57 widać VW Polo MK3 Classic wersja 3d.
co to za wersja?

Re: Piszemy historię Polo - Zapraszamy do aktywnego udziału

: 14 mar 2011, 20:53
autor: darek-vw
[quote="oberbas"]obejrzałem właśnie film http://vimeo.com/20734108 i w 0:40 & 2:57 widać VW Polo MK3 Classic wersja 3d.
co to za wersja?[/quote]

limitowana :rotfl:

Re: Piszemy historię Polo - Zapraszamy do aktywnego udziału

: 04 maja 2011, 18:15
autor: Jeton
Jak Polo to i Derby typ 86 :grin:

Dane z ori katalogu 77'

Dostępne opcje wyposażenia :

-Derby - zderzaki malowane srebrne
-Derby S - zderzaki malowane srebrne
-Derby L - zderzaki chrom
-Derby LS - zderzaki chrom
-Derby GLS - zderzaki chrom

Bagażnik 515l

Silniki:

- 0,9 (895cm3) 40PS , 62Nm,
śr.cyl x skok 69,5 x 59 mm
v-max 132km/h,
0-80km/h 12,7s,
0-100 km/h 21,7s
śr. spalanie 7,5l (91 oktan)
przy 80km/h 5,2l
przy 100km/h 6,6l
ogumienie 145 SR 13

- 1,1 (1092cm3) 50PS, 77Nm,
śr.cyl x skok 69,5 x 72 mm
v-max 142km/h,
0-80km/h 9,6s,
0-100 km/h 15,4s
śr. spalanie 8,1l (91 oktan)
przy 80km/h 5,4l
przy 100km/h 6,7l

- 1,3 (1263cm3) 60PS, 95Nm,
śr.cyl x skok 75 x 72 mm
v-max 152km/h,
0-80km/h 9s,
0-100 km/h 13,5s
śr. spalanie 8,3l (91 oktan)
przy 80km/h 5,8l
przy 100km/h 7,1l

Re: Piszemy historię Polo - Zapraszamy do aktywnego udziału

: 28 maja 2011, 9:32
autor: vwkas18
[quote="Lechu1"]3. G40 miało swoje dwie wersje
-pierwsza-oznaczenie silnika PY 85kW(115KM) 6000obr/min, 150Nm/3600obr. Stopień sprężania-8. Układ wtrysku wielopunktowego Digifant.
-druga wersja również PY-po modyfikacjach 83kW(113KM) 6000obr/min, 150Nm/3600-4400obr/min. Stopień sprężania-8. Wtrysk również wielopunktowy Digifant.[/quote]

jakie modyfikacje bo nie wiem o co biega?? to że przepływka została zastąpiona copot'em
i dołożono sondę to są te modyfikacje??

Re: Piszemy historię Polo - Zapraszamy do aktywnego udziału

: 21 cze 2011, 15:34
autor: Cauliflower
Polo V5 R-Line w przygotowaniu ;)

Re: Piszemy historię Polo - Zapraszamy do aktywnego udziału

: 25 cze 2012, 0:01
autor: mantex
Myślę ze pisząc historię polo powinniście dodać ze przez dwa lata silnik 1,1 z polo został przeszczepiony do trabanta :-)

Z wikipedii:

" W latach 1990-1991 produkowano ostatnią wersję trabanta – model1.1.Byłon wyposażony w czterosuwowy silnik od Volkswagena Polo – stąd ich popularna nazwa Trapolo (lub Trampolo). Wszystkich modeli Trabanta wyprodukowanow Zwickau 3 051 485 sztuk, z których w chwili zjednoczenia Niemiec było eksploatowanych ok. 2 miliony i głównie dzięki trabantom NRD była najbardziej zmotoryzowanym krajem bloku wschodniego (w roku 1989 na jeden samochód osobowy przypadały 4 osoby).

Trabanty produkowane po 1990 r. z czterocylindrowymi silnikami czterosuwowymi od Volkswagena Polo o pojemności 1043 cm³, o mocy 29 kW (39,5 KM), miały lepsze osiągi. Oprócz zwiększenia pojemności silnika, wprowadzono także inne zmiany – resory piórowe zamieniono na kolumny McPhersona,

Re: Piszemy historię Polo - Zapraszamy do aktywnego udziału

: 06 cze 2013, 12:20
autor: adek1983
Szukałem, szukałem i w końcu znalazłem.

Polo Genesis
Prezentacja: Kwiecień 1992
Ilość sztuk: 6763 szt.
Silnik:
  • 1,3/40 kW (55 KM)
    1,3/55 kW (75 KM)
    1,3 l/83 kW (113 KM)
Źródło

Re: Piszemy historię Polo - Zapraszamy do aktywnego udziału

: 19 gru 2013, 19:47
autor: Cauliflower
Od połowy lutego 2014 do seryjnej produkcji wejdzie Polo A05-GP, czyli restyling obecnego modelu.
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, w maju zakończy się produkcja Polo A05.

Re: Piszemy historię Polo - Zapraszamy do aktywnego udziału

: 16 sty 2014, 0:18
autor: ovad2002
Posiadam polo g40 Genesis ABT. Jako nowe wyjechało z salonu już po tuningu. Moc 140 KM, dodatkowa chłodnica oleju, panoramiczny szklany szyberdach, naklejka zabezpieczająca na kompie z numerem indywidualnym.

Polo 1f 0.9l - było również produkowane w wersji L (listwy boczne, imitacja drewna na desce rozdzielczej, chromowane listwy w uszczelkach we wszystkich szybach, oraz denerwujacy brak miejsca na zapalniczkę.....)

Re: Piszemy historię Polo - Zapraszamy do aktywnego udziału

: 12 lut 2014, 6:50
autor: Kamaz
Posiadam prospekty do mojego Polo Buchman Paris oraz Carat. Jedyny minus nie mam skanera troszeczke wiekszego od A4. Takze moze znajdzie sie osoba ktora mi pomoze. :-)